Kilka Słów Wstępu
Schemat, który poznasz to wyjściówka do zrozumienia procesów, które muszą nastąpić kolejno po sobie, by sprzedaż była efektywna. Opisane poniżej elementy procesu sprzedaży są kluczem do zamknięcia każdej transakcji. Masz świadomość, że MLM to sprzedaż?…

NIKT NIE MA POJĘCIA O TWOJEJ OFERCIE

Sprzedać można dosłownie wszystko! Jak przeanalizujesz popularne nisze, to praktycznie każdy produkt mieści się w tej kategorii. Jednym wielkim oszustwem jest uważanie jakieś niszy za lepszą, czy gorszą, ponieważ elementem numer jeden jest dobranie odpowiednich słów kluczowych.

Nisza to grabienie liści, jedzenie salcesonu, seks z koleżanką i wszystko co nas otacza. Nisza jest wszędzie, gdzie potrafi dotrzeć ludzka myśl. Do tej tak zwanej niszy należy dobrać odpowiednie słowa kluczowe, czyli statystykę pokazującą jakie frazy wpisuje internauta poszukując, np. salcesonu.

Odpowiednie słowa kluczowe w połączeniu z kolejnym elementem jakim jest start z promocją Twojej oferty dają przekaz marketingowy, czyli marketingowy szoł docierający do odbiorcy na różnych poziomach poprzez tekst, zdjęcia i wideo.

PROMOWANIE OFERTY

Każdy z nas pragnie mieć na własność kawałek swojego wirtualnego świata, więc zakłada bloga. Ale blog/vlog to obecnie również media społecznościowe. Jako podstawę polecam Facebooka, następnie TikToka i w części biznesów Instagrama (kosmetyczne, beauty, turystyka, gastronomia). Na social media możesz stracić cały dzień, a i tak będzie za mało! Moja rad brzmi – na początek potrzebujesz profil na Facebook…

Co z resztą? Resztę olej! Jeżeli ktoś podpowiada Ci byś serfował wszędzie, to jedyne czego Ci życzy, to straty czasu i niepowodzenia. Portale społecznościowe i telewizyjne tasiemce, to jedna wielka wylęgarnia ubóstwa i patologii społecznej. W ten oto sposób życie przecieka Ci przez palce, a Ty nadal nie zarabiasz…

ELEMENT POZNAWCZY

Jeżeli młody facet ma problem z potencją, bo haruje od rana do wieczora, stresują go fotoradary i kołchoźniczy system pracy, który zaczyna panować w społeczeństwie XXI wieku, to pogarsza się jego życie seksualne, a to najprostsza droga do sprzedaży suplementów na potencję. Podobnie jest z kobietami, których piersi są za małe, albo nie są zbyt jędrne, tak jak większości modelek po fotoszopie…

Cały sekret tkwi w konstrukcji pojęć: problem – rozwiązanie. Odbiorca ma problem – Ty masz rozwiązanie. Jeżeli Ty nie sprzedasz tej osobie rozwiązania, zrobi to ktoś inny. Możemy się tylko zastanawiać dlaczego ten ktoś kupił u konkurencji, a nie u Ciebie? Kupujący, to bestia buszująca w internetowej dżungli i oczekująca słów pisanych spontanicznie z elementami perswazji.

Tak przyjacielu, kupujący chce być manipulowany w elegancki sposób. Oczekuje tego od Ciebie! Jeżeli Twoja euforia nie udzieli się publice, to publika zamknie Twoją stronę pozamiatane. Przypominasz sobie czasy JBP (pierwsza połowa 2012 roku), co wtedy działo się na Facebooku?…

Pół roku później cały świat uświadomił sobie, że nigdy więcej nie da się nabrać na tak głupkowate obietnice. Dzisiaj ta lekcja porażki giganta, który miał zrobić z każdego milionera dała wszystkim do myślenia. Dobrze, bo każdy trzy razy przemyśli zanim wdepnie w jakieś gówno i źle, ponieważ zniechęciło to wielu wspaniałych ludzi do budowania biznesu online. A mimo to, wiele osób nadal inwestuje w podejrzane projekty – bardziej eleganckie (mobilne) formy HYIP.

Zastanówmy się przez chwilę skąd wziął się fenomem, np. biznesów sokowych i kapsułek? Nasi praprzodkowie jedli byle co: korzonki, chwasty, zioła itd. Kto dziś jada jajecznicę z pokrzywą? Zaczynamy być konsumentami chemicznej pulpy przetworzonej na wszelkie możliwe sposoby. Nie trzeba być znawcą dietetyki i mieć doktoratu z żywienia, by uświadomić sobie, że taki styl życia jest zwyczajnie trujący…

ŁAMANIE OPORÓW

Jest oferta, więc pojawiają się obawy, czy to będzie dobry wybór i czy nie wyrzucę kasy w błoto, ale jeśli budujesz solidną relację od początku swojej propozycji, np. pokazując swoją ścieżkę, to identyfikujesz odbiorcę z sobą. Nic tak nie działa jak szczerość! Pewnie zastanawiasz się teraz jak wygląda to w praktyce?…

Na początek informujesz odbiorcę, że jest tu i teraz, czyli osadzenie przekazu w czasie rzeczywistym. Następnie przywołujesz swoje doświadczenia, przez co budujesz zaufanie i prestiż eksperta.

Kolejny etap, to potwierdzenie obaw. Jesteśmy rozczarowani i mamy złe doświadczenia, ponieważ nie zawsze wszystko przebiega tak jakbyśmy sobie tego życzyli, ale mamy określoną wizję efektów, czyli oczekiwane rezultaty po zastosowaniu proponowanego rozwiązania.

To jest właśnie odpowiedni moment, kiedy po raz pierwszy sugerujesz, że trzeba zrobić to w taki, a nie inny sposób. Kolejno, krok po kroku! Jeśli możesz zaoferować element gwarancyjny, to zrób to właśnie teraz…

Na koniec pozostaje potwierdzenie oczywistej oczywistości, co w praktyce oznacza, że spełnienie wszystkich elementów zgodnie z ustalonym schematem, to najprostsza droga do sukcesu.

EKSCYTACJA I KORZYŚCI

Gdy zostaniesz kumplem odbiorców Twoich rozwiązań, inicjujesz coś, co wywołuje specyficzny stan podniecenia – emocjonalną ekscytację i powtarzalność rozwiązania. To jest właśnie to, co ja oferuję Tobie – wejście za kulisy fascynującego świata biznesu opartego na sprzedaży online.

Nie ma możliwości odwrócenia tego trendu! Każdy z nas w zaciszu swojego biurka marzy o systematycznych przelewach i może nie są to na początku wizje bycia milionerem, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia…

Problem w tym, by już od samego początku popełnić jak najmniej błędów. To, że każdy z nas popełnia błędy jest nieuniknione – tylko ten się nie myli, kto nic nie robi, ale od nas samych zależy ile porażek wyeliminujemy na starcie.

Pamiętaj również, że nadmiar korzyści jakie oferujesz, to jak działanie zasady: jeśli coś jest od wszystkiego, to jest do niczego. Jest takie męskie powiedzenie dorabiane do każdej oferty: pełen wypas, ciekawe, czy jeszcze loda robi…

Podsumowując ten temat! Wypisz trzy problemy jakich może uniknąć kupujący i trzy korzyści jakie osiągnie – unikniesz: raz, dwa, trzy, zyskasz: raz, dwa, trzy. Wpisuje się to doskonale w schemat działania człowieka – chcemy uniknąć bólu i osiągnąć satysfakcję.

AKCJA – PRZYCISK I ZAKUP

Wszystko, co robisz ma określony cel, czyli przeprowadzenie oczekiwanej akcji. Jeżeli efektem końcowym Twoich działań nie jest sprzedaż, to odpuść sobie – szkoda czasu. Pomyłką jest mówienie, że na końcu jest pozostawienie adresu email. Email to jest etap pośredni, a zbieranie emaili dla samego gromadzenia ich nie ma jakiegokolwiek celu.

Budowanie bazy bez posiadania oferty jest sprzedażą bez sprzedaży, czyli gadaniem o zarabianiu bez wyniku finansowego i jest to najgorsza z opcji jaką możesz ćwiczyć. Postępując w ten sposób najzwyczajniej okradasz siebie i swoją rodzinę z najpiękniejszych chwil życia. Nie zarabiasz, a w ich oczach stajesz się życiowym nieudacznikiem. Prozaiczny powód – nie proponujesz możliwości zakupu, tłumacząc sobie, że budujesz bazę…

Sprzedawaj! Zawsze i wszędzie – 10 podejść, 100 podejść, 1000 podejść. Lepiej, gorzej, ale sprzedawaj! Nie wnikaj na początku w styl, w jakim to robisz – praktyka czyni mistrza. Pamiętaj, że zawsze od 1 do 3%, to kupujący na żywioł, bez większego zastanawiania się.

PONOWNA SPRZEDAŻ

Wypromowanie konkretnej oferty to nakład czasu i pieniędzy. Często pierwszy strzał to zaledwie pokrycie kosztów, więc rekompensatą będzie to, co sprzedasz ponownie – dokładnie tej samej osobie…

Opcje są dwie: sprzedajesz ofertę abonamentową lub podniesiony stopień. Abonament ma to do siebie, że jest w ustalonej kwocie i dacie każdego miesiąca, natomiast lejek sprzedażowy podnoszący stopień zaangażowania i zaawansowania opiera się na selekcji.

Analizując, to o czym dowiedziałeś się przed chwilą łatwo wywnioskować do jakiego modelu biznesowego powinieneś dążyć i dlaczego szukanie frajerów na złoty strzał jest najgłupszym rozwiązaniem. Tak działają wszelkie projekty typu HYIP, w których nikt nie wie o co chodzi, poza dymaniem naiwniaków.

Profil Na Facebooku
Wskazałem profil na Facebooku jako miejsce startowe i od tego właśnie zaczniemy! Pierwszy element to zdjęcie profilowe – powinno zawierać Twój wizerunek, najlepiej gdyby to była twarz z ramionami na jednolitym tle, lekko skierowana na bok.

Ludzie wstawiają fotki w poszarpanym sweterku na tle płytek w kiblu i piszą, że uczą jak osiągać wolność finansową… Nie mówię tego złośliwie – po prostu nie popełniaj tego błędu. Zdjęcie profilowe oraz imię i nazwisko jest widoczne w każdym miejscu, a ludzie to wzrokowcy – pierwsze wrażenie zostaje na zawsze.

Zdjęcie w tle, to baner, który ma kojarzyć Cię z tym co jest przedmiotem Twojej działalności. Np. jeśli działasz na giełdzie będzie to np. wykres, slogan reklamowy, a nie gołe dupy przypadkowych lasek. Ponadto w opisie tych dwóch zdjęć (profilowe i w tle) umieść kluczowy dla Ciebie link, ponieważ są osoby, które klikają w te fotki…

Jeżeli chcesz podnieść skuteczność zdjęcia w tle, to polecam Ci zrobienie kolażu w aplikacji inshot. Taki kolaż tworzysz z 4 zdjęć. Kolaż jest swoistą historią – możesz przekazać w ten sposób graficznie sytuację przed, w trakcie i po, czyli jest to najskuteczniejsza strategia sprzedażowa.

Idąc od góry mamy więc: zdjęcie w tle, zdjęcie profilowe, imię i nazwisko. Czwarty element to prezentacja, gdzie dodajesz swój biogram. Miej świadomość, że czytają to wszystkie osoby, które wejdą na Twój profil. Generalnie część osób wręcz podaje zbyt dużo informacji: szkoły, zakłady pracy, kolor majtek i numer buta. Takie zagęszczenie danych powoduje, że cały ten obszar zwany prezentacją staje się nieczytelny.

Poza tym wpisując tak osobiste dane przemyśl jak koresponduje to z tym, co chcesz osiągnąć. Jeśli piszesz w bio, że uczysz osiągania wolności finansowej, a masz podaną pracę etatową na taśmie lub slogan typu szlachta nie pracuje, to coś tu nie gra. Kolejnym błędem jest wrzucanie cytatów ludzi, którzy już nie żyją – czemu ma to służyć?

Wszystkie te elementy tworzą spójną prezentację Twojej marki. Podam prosty przykład. Hydraulik. Robi kolaż pod zdjęcie w tle – zdjęcie sprzętu, on naprawiający jakiś zlew (bez twarzy, po prostu awaria), ładna łazienka i planasza kliknij tutaj, czyli możliwość namierzenia linka w opisie. Zdjęcie profilowe? Na pewno nie w garniturze! To do niczego nie pasuje. Po prostu swobodny ubiór. Następnie imię i nazwisko, a w opisie – HYDRAULIK z dopiskiem: sprawdź zakres prac jakie wykonuję i do tego w wyróżnionych 9 fotek w akcji. Gwarantuję Ci, że każdy kto wejdzie na taki profil w danym mieście od razu będzie wiedział, że trzeba dzwonić po tego gościa jak pierdolnie rura…

Słów kilka o linku! Ciekawym rozwiązaniem jest użycie tzw. drzewa linków, które wygenerujesz dzięki, np. beacons.ai tworząc w ten sposób swoiste menu. Na początek rejestrujesz się na stronie, a następnie dodajesz swoje linki wraz z opisem.

Jest jeszcze jedna kwestia! Gdzie takie odnośniki powinny prowadzić? Po pierwsze do miejsca gdzie można przeczytać kilka słów o Tobie, a w kontekście marketingowym dlaczego warto podjąć z Tobą współpracę. Może to być opis w obszarze foto profilowego jeśli nie prowadzisz wizytówki online.

Po drugie powinien być to odnośnik do opisu projektu, który polecasz lub zestawienia projektów z krótkimi opisami. Trzecim obowiązkowym odnośnikiem jest link do tzw. szybkiego kontaktu i w tym przypadku polecam Ci zastosować link do Messengera.

Pewnie zastanawiasz się teraz jak budować grono biznesowych znajomych w ramach profilu? Jest na to jedna metoda i nie mam tutaj na myśli bycia znajomym cioci, wujka i innych kilku osób z rodziny. Wchodzisz na wpis kogoś z Twojej branży, następnie klikasz w liczbę przy lajkach pod zdjęciem lub wideo i wyświetla Ci się lista osób, które zareagowały na wpis. Ostatnią czynnością jest kliknięcie przycisku – DODAJ ZNAJOMEGO (to najprostsza metoda).

Działając (codziennie 50 kliknięć przycisku – DODAJ ZNAJOMEGO) w ten sposób masz szansę na zbudowanie w ciągu miesiąca grupy znajomych, którzy myślą podobnie jak Ty. Wybieraj więc osoby, które mają normalne zdjęcie profilowe, a nie jakieś beznadziejne fotki. Ponadto… Ktoś kto pozostawia reakcję (lajka, serduszko, wow) pod wpisem pokazuje, że jest aktywnym użytkownikiem Facebooka. A oto właśnie chodzi…

Podobnie jest z komentarzami i udostępnieniami pod tego typu wpisami. Jest to wolniejsza metoda od wyżej wskazanej, ale selekcjonując w ten sposób dobierasz jeszcze lepiej grono odbiorców. Tę technikę możesz zastosować również w grupach. Dołączasz do branżowych grup i zapraszasz do znajomych osoby aktywne pod ostatnimi wpisami.

Podsumowując ten wątek – polecam Ci wrzucić link do drzewa linków i miejsce zamieszkania. Facebook, to nie Linkedin, więc nie ma sensu tworzyć CV, ponieważ najczęściej działa to na Twoją niekorzyść…

Wpisy Na Facebooku
Musisz wiedzieć, że u podstaw wszelkich działań człowieka znajdują się potrzeby fizjologiczne, czyli zabezpieczenie żywności, zorganizowanie dachu nad głową i prokreacja – łącznie jest to utrzymanie siebie i rodziny na poziomie bytowym. Ogólnie naszym zadaniem numer jeden, które jest w nas zaprogramowane, to przetrwanie: jedzenie, schronienie i potomstwo.

Dlatego korzyści finansowe to naturalnie najważniejszy powód, który przyciąga ludzką uwagę. Osiągnięcie zysków po zastosowaniu określonego rozwiązania biznesowego lub wykonywanie pracy przedstawia wymierną wartość i powoduje, że zaspokajamy właśnie podstawowe potrzeby.

Żywność pozwala produkować energię niezbędną do funkcjonowania organizmu, wykonywania pracy i zdobywania partnera, ale to również styl życia wpływający na naszą atrakcyjność i zdrowie. Z kolei dom to miejsce: życia rodziny, dorastania dzieci i snu. A wszystko to w połączeniu z podłożem seksualnym, by zapewnić potomstwo i spełnić erotyczne fantazje.

Teraz już wiesz dlaczego zdjęcia atrakcyjnych kobiet na tarasie apartamentu z półmiskiem sałaty mają setki lajków? Ponieważ łączą trzy podstawowe instynkty zachowawcze człowieka: żywność, dom i erotykę… W praktyce, czyli w przekazie marketingowym na człowieka działają najlepiej tylko dwie rzeczy: chęć bycia bogatym i pięknym…

Teraz powiem Ci o kilku rozwiązaniach, które dobrze sprawdzają się w ramach Facebookowych wpisów! Na początek o formatach… Np. wrzucasz jedno foto 9:16 plus dwa 1:1, lub jedno foto w formacie 1:1 lub 4 foto w formacie 1:1, a w przypadku wideo 1:1 lub 9:16 (wertykalnie). Podstawową zasadą jest zachowanie spójności, czyli jednego formatu do wszystkich jednostek.

Wielu marketerów tworzy ciekawe wpisy, ale zapomina o dorzuceniu danych namiarowych do siebie, czyli link do Messengera (https://m.me/…), a jest to bardzo istotne ponieważ ludziom nie chce się szukać tego typu rzeczy. Ponadto Messenger jest produktem Facebookowym, co powoduje, że nie masz ścinanych zasięgów…

Trzecim istotnym aspektem jest przekaz podprogowy np. logo firmy z którą współpracujesz w ramce na biurku, produkt zlokalizowany na szafce obok biurka. Jest to ukryta reklama, która pośrednio wskazuje z jakiego typu działalnością chcesz być kojarzony.

Jesteśmy przy wpisach więc aż ciśnie się powiedzieć o 5 podstawowych metodach na bezpłatną promocję postów! Na początek – wrzucaj wpisy na relację. Da Ci to dodatkowy ruch, a ponadto pokazuje Twoją aktywność biznesową. Zasada jest prosta. Każdy wpis powinien wylądować na story…

By ekspresowo podbić post w oczach algorytmu FB utwórz na Messengerze kilkuosobową grupę wsparcia (około 5-10 osób) i wzajemnie komentujcie swoje wpisy. Posty z komentarzami lepiej wyglądają, a poza tym są podbijane przez algorytm FB. Nic tak nie nakręca koniunktury jak? Komentarz!

Udostępnij wpis w kilku grupach tematycznych. Link do wpisu otrzymasz po kliknięciu w datę wpisu. Oczywiście nie polecam spamowania, ponieważ nie ma to jakiegokolwiek sensu, ale wybranie 3 grup, które są powiązane tematycznie – szczególnie jeśli wpis jest merytoryczny zmienia postać rzeczy.

Komentuj na dużych fanpage branżowych dorzucając link do wpisu (jeśli Twój wpis jest tematycznie powiązany). Możesz rozegrać to w ten sposób, że informujesz w komentarzu, iż odpowiedź na pytanie masz opublikowaną w ramach swojego wpisu, więc załączasz link do niego…

I na koniec… Jedną z najlepszych metod marketingowych na Facebooku jest tzw. odświeżanie postów, co w praktyce polega na dodaniu komentarza do swojego wcześniejszego wpisu (przynajmniej tygodniowego, maksymalnie miesięcznego). Ten manewr polecam wykonać codziennie rano i powinno to wejść do Twojego kanonu marketera jako codzienna rutyna.

Komentarze Na Facebooku
Wcześniej napisałem, że to komentarze nakręcają koniunkturę dla Twoich wpisów, ale to również Ty jako komentator dajesz powód innym osobom do przejścia na Twój profil, a tam jest zlokalizowany link do Twojej strony docelowej (oferty, biznesu).

Oczywiście podstawową zasadą jest komentowanie wpisów osób, które w swoim gronie mają potencjalne osoby mogące wejść w Twój biznes. Wszelkie działania, w tym komentarze, to swoiste sito, które ma wyciągnąć potencjalnych poleconych z całej puli użytkowników Facebooka.

A jeśli już decydujesz się na szybką odpowiedź to zrób to w formie wideo, a nie tekstu. Tekst ginie, a jak już to komentarz tekstowy z foto. Wypróbuj tę metodę, a zobaczysz jak wideokomentarze dodadzą Ci wiatru w żagle…

Przy okazji skoro drążymy temat komentarzy, by nakręcić koniunkturę na Twój wpis (jeśli nie masz Messengerowej grupy wsparcia), to natychmiast po wrzuceniu postu śmigasz pod wpisem komentarz. W komentarzu oznaczasz 3 znajomych z jednozdaniową zagajką w stylu ciekawe co sądzicie o tym, ale celuj w takich, którzy wrzucą komentarz po Twojej zaczepce. Ta akcja powoduje, że oznaczone osoby dostają powiadomienie i jeśli wrzucą komentarz to tworzą swoistego wirala. Ten fakt dostrzega algorytm FB i podsuwa Twojego posta większej liczbie osób.

Grupy Na Facebooku
Skuteczne ogłoszenie jest jak magiczna sztuczka! Co to oznacza w praktyce? Po pierwsze jest obietnica… Po drugie skupiasz uwagę widza na prostocie rozwiązania… Po trzecie – poznasz rozwiązanie jeśli zaangażujesz się…

Jeśli zrobisz piękną grafikę i napiszesz piękny post, to nikt nie zapyta Cię o szczegóły! Zdjęcie ma być prostackie, a tekst dla idiotów… Im szybciej zrozumiesz tę brutalną Facebookową prawdę, tym szybciej rozkręcisz swój biznes.

SPRZEDAJ COŚ

Tytuł w przypadku „SPRZEDAJ COŚ”…

Chcesz Zarobić 100 zł W 15 Minut?
Zgarnij 100 zł W 15 Minut + 1000 zł W Tydzień…
Nowa Opcja Zarabiania 100 zł W 15 Minut!
100 zł Za Rejestrację! Plus 100 zł Za Osobę Poleconą.
Tego Jeszcze Nie Było! 100 zł W 3 Minuty!
Banalnie Prosta Metoda Zarabiania 100 zł w 15 Minut!

Zasady w przypadku „SPRZEDAJ COŚ”…

Wybierasz lub konstruujesz tytuł – mniej więcej na wzór powyżej.
Wpisujesz cenę – 0 zł.
Wpisujesz lokalizację – duże miasto/miasta – jeśli robisz serię wpisów w lokalnych grupach ogłoszeniowych lub wpisujesz Polska w dużych grupach dotyczących zarabiania.
Wrzucasz jednozdaniowy opis.
Wrzucasz foto! Skreen z panelu albo foto pieniędzy z pixabay.com (zdjęcia do użytku komercyjnego za free).
Zaplanuj publikację na godzinę 8.00 lub 18.00.
Odpowiedzi przesyłaj raz dziennie (wieczorem)…

WPIS

Przykładowa treść „OGŁOSZENIA”…

Jeśli chcesz zgarnąć 100 zł za rejestrację w 3 minuty, to wrzuć komentarz, a ja prześlę Ci szczegóły…
W 15 minut zarobisz 50 zł, a w miesiąc możesz wyciągnąć nawet 5000 zł. Daj znać w komentarzu, a ja prześlę Ci info jak to zrobić…
Tego jeszcze nie było! 100 zł za darmo. Musisz koniecznie to mieć! Zostaw komentarz – prześlę info jak to zrobić…

Dlaczego informacja za komentarz? Powody są trzy! Pierwszy – minimalizujesz hejt. Drugi – by zwiększyć zasięgi, ponieważ komentarz jest wyżej oceniany przez algorytm niż lajki. Trzeci – by zwiększyć zaangażowanie zainteresowanych przez wstępną selekcję.

Na pierwszy rzut oka wygląda to jak przekaz dla idiotów. Ale… Przyjacielu ja nie jestem tu po to by omawiać Ci rzeczy, które nie działają. Te działają i są wynikiem analizy kilkudziesięciu topowych ogłoszeń z FB, które wygenerowały od 50 do 150 komentarzy w jeden wieczór. Mniej więcej pół/pół były to ogłoszenia w fomie sprzedaj coś i jako zwykłe posty. A więc polecam Ci naprzemiennie stosować to rozwiązanie.

POWITANIE NA GRUPIE

Na początek wybierasz grupę na Facebooku – taką średnią, nie zupełnie ogólną i nie zupełnie bardzo branżową. Kierunkową! Dlaczego? Ponieważ chodzi mi o grupy w których nie jesteś administratorem.

Małe grupy są mocno monitorowane i moderowane przez administratorów, więc możesz być uznany za spamera, a w dużych ogólnotematycznych jest zbyt tłoczno i są średnio odbierane pod względem wiarygodności. Najlepsze będą takie od 5 do 15 tysięcy członków.

Kiedy już dołączysz do takiej grupy – klikasz w zakładkę CZŁONKOWIE, a następnie zjeżdżasz do sekcji NOWI CZŁONKOWIE. Co dalej? Wysyłasz wiadomość do nowych członków grupy (dla relaksu, codziennie 20, wieczorem). Poniżej przykład wiadomości…

Witaj w grupie (nazwa grupy)! W razie pytań śmiało pisz, a w wolnej chwili wbijaj po (np. codzienną dawkę wiedzy z marketingu, info ze świata zarabiania online itp.) >> https://.

Tę metodę stosuje mało osób! Dlatego jest skuteczna, a zajmuje dosłownie kilka minut dziennie. Tutaj jest jeszcze jedna zasada – systematyczność. Chodzi o to, by witać nowych członków – na gorąco. Weź na logikę, ktoś kto dołączył do grupy tydzień temu, to już nie jest nowy członek i może dziwnie poczuć się, gdy ktoś wita go po tylu dniach…

Relacje Na Facebooku
Według ankiety przeprowadzonej przez Facebooka 1 na 3 osoby stwierdziła, że bardziej zainteresowali się marką lub produktem po obejrzeniu go na stories. Te liczby sprawiają, że story jest kanałem, którego marketerzy nie mogą ignorować.

Osoby, które udostępniają relacje budują lojalność i sprzedają więcej. Historie znikają po 24 godzinach, dzięki czemu są przydatne do komunikacji w czasie rzeczywistym. Być może byłeś przyzwyczajony do tradycyjnego podejścia do mediów, ale ten rodzaj treści z 24-godzinnym okresem życia wszedł przebojem do przestrzeni marketingowej, umożliwiając autentyczną komunikację.

Dużym plusem dzielenia się filmami i zdjęciami na stories jest to, że opiera się ten mechanizm na prostocie przekazu. Ma być szybki i spontaniczny! Ma być fragmentem Twojej codzienności. Ludzie uwielbiają czuć się tak, jakby dostawali ekskluzywne treści, a ze względu na naglący charakter stories jest idealnym miejscem do tego.

Zwróć uwagę, że relacje zarówno na IG jak i FB są zlokalizowane na samej górze. To pokazuje, że media społecznościowe cisną na tego typu przekaz. Jak to wykorzystać? Wrzucaj relacje co godzina…

Pamiętaj, że idea relacji oparta jest na spontaniczności, oczywiście możesz udostępniać specjalnie przygotowane kilku sekundowe filmiki reklamowe, ale w głównej mierze chodzi tutaj o to, by wrzucać ciekawe ujęcia ze swojego życia (foto, wideo), skriny z komentarzami, teksty motywujące, foto śniadania, zdjęcia produktów itp…

Masz biuro lub biurko, z którego jesteś dumny? Czy odwiedzasz miejsce, w którym buduje się Twoja historia? Daj swoim obserwatorom trochę zakulisowego spojrzenia na to, gdzie i jak wykonujesz swoją pracę. Świat ma teraz nową odsłonę w relacjach!

Kiedy widzisz story i jest to relacja taka sama jak poprzednia z tym, że jest na niej więcej tekstu lub emotikonów, to wygląda jak fajna animacja. Następnie dodaj więcej tekstu do utworzonej relacji i ponownie kliknij zapisz do rolki aparatu. Po przygotowaniu wszystkich grafik, może przecież być ich kilka (np. 3) – opublikuj je w odpowiedniej kolejności.

Jedną z ciekawszych zalet relacji jest możliwość oznaczania innych kont w swoich relacjach. To świetny sposób, by zakomunikować innej osobie, firmie lub zaprezentować inny profil jako istotny dla Ciebie. Jak to zrobić? Kliknij ikonę NAKLEJKA, a następnie WSPOMNIENIE i po znaczku @ wpisz nazwę użytkownika, którego chcesz wymienić.

Naklejka lokalizacja! Kliknij ikonę NAKLEJKA (na górze), a następnie LOKALIZACJA. Ma to na celu pokazanie, gdzie jesteś. Gdy użytkownicy będą wyświetlać Twoją relację, będą mogli kliknąć naklejkę lokalizacji i zobaczyć inne zdjęcia i relacje w tym samym miejscu.

Albumy Zdjęć Na Facebooku
Albumy na Facebooku to swoiste historie, a każdy nowo dodany wpis (zdjęcie) do albumu to szansa na zerknięcie przez Twoich fanów (znajomych, obserwujących) we wcześniejsze wpisy. Nic tak nie wciąga jak dobrze opowiedziana historia…

Przykład. Planujesz jakiś wypad (wycieczka, wyjazd, urlop, wakacje itp.). Na początek potrzebujesz kilku fotek, np. 4. Pierwsza – pakowanie walizek, druga – Ty z walizkami, trzecia – jak wrzucasz walizki do bagażnika, czwarta – Ty za kółkiem. Lub 3… Pierwsza format 9:16, a pozostałe dwie wg. Twojego formatu (1:1 lub 4:5) – pakowanie walizek i wrzucanie ich do bagażnika.

W ten oto sposób stworzyłeś początek historii – bazę wyjściową do albumu, do którego będziesz dodawał kolejne fotki w ramach Twojej przygody. Podobnie możesz robić z każdym innym tematem: święta, wszelkie okoliczności, promocja jakiegoś produktu, zarabianie w projektach inwestycyjnych itd…

W opisie do albumu wrzuć oczywiście link do swojego biznesu! Do specjalnego albumu warto również wrzucać wszystkie skriny z pozycji, które obstawiasz np. na giełdzie, itp. Pokazujesz w ten sposób ścieżkę swojej pracy oraz sukcesów i otwierasz drzwi do swojego świata.

To od Ciebie zależy jaką historię tworzysz i co prezentujesz, by skłonić publikę do podążania za Tobą, dlatego zawsze bądź sobą, ponieważ autentyczność przyciąga jak magnes…

Jak Zwrócić Na Siebie Uwagę Na FB
Lajkowanie Udostępnień

Wchodzisz na profil (lub fanpage) konkurencji, ewentualnie szkoleniowca powiązanego z branżą i bierzesz na tapetę wpis, który ma kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt udostępnień. Następnie klikasz w liczbę UDOSTĘPNIENIEŃ i po kolei lajkujesz udostępnienie u każdego kto to zrobił. Takich akcji robisz około 100-200 dziennie…

Lajkowanie Komentarzy

Wchodzisz na profil (lub fanpage) konkurencji, ewentualnie szkoleniowca powiązanego z branżą i bierzesz na tapetę wpis (najlepiej lajwa), który ma kilkadziesiąt komentarzy. Następnie lajkujesz po kolei każdy komentarz (pomijając właściciela fanpage). Takich akcji robisz około 50-100 dziennie…

Lajkowanie Relacji

Będąc w messengerze, klikasz OSOBY, a następnie RELACJE i wysyłasz co najmniej lajka jako wiadomość. Jest różnica w wysłaniu wiadomości, a zwykłą reakcją. Zalajkowanie w wiadomości zapisuje się jako korespondencja, a to wskazówka dla algorytmu, że wasza znajomość ma się dobrze, tzn. jest bliska i warto podsuwać tej osobie Twoje wpisy. Takich akcji robisz około 25-50 dziennie…

Psychologia Dni Tygodnia
Wszyscy mówią o wartości: przekazuj wartość, sprzedawaj wartość itd. Ale jak ocenić, czy to co tworzysz jest wartościowe? Odpowiedź jest banalnie prosta! Jeśli w efekcie końcowym można osiągnąć pozytywną zmianę, to oznacza, że stworzyłeś wartość…

Powiedzmy, że napisałeś wpis i otrzymałeś komentarze, że tekst jest ok. Czy to oznacza, że stworzyłeś prawdziwą wartość? Nie! Pewna grupa osób doświadczyła pozytywnej zmiany po jego przeczytaniu lub dotarło do niej, że osiągnięcie pozytywnego wyniku jest możliwe. Zbudowałeś na krótką chwilę poczucie wartości, dałeś odbiorcy to, czego szukał, czyli rozwiązanie dotyczące określonego problemu.

Ale czy torpedowanie otoczenia wyłącznie tzw. wartością w czasach, kiedy coraz więcej siedzimy w swoich czterech ścianach (koronaczasy, okres jesienno-zimowy itp.) jest dobrym rozwiązaniem? Nie! By wtopić się w otoczenie musisz serwować przekaz na 3 płaszczyznach: merytoryka (wartość), życie osobiste (lifestyle) i lolcontent (memy, cyctaty itp.).

Jak wygląda to na Facebooku? Wartość – to wyjaśniliśmy sobie… Stosujesz formę tekstową (długość maksymalnie A4) lub wideo (długość od 1-15 minut). Życie osobiste – to generalnie zdjęcia (oznaczenie z kim jesteś, nastrój, co robisz i gdzie). A lolcontent? W tym przypadku jako źródło inspiracji możesz wykorzystać PINTEREST oraz wszelkie zestawienia, np. listverse.com, joemonster.org, demotywatory.pl, kochamhumor.pl.

Takie agregowanie treści na 3 frontach daje spore pole do manewru, tworząc sinusoidę zaangażowania – nudniejsze treści z bardziej angażującymi. W praktyce powoduje to, że zarówno algorytm jak i publiczność będą chętniej preferować Twoją twórczość…

Jeszcze jedna kwestia! Bardzo polecam Ci zastosowanie strategii 4/24, czyli cztery wpisy dziennie (od poniedziałku do piątku, a w sobotę i niedzielę 2 wpisy). Taka konstrukcja gwarantuje Ci ekspansję, a ponadto działasz na wszystkich 3 płaszczyznach o których wcześniej pisałem.

Poniżej pokażę ci psychologię poszczególnych dni tygodnia i zastosowanie tego w praktyce. Jak pewnie zauważysz każdy dzień tygodnia jest swoistą ofertą: otwarcie (post około 7.00-9.00), problem (post około 12.00-13.00), historia (post około 15.00-16.00) i rozwiązanie (post około 18.00-20.00).

