Kilka Słów Wstępu
Schemat, który poznasz to wyjściówka do zrozumienia procesów, które muszą nastąpić kolejno po sobie, by sprzedaż była efektywna. Opisane poniżej elementy procesu sprzedaży są kluczem do zamknięcia każdej transakcji. Masz świadomość, że MLM to sprzedaż?…

NIKT NIE MA POJĘCIA O TWOJEJ OFERCIE

Sprzedać można dosłownie wszystko! Jak przeanalizujesz popularne nisze, to praktycznie każdy produkt mieści się w tej kategorii. Jednym wielkim oszustwem jest uważanie jakieś niszy za lepszą, czy gorszą, ponieważ elementem numer jeden jest dobranie odpowiednich słów kluczowych.

Nisza to grabienie liści, jedzenie salcesonu, seks z koleżanką i wszystko co nas otacza. Nisza jest wszędzie, gdzie potrafi dotrzeć ludzka myśl. Do tej tak zwanej niszy należy dobrać odpowiednie słowa kluczowe, czyli statystykę pokazującą jakie frazy wpisuje internauta poszukując, np. salcesonu.

Odpowiednie słowa kluczowe w połączeniu z kolejnym elementem jakim jest start z promocją Twojej oferty dają przekaz marketingowy, czyli marketingowy szoł docierający do odbiorcy na różnych poziomach poprzez tekst, zdjęcia i wideo.

PROMOWANIE OFERTY

Każdy z nas pragnie mieć na własność kawałek swojego wirtualnego świata, więc zakłada bloga. Blog połączony z racjonalnym pozycjonowaniem, czyli zintegrowanym seo z budowaniem marki daje napływ potencjalnych kupujących, a Ci z kolei mogą za pomocą linka trafić na Twoją ofertę.

YouTube. Skoro źródła podają, że jest to czołowe miejsce pod względem wyszukiwania w sieci, to obecność w tym medium jest konieczna, ale nie na początku. Dlatego, że budowanie społeczności zorientowanej na tego typu biznesy wymaga czasu…

Na social media możesz stracić cały dzień, a i tak będzie za mało! Moja rad brzmi – na początek potrzebujesz profil na Facebook plus ewentualnie ewentualnie polecam profil na Instagramie i TikToka dla zbudowania społecznego dowodu słuszności.

Twitter, Linkedin, Zszywka i Pinterest? To ewentualnie pod pozycjonowanie i triki marketingowe. Co z resztą? Resztę olej! Jeżeli ktoś podpowiada Ci byś serfował po miniblogach, komunikatorach i innych tego typu serwisach, to jedyne czego Ci życzy, to straty czasu i niepowodzenia. Portale społecznościowe i telewizyjne tasiemce, to jedna wielka wylęgarnia ubóstwa i patologii społecznej. W ten oto sposób życie przecieka Ci przez palce, a Ty nadal nie zarabiasz…

ELEMENT POZNAWCZY

Jeżeli młody facet ma problem z potencją, bo haruje od rana do wieczora, stresują go fotoradary i kołchoźniczy system pracy, który zaczyna panować w społeczeństwie XXI wieku, to pogarsza się jego życie seksualne, a to najprostsza droga do sprzedaży suplementów na potencję. Podobnie jest z kobietami, których piersi są za małe, albo nie są zbyt jędrne, tak jak większości modelek po fotoszopie…

Cały sekret tkwi w konstrukcji pojęć: problem – rozwiązanie. Odbiorca ma problem – Ty masz rozwiązanie. Jeżeli Ty nie sprzedasz tej osobie rozwiązania, zrobi to ktoś inny. Możemy się tylko zastanawiać dlaczego ten ktoś kupił u konkurencji, a nie u Ciebie? Kupujący, to bestia buszująca w internetowej dżungli i oczekująca słów pisanych spontanicznie z elementami perswazji.

Tak przyjacielu, kupujący chce być manipulowany w elegancki sposób. Oczekuje tego od Ciebie! Jeżeli Twoja euforia nie udzieli się publice, to publika zamknie Twoją stronę pozamiatane. Przypominasz sobie czasy JBP (pierwsza połowa 2012 roku), co wtedy działo się na Facebooku?…

Pół roku później cały świat uświadomił sobie, że nigdy więcej nie da się nabrać na tak głupkowate obietnice. Dzisiaj ta lekcja porażki giganta, który miał zrobić z każdego milionera dała wszystkim do myślenia. Dobrze, bo każdy trzy razy przemyśli zanim wdepnie w jakieś gówno i źle, ponieważ zniechęciło to wielu wspaniałych ludzi do budowania biznesu online. A mimo to, ludzie nadal inwestują w podejrzane projekty typu PORTFELE, ICO, czyli bardziej eleganckie (mobilne) formy HYIP.

Zastanówmy się przez chwilę skąd wziął się fenomem, np. biznesów sokowych i kapsułek? Nasi praprzodkowie jedli byle co: korzonki, chwasty, zioła itd. Kto dziś jada jajecznicę z pokrzywą? Zaczynamy być konsumentami chemicznej pulpy przetworzonej na wszelkie możliwe sposoby. Nie trzeba być znawcą dietetyki i mieć doktoratu z żywienia, by uświadomić sobie, że taki styl życia jest zwyczajnie trujący…

ŁAMANIE OPORÓW

Jest oferta, więc pojawiają się obawy, czy to będzie dobry wybór i czy nie wyrzucę kasy w błoto, ale jeśli budujesz solidną relację od początku swojej propozycji, np. pokazując swoją ścieżkę, to identyfikujesz odbiorcę z sobą. Nic tak nie działa jak szczerość! Pewnie zastanawiasz się teraz jak wygląda to w praktyce?…

Na początek informujesz odbiorcę, że jest tu i teraz, czyli osadzenie przekazu w czasie rzeczywistym. Następnie przywołujesz swoje doświadczenia, przez co budujesz zaufanie i prestiż eksperta.

Kolejny etap, to potwierdzenie obaw. Jesteśmy rozczarowani i mamy złe doświadczenia, ponieważ nie zawsze wszystko przebiega tak jakbyśmy sobie tego życzyli, ale mamy określoną wizję efektów, czyli oczekiwane rezultaty po zastosowaniu proponowanego rozwiązania.

To jest właśnie odpowiedni moment, kiedy po raz pierwszy sugerujesz, że trzeba zrobić to w taki, a nie inny sposób. Kolejno, krok po kroku! Jeśli możesz zaoferować element gwarancyjny, to zrób to właśnie teraz…

Na koniec pozostaje potwierdzenie oczywistej oczywistości, co w praktyce oznacza, że spełnienie wszystkich elementów zgodnie z ustalonym schematem, to najprostsza droga do sukcesu.

EKSCYTACJA I KORZYŚCI

Gdy zostaniesz kumplem odbiorców Twoich rozwiązań, inicjujesz coś, co wywołuje specyficzny stan podniecenia – emocjonalną ekscytację i powtarzalność rozwiązania. To jest właśnie to, co ja oferuję Tobie – wejście za kulisy fascynującego świata biznesu opartego na sprzedaży online.

Nie ma możliwości odwrócenia tego trendu! Każdy z nas w zaciszu swojego biurka marzy o systematycznych przelewach i może nie są to na początku wizje bycia milionerem, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia…

Problem w tym, by już od samego początku popełnić jak najmniej błędów. To, że każdy z nas popełnia błędy jest nieuniknione – tylko ten się nie myli, kto nic nie robi, ale od nas samych zależy ile porażek wyeliminujemy na starcie.

Pamiętaj również, że nadmiar korzyści jakie oferujesz, to jak działanie zasady: jeśli coś jest od wszystkiego, to jest do niczego. Jest takie męskie powiedzenie dorabiane do każdej oferty: pełen wypas, ciekawe, czy jeszcze loda robi…

Podsumowując ten temat! Wypisz trzy problemy jakich może uniknąć kupujący i trzy korzyści jakie osiągnie – unikniesz: raz, dwa, trzy, zyskasz: raz, dwa, trzy. Wpisuje się to doskonale w schemat działania człowieka – chcemy uniknąć bólu i osiągnąć satysfakcję.

AKCJA – PRZYCISK I ZAKUP

Wszystko, co robisz ma określony cel, czyli przeprowadzenie oczekiwanej akcji. Jeżeli efektem końcowym Twoich działań nie jest sprzedaż, to odpuść sobie – szkoda czasu. Pomyłką jest mówienie, że na końcu jest pozostawienie adresu email. Email to jest etap pośredni, a zbieranie emaili dla samego gromadzenia ich nie ma jakiegokolwiek celu.

Budowanie bazy bez posiadania oferty jest sprzedażą bez sprzedaży, czyli gadaniem o zarabianiu bez wyniku finansowego i jest to najgorsza z opcji jaką możesz ćwiczyć. Postępując w ten sposób najzwyczajniej okradasz siebie i swoją rodzinę z najpiękniejszych chwil życia. Nie zarabiasz, a w ich oczach stajesz się życiowym nieudacznikiem. Prozaiczny powód – nie proponujesz możliwości zakupu, tłumacząc sobie, że budujesz bazę…

Sprzedawaj! Zawsze i wszędzie – 10 podejść, 100 podejść, 1000 podejść. Lepiej, gorzej, ale sprzedawaj! Nie wnikaj na początku w styl, w jakim to robisz – praktyka czyni mistrza. Pamiętaj, że zawsze od 1 do 3%, to kupujący na żywioł, bez większego zastanawiania się.

PONOWNA SPRZEDAŻ

Wypromowanie konkretnej oferty to nakład czasu i pieniędzy. Często pierwszy strzał to zaledwie pokrycie kosztów, więc rekompensatą będzie to, co sprzedasz ponownie – dokładnie tej samej osobie…

Opcje są dwie: sprzedajesz ofertę abonamentową lub podniesiony stopień. Abonament ma to do siebie, że jest w ustalonej kwocie i dacie każdego miesiąca, natomiast lejek sprzedażowy podnoszący stopień