Ogłoszenia Na Facebooku. Triki…


Ogłoszenia na Facebooku! W tym poradniku poznasz kilka trików marketingowych, które wykorzystuje się w ogłoszeniach na Facebooku. Większość z opisanych zasad jest stara jak świat, ale teraz mają swoją nową odsłonę…

Na początek polecam Ci zerknąć w poradnik dotyczący biznesu ogłoszeniowego w internecie – tegonieuczawszkole.pl/jak-napisac-ogloszenie-internetowe, ale jeśli chcesz na szybko poznać najpopularniejsze zagrywki ogłoszeniowe na Facebooku, to jak najbardziej trafiłeś pod właściwy adres.

Priv

Często w ogłoszeniach na Facebook-owych grupach jest info, że prześlę szczegóły, ale proszę napisać w komentarzu priv. To samo można zrobić bez priv, wystarczy rzucić hasło, by dać lajka. Wtedy też masz możliwość napisania wiadomości na messengerze. Wystarczy najechać na lajki i podświetli nam się u konkretnych osób możliwość wysłania wiadomości.

Dlaczego tak często wykorzystuje się hasło priv? Powody są trzy. Pierwszy – osoba, która wrzuca tego typu info wstydzi się tego co robi, drugi – by zwiększyć zasięgi, ponieważ komentarz jest lepiej oceniany niż lajk, trzeci – by zwiększyć zaangażowanie zainteresowanych przez wstępną selekcję.

Jaki Biznes Polecacie

Zadaj pytanie w stylu: „Jaki biznes polecacie?”, a wtedy w komentarzach pojawiają się propozycje. Można również zrobić to tak – zadać pytanie: „Jaki biznes polecacie? Propozycje proszę przesłać na mój email …@…”, a wtedy w ramach autoodpowiedzi w skrzynce pocztowej wrzuć swoją ofertę. Wiadomość zwrotna wędruje w czasie rzeczywistym do adresata.

Ograniczenie Ilościowe

Poszukuję 10 kandydatów do współpracy w ramach biznesu! Tutaj działa zasada ograniczenia, a to czysto psychologiczne działanie, które skłania do szybkiej reakcji. Emocje i ograniczenia, to klucze do sprzedaży. By podkręcić takie działanie możesz dodać, że po otrzymaniu informacji zwrotnej wybiorę 5 osób i nauczę je od podstaw biznesu, który promuję…

Zrób To Tak Jak Ja

Chcesz zarabiać tak jak ja dzięki Facebookowi? I foto kasy obok komputera! W głowie odbiorcy pojawia się myśl: „Jak wyszło takiemu fajfusowi, to mi też się uda!”. Może myślisz, że ktoś nawrzucał spamu w grupach, ale zastanów się dlaczego trafiasz na takie ogłoszenia? Ponieważ poszukujesz, a ktoś wrzuca takie info w dużych ilościach, bez względu na jakość. Działa tu statystyka – im prościej i częściej, tym lepiej.

Grupa Odbiorców

Jesteś kobietą (mamą wychowującą dziecko)? Czyli odwołanie się do konkretnej grupy odbiorców. By to eskalować, możesz wrzucić dodatkowo słowo „tylko”: „Robota tylko dla prawdziwych facetów!”. Brzmi bardziej wyzywająco i buduje w głowie odbiorcy nutkę ekscytacji – przecież jestem „prawdziwym facetem”…

Okoliczność

Już niedługo święta, więc czas zarobić nieco hajsu na prezenty! Takich okazji jest multum – Boże Narodzenie, Walentynki, Wielkanoc, Wakacje, Rok Szkolny itp. Każda okazja jest dobra, wystarczy odpowiednio zaadoptować ją do działań marketingowych jakie prowadzisz.

 

Dodaj komentarz