PONIEDZIAŁEK

Poniedziałek jest dniem wahania nastroju i często na pierwszy planwychodzą aspekty tj. pesymizm – trudno złapać odpowiedni rytm po weekendzie. Po pierwsze – wracając do pracy po weekendzie potrzebujemy motywacji! Czyli będą miały tu zastosowanie wszelkie tematy inspirujące do działania.

OTWARCIE: cytat motywacyjny
PROBLEM: wideo ty z produktem
HISTORIA: twoje foto
ROZWIĄZANIE: animacja wideo

WTOREK

Kiedy przełamiemy poniedziałkowe lody na tapetę wkracza wtorek, który sprzyja wskoczeniu na wyższybieg i startu z nowymi projektami. Jesteśmy bardziej produktywni, efektywni i zdeterminowani do działania.

OTWARCIE: cytat/myśl
PROBLEM: foto produktu
HISTORIA: wideo
ROZWIĄZANIE: grafika plus tekst

ŚRODA

Środa jest dniem komunikacji, a więc łatwiej jest w tym dniu nawiązywać nowe kontakty. Myślimy logicznie i zdecydowanie wyrażamy to o co nam chodzi, a ponadto łatwiej uczymy się. Mamy również psychologiczny środek tygodnia pracy. Półmetek wymaga motywacji, a więc środa to również idealny dzień na prezenty lub bonusy.

OTWARCIE: cytat/myśl
PROBLEM: wideo ty z produktem
HISTORIA: twoje foto
ROZWIĄZANIE: wideo z lektorem

CZWARTEK

Czwartek kojarzony jest z optymizmem i bogactwem oraz sprzyja efektywnej pracy, a podejmowane tego dnia działania przynoszą lepsze efekty finalnie. Coraz bliżej weekendu, a więc czuć piątkowe powiązanie.

OTWARCIE: cytat/myśl
PROBLEM: foto produktu
HISTORIA: wideo
ROZWIĄZANIE: grafika plus tekst

PIĄTEK

Psychologicznie piątek pozwala patrzeć na świat optymistycznie. Piątek to dobry dzień na randkę, zakupy i fryzjera, choć trzeba uważać na wydatki, ponieważ tego dnia robimy to z zadziwiającą lekkością. Ponadto cieszy nas blisk ość innych osób i przyjemności – czysta psychologia zakończenia tygodnia pracy. Dobrze sprawdzą się więc wszelkie podsumowania tygodnia.

OTWARCIE: dowcip/sentencja
PROBLEM: wideo ty z produktem
HISTORIA: twoje foto
ROZWIĄZANIE: fiszka

SOBOTA

Sobota to dobry dzień na wykonanie prac w domu i nadrabianie zaległości. Tomomenty,które z pewnością zainteresują Twoich fanów – czyli Twoje życie od kuchni, ma dużo większe wzięcie w sobotę niż w innych dniach tygodnia.

status
foto/wideo

NIEDZIELA

Niedziela to idealny czas na spędzenie dnia z rodziną i bliskimi. W ten dzień cieszy nas szczególnie odpoczynek i relaks. Z łatwością doceniamy to co mamy, a przebywanie na świeżym powietrzu daje życiową energię.

status
foto/wideo

Wykorzystanie Gmaila Do Rekrutacji
ADRES EMAIL

Poniżej opiszę Ci jedną z ciekawszych metod zdobywania poleconych i rekrutacji do projektów typu MLM itp. Np. zamieszczanie ogłoszeń na relacjach… Od razu uprzedzam Cię, iż konto, które założysz dla określonego projektu nie powinno być wykorzystywane do innych celów. Dlaczego? Ponieważ włączając opcję autoodpowiedzi (o tym w dalszej części poradnika) będziesz kierować przekaz do określonej grupy odbiorców.

Jeżeli zawierasz w adresie email słowa, np. zdrowystylzycia@… – automatycznie sugerujesz, że prezentujesz wartość jaką jest zdrowy styl życia i oferujesz coś co jest z nim związane, a nie sznurek do snopowiązałki… Wybór odpowiedniego adresu email podnosi Twoją rangę, buduje zaufanie i stawia Cię w pozycji eksperta. Czy musisz być ekspertem? Nie musisz! Ale musisz kreować się na eksperta.

Czy używać imienia i nazwiska? W ebiznesie, to Ty jesteś marką. Firmy powstają i padają, produkty osiągają wzrost i spadek sprzedaży, a Twoja marka trwa nieprzerwanie. Moja odpowiedź brzmi – nie używałbym imienia i nazwiska, chociaż zdanie wyżej napisałem zupełnie coś innego! Jak się przekonasz za chwilę nie ma to sensu. Jeżeli będziesz z czasem zarabiać na kilku adresach email w różnych kategoriach – dlatego w adresie email używaj idei, emocji, problemu, rozwiązania, np…

jakpodrywackobiety@…
skuteczneodchudzanie@…
zarabianieprzezinternet@…

Czy używać nazwy produktu lub firmy w adresie email? Nie! Po pierwsze sporo firm nie życzy sobie używania nazwy produktu lub firmy w tworzonych przez partnerów adresach email, po drugie, jeżeli zawrzesz w nazwie, np. skuteczneodchudzanie@…, możesz promować różne oferty: suplementy, kursy, poradniki – wszystko w ramach jednego emaila. Dziwnie brzmi sprzedazjablek@… gdy promujesz banany… Ale email smaczneowoce@… daje już możliwość promowania jabłek i bananów.

ZASADY DOTYCZĄCE TYTUŁÓW

Tytuły, to tajna broń w reklamie! Od nich zależy ile osób zauważy Twój przekaz. Tytuł ma tylko jeden cel! Działać jak znak STOP. W dzisiejszym gąszczu ofert masz niewiele powyżej sekundy, by przyciągnąć uwagę odbiorcy, a średnio pięć razy więcej osób czyta tytuły niż ofertę. Zanim przejdziemy do właściwej treści ogłoszeń zaprezentuję Ci przykładowe tytuły, które możesz wykorzystać w zakresie: praca, współpraca, zarabianie…

Prezentowanie konkretnych kwot jest najsilniejszym magnesem przyciągającym uwagę. Nic tak wymownie nie przekonuje do podjęcia najbardziej oczekiwanej akcji jak pokazanie konkretnego wyniku finansowego. Tytuł tworzy pierwsze wrażenie, którego zadaniem jest zachęcenie do przeczytania oferty jak największą rzeszę odbiorców. Stąd powinien on zawierać wyraźnie wskazaną korzyść główną, dla której warto zapoznać się z Twoją propozycją.

PRZYKŁADY SKUTECZNYCH TYTUŁÓW

Poznaj SEKRET Zarabiania 3.957,00 zł
NAJPROSTSZY Sposób Zarabiania 3.957,00 zł
Jak Zarabiać 3.957,00 zł? SPRAWDŹ Teraz!
ZARABIAJ 3.957,00 zł Bez Wychodzenia Z Domu
NOWOŚĆ! Zarabiaj Miesięcznie 3.957,00 zł

To były przykłady kwot, ale w podobny sposób można wykorzystać dni i wszelkie inne liczy, np. jak szybko schudnąć 10 kg, jak sprzedać 10 poradników dziennie itd. Uwaga! Prezentowane kwoty są wyłącznie przykładami. Pamiętaj, by nie przesadzać i pisać o realnych wynikach. Oto inne przykłady (wystarczy zaadoptować je do swoich potrzeb)…

10 sposobów na zarabianie 3.957,00 zł miesięcznie
10 trików gwarantujących 3.957,00 zł miesięcznie
3.957,00 zł do wzięcia od zaraz
357 osób zarabia tą metodą 3.957,00 zł miesięcznie
zarabiaj 3.957,00 miesięcznie od jutra
ile chcesz zarabiać? 3.957,00 zł miesięcznie?
inwestujesz 37 zł i wszystkie kobiety są twoje
jak zacząć od zera i zarabiać 3.957,00 zł miesięcznie
jak zarabiać 3.957,00 zł i sprawić by tak zawsze było
jak zarabiać 100 zł do śniadania i 200 zł do obiadu
jak zarabiać 3.957,00 zł miesięcznie zaczynając od zera
jak zarobić 3.957,00 zł na absurdalnym pomyśle
jedna technika i 3.957,00 zł masz w kieszeni
masz w sobie tyle odwagi by zarabiać 3.957,00 zł
odbierz gwarantowane 3.957,00 zł
ostatnia deska ratunku dla twojego portfela! 3.957,00 zł
poświęć godzinę a nauczę cię zarabiać 3.957,00 zł
potrzebujesz pieniędzy? 1000 zł, 2000 zł, 3000 zł
propozycja warta 3.957,00 zł która zmieni twoje życie
w 2 godziny poznasz sekret zarabiania 3.957,00 zł
zarabiaj 3.957,00 zł i podbij serca wszystkich kobiet

TWORZENIE TYTUŁÓW

Używaj słów: sekret, hit, nowość. Słowa te kapitalnie zwracają uwagę czytelników i choć może wydawać Ci się to tandetne – świetnie działają.

Kobieto, mężczyzno, czyli zaciekawienie konkretnej grupy odbiorców…

Pytanie z użyciem najbardziej perswazyjnego słowa – „jak”.

Jeżeli masz tytuł, który dosłownie krzyczy, to jesteś w połowie drogi do przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej, która zacznie przynosić zyski.

Tytuły są zaprzeczeniem zasad gramatyki, a dobre tytułu są złamaniem wszelkich zasad. Nigdy nie pisz całego tytułu wielkimi literami, co najwyżej jedno, najważniejsze słowo, a każdy wyraz rozpoczynaj z dużej litery. Nie używaj przecinków i kropek (wyjątek: w kwotach) – używaj wyłącznie znaków zapytania i wykrzykników.

Unikaj pisania okrągłych kwot typu 5000 zł! Lepiej działa, np. 3.957,00 zł z wykorzystaniem kropki i przecinka. Pamiętaj, że… Czytelnik nie daje wiary w kwoty rzędu, np. 10000 zł i nie interesuje go 1000 zł.

NAJSKUTECZNIEJSZY TYTUŁ

Teraz na tapetę weźmiemy najskuteczniejszy tytuł – nikt nie wymyślił nic lepszego!

Ważna Wiadomość Dla Osób Zarabiających Online!

Uwaga! Z definicji słowa email wynika, że otrzymasz elektroniczną wiadomość. O ile więc podnosi rangę otrzymanie ważnej wiadomości?… Ten tytuł testowałem wielokrotnie, testowali go spece od marketingu i pomimo swojej prostoty okazał się magicznym kluczem otwierającym portfele.

PRZYKŁADY SKUTECZNYCH OGŁOSZEŃ

Krótkie ogłoszenia, to takie, które zawierają do 300 znaków, czyli treść ogłoszenia z adresem email. Długie ogłoszenia, to te powyżej 300 znaków – zawierają ofertę I adres email. Email to podstawa! Podkreślam. Email to podstawa…

PRZYKŁAD

Pozbądź się problemu jakim jest brak gotówki! Moje rozwiązanie ma to do siebie, że tutaj każdy dociera do celu. Ta fascynująca propozycja gwarantuje stałe miesięczne dochody – dlatego nie zwlekaj! NAPISZ. Email: …@…

PRZYKŁAD

Nie ważne czy masz: 18, 30 czy 60 lat. Nie ma również znaczenia ile zarabiasz: 0, 1000, czy 5000 zł miesięcznie. Nie ważne czy jesteś: emerytem, studentem, osobą rozpoczynającą życie zawodowe lub poszukującą dodatkowego źródła dochodu, ponieważ tutaj zarabiasz pieniądze. Sprawdź szczegóły! To zajmie Ci dosłownie chwilę. Email: …@…

PRZYKŁAD

Mam dla Ciebie propozycję…

Po pierwsze, to bezkonkurencyjne rozwiązanie – wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju!

Po drugie – niezależność finansowa, a to dlatego, że w tym projekcie nie ma znaczenia wiek, płeć, wykształcenie, staż pracy, czy miejsce zamieszkania.
Teraz zadam Ci jedno krótkie pytanie…

Czy wiesz jak zarabiać 3.957,00 zł miesięcznie?

Napisz do mnie, a otrzymasz niezbędne informacje, które wyjaśnią Ci co zrobić, by ta propozycja była Twoim głównym źródłem utrzymania.

Email: …@…

JAK NAPISAĆ NAJSKUTECZNIEJSZE OGŁOSZENIE

Poznałeś najskuteczniejszy tytuł, przyszedł więc czas na coś bardzo wyjątkowego – poznaj sekret tworzenia genialnych ogłoszeń. To jest warte wszystkie pieniądze! Spójrz na poniższy schemat…

Koniec z…
X to innowacyjne rozwiązanie, które…
Oszczędzisz wiele czasu i pieniędzy oraz…
Wystarczy zastosować X, a Twoje…
Już dzisiaj dołącz do osób, które…
Sprawdź teraz! Email: …@…

Jak wygląda to w praktyce…

Koniec z nadliczbowymi kilogramami, wałeczkami tłuszczu i fałdami! X to innowacyjne rozwiązanie, które ujędrnia skórę i jednocześnie odchudza. Oszczędzisz wiele czasu i pieniędzy oraz osiągniesz, to o czym marzą wszystkie kobiety – wyjątkową sylwetkę. Wystarczy zastosować X, a Twoje ciało będzie wulkanem namiętności. Już dzisiaj dołącz do osób, które są użytkownikami X i zrealizowały swoje marzenia. Sprawdź teraz! Email: …@…

A oto inny przykład…

Koniec z brakiem pieniędzy! X to innowacyjne rozwiązanie, które gwarantuje sukces każdemu, bez względu na wiek, płeć i wykształcenie. Oszczędzisz wiele czasu i osiągniesz, to o czym wszyscy marzą – niezależność finansową. Wystarczy, że rozpoczniesz ze mną współpracę. Już dzisiaj dołącz do osób, które zrealizowały swoje marzenia. Sprawdź teraz! Email: …@…

Najpierw ujawniasz problem (np. brak pieniędzy), później rozwiązanie (X to rozwiązanie), następnie korzyści (oszczędność czasu i pieniędzy) i ponownie rozwiązanie (współpraca). Ostatni element, to społeczny dowód słuszności (dołącz do osób) plus ponownie rozwiązanie (adres email).

COFNIJMY SIĘ W CZASIE

Aby zaspokoić Twoją ciekawość dotyczącą autoodpowiedzi, o której napisałem wcześniej zabiorę Cię w podróż…

Nie ma internetu, przenosisz się kilkaset lat wstecz – jesteś handlowcem. Podchodzi do Ciebie osoba zainteresowana Twoim towarem. Co robisz? Mówisz jej: „Przyjdź jutro!”, czy podejmujesz temat i dobijasz targu?

Ktoś czyta ogłoszenie, a jego zmysły budują zainteresowanie. Pożądanie i poziom zaangażowania wzrasta, a Ty odpowiadasz na emaila po kilku godzinach lub jeszcze gorzej – po kilku dniach… To zwyczajne zmarnowanie okazji. Jest akcja – musi być reakcja. Natychmiastowa!

I to robi autoodpowiedź – przeprowadza odbiorcę z ogłoszenia do oferty, po której nastąpi rejestracja, zakup lub odrzucenie propozycji… Chodzi o zautomatyzowanie biznesu, na ile jest to możliwe.

Część emaili od osób, które napiszą do Ciebie wyląduje w Twoim spamie. Ta okoliczność powoduje, że raz dziennie warto zerknąć do spamu oraz folderu odebrane i odpowiedzieć osobom, które nie otrzymały odpowiedzi w ramach autoodpowiedzi.

USTAWIENIE SKRZYNKI POCZTOWEJ

Kliknij w prawym górnym rogu w zakładkę: ustawienia, następnie – wiadomość o nieobecności włączona. W pole tytuł wklej symbol – ►. Oprócz tego symbolu wpisz tytuł z ogłoszenia. Porównaj poniższe tytuły… Który bardziej rzuca się w oczy?

Zarabiaj 3.957,00 zł Bez Wychodzenia Z Domu!
► Zarabiaj 3.957,00 zł Bez Wychodzenia Z Domu!

Są osoby, które twierdzą, że detale nie mają znaczenia. Wszystko ma znaczenie! Każdy element tego procesu musi przykuwać uwagę czytelnika, nawet tak drobny szczegół, który zobaczy przed otwarciem emaila.

Na koniec – zapisz zmiany…

Uruchamiając autoodpowiedź w ramach skrzynki pocztowej zatrudniasz pracownika, który od tej chwili będzie pracował w Twoim imieniu w dziale obsługi klienta – bezpłatnie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Każdy kto napisze do Ciebie emaila natychmiast otrzyma zwrotną informację w ciągu kilku sekund i błyskawicznie będzie mógł przejść do kolejnego etapu.

Czasami po opublikowaniu kilkudziesięciu ogłoszeń potrafi przyjść nawet kilkaset emaili. Otwierasz je, kopiujesz odpowiedź, wklejasz odpowiedź i klikasz wyślij… Czyste wariactwo! Autoodpowiedź robi to za Ciebie w większości przypadków (poza jednym, który wcześniej opisałem – spam).

ZAWARTOŚĆ AUTOODPOWIEDZI

Jedynym zadaniem ogłoszenia jest zachęcenie czytelnika, by napisał emaila – i to jest właśnie wstępna selekcja. Nieco psychologii… Osoba zainteresowana musi wykonać czynność napisania emaila, co wzbudza w niej większe zaangażowanie w określony proces.

Jeżeli nie masz bloga (strony) musisz w autoodpowiedzi wytworzyć pożądanie, czyli stworzyć problem i zaproponować jego rozwiązanie. To powoduje, że treść będzie dłuższa i przeniesie odbiorcę bezpośrednio na link docelowy (partnerski, sprzedażowy, rejestracyjny itd.).

Jeżeli masz bloga (stronę), to autoodpowiedź stawia problem, a rozwiązanie pojawia się po kliknięciu w link, czyli po drugiej stronie lokalizujesz tekst, prezentację, film i link docelowy (partnerski, sprzedażowy, rejestracyjny itd.). Tytuł, ogłoszenie i autoodpowiedź łącznie tworzą OFERTĘ…

Generalnie autoodpowiedź musi zawierać 5 elementów.

1) Powitanie
2) Podziękowanie
3) Informację (problem/rozwiązanie)
4) Plan działania
5) Pożegnanie

PROFESJONALNA AUTOODPOWIEDŹ (PRZYKŁAD)

Witaj!

Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem…

Wiem, że Twój czas jest bardzo cenny i podobnie jak Ty lubię konkrety, dlatego napiszę teraz jak moja propozycja wygląda od strony praktycznej.

1) Pracujesz w domu, ponieważ wykorzystujesz elementy marketingu internetowego.
2) Dopasowujesz godziny pracy do swoich obowiązków, zarabiasz pieniądze i masz możliwość rozwoju osobistego.
3) Prowadzisz biznes, który gwarantuje niezależność finansową.

Zanim odpowiesz sobie na pytanie, czy ta oferta jest właśnie dla Ciebie, napiszę jakie argumentu przekonały mnie do podjęcia współpracy.

Poszukując dodatkowego źródła dochodu rozpocząłem współpracę z firmą, którą gorąco polecam. Zacząłem wtedy budować własny biznes oparty na zarabianiu z wykorzystaniem internetu. To była świetna decyzja – teraz pracuję, zarabiam i mam czas dla siebie…

Czy jesteś osobą zainteresowaną takim rozwiązaniem?

W ramach tego projektu otrzymasz ode mnie wszystko to, co jest niezbędne do zarabiania.

Oto plan działania! Zapoznaj się z przygotowanym przeze mnie schematem czytając poradnik, który pobierzesz klikając w poniższy link

https://…

a następnie zrealizuj krok po kroku wszelkie wskazówki i osiągnij sukces.

Do usłyszenia, Imię Nazwisko


PS. Poznaj Nietypową Metodę Zarabiania
http://…


Treść niniejszego emaila nie jest informacją handlową, a jedynie zapytaniem o zgodę na przesłanie jej drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz zaleceniami UOKiK o dopuszczalności przesłania na adres email pytania o zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej. Klikając w zamieszczony link wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji handlowej.

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE TEJ TECHNIKI

Strategia jest banalnie prosta! Twój Instagramowy, czy też Facebookowy wpis lub relacja powinna zawierać…

TYTUŁ
OGŁOSZENIE
EMAIL

Jeśli ktoś do Ciebie napisze, to automatycznie dostaje odpowiedź.

Podsumowanie
Podsumowując! Mogę nauczyć Cię jak budować pozycję w mediach społecznościowych, promować biznes i sprzedawać swój towar na Facebooku, Instagramie, czy TikToku – nie ma dla mnie znaczenia co sprzedajesz…

🔽🔽🔽 EBOOKI DLA MARKETERÓW
www.tegonieuczawszkole.pl/ebooki
🔽🔽🔽 WARSZTATY DLA MARKETERÓW
www.tegonieuczawszkole.pl/events
🔽🔽🔽 KONSULTACJE MARKETINGOWE
www.tegonieuczawszkole.pl/konsultacje