Ogłoszenia Na Facebooku. Jakie Triki Wykorzystać?

ogłoszenia na facebooku
Ogłoszenia na Facebooku! W tym poradniku poznasz kilka trików marketingowych, które wykorzystuje się w ogłoszeniach na Facebooku. Większość z opisanych zasad jest stara jak świat, ale teraz mają swoją nową odsłonę…


Polub naszą stronę na Facebooku!


Na początek polecam Ci zerknąć w poradnik dotyczący biznesu ogłoszeniowego w internecie – tegonieuczawszkole.pl/jak-napisac-ogloszenie-internetowe, ale jeśli chcesz na szybko poznać najpopularniejsze zagrywki ogłoszeniowe na Facebooku, to jak najbardziej trafiłeś pod właściwy adres.

PRIV

Często w ogłoszeniach na Facebook-owych grupach jest info, że prześlę szczegóły, ale proszę napisać w komentarzu priv. To samo można zrobić bez priv, wystarczy rzucić hasło, by dać lajka. Wtedy też masz możliwość napisania wiadomości na messengerze. Wystarczy najechać na lajki i podświetli nam się u konkretnych osób możliwość wysłania wiadomości.

Dlaczego tak często wykorzystuje się hasło priv? Powody są trzy. Pierwszy – osoba, która wrzuca tego typu info wstydzi się tego co robi, drugi – by zwiększyć zasięgi, ponieważ komentarz jest lepiej oceniany niż lajk, trzeci – by zwiększyć zaangażowanie zainteresowanych przez wstępną selekcję.

JAKI BIZNES POLECACIE

Zadaj pytanie w stylu: „Jaki biznes polecacie?”, a wtedy w komentarzach pojawiają się propozycje. Można również zrobić to tak – zadać pytanie: „Jaki biznes polecacie? Propozycje proszę przesłać na mój email …@…”, a wtedy w ramach autoodpowiedzi w skrzynce pocztowej wrzuć swoją ofertę. Wiadomość zwrotna wędruje w czasie rzeczywistym do adresata.

OGRANICZENIE ILOŚCIOWE

Poszukuję 10 kandydatów do współpracy w ramach biznesu! Tutaj działa zasada ograniczenia, a to czysto psychologiczne działanie, które skłania do szybkiej reakcji. Emocje i ograniczenia, to klucze do sprzedaży. By podkręcić takie działanie możesz dodać, że po otrzymaniu informacji zwrotnej wybiorę 5 osób i nauczę je od podstaw biznesu, który promuję…

ZRÓB TO TAK JAK JA

Chcesz zarabiać tak jak ja dzięki Facebookowi? I foto kasy obok komputera! W głowie odbiorcy pojawia się myśl: „Jak wyszło takiemu fajfusowi, to mi też się uda!”. Może myślisz, że ktoś nawrzucał spamu w grupach, ale zastanów się dlaczego trafiasz na takie ogłoszenia? Ponieważ poszukujesz, a ktoś wrzuca takie info w dużych ilościach, bez względu na jakość. Działa tu statystyka – im prościej i częściej, tym lepiej.

GRUPA ODBIORCÓW

Jesteś kobietą (mamą wychowującą dziecko)? Czyli odwołanie się do konkretnej grupy odbiorców. By to eskalować, możesz wrzucić dodatkowo słowo „tylko”: „Robota tylko dla prawdziwych facetów!”. Brzmi bardziej wyzywająco i buduje w głowie odbiorcy nutkę ekscytacji – przecież jestem „prawdziwym facetem”…

OKOLICZNOŚĆ

Już niedługo święta, więc czas zarobić nieco hajsu na prezenty! Takich okazji jest multum – Boże Narodzenie, Walentynki, Wielkanoc, Wakacje, Rok Szkolny itp. Każda okazja jest dobra, wystarczy odpowiednio zaadoptować ją do działań marketingowych jakie prowadzisz.






tegonieuczawszkole.pl

Tomasz M. Pietrzak. Zawodowo na starcie operator szpadla, następnie nauczyciel, później pracownik biurowy z awansem na stanowisko kierownika, a finalnie włodarz gminy. Ponadto bloger i autor poradników oraz książki wydanej przez Złote Myśli pt. JAK ZOSTAĆ SZEFEM.

Dziś oddaje Tobie kompendium wiedzy człowieka, który przeszedł wszystkie szczeble zawodowe, podjął dziesiątki prób i przetestował życie oraz marketing. Krótko mówiąc: minimalista, który nauczy Cię jak stworzyć podziemne centrum propagandy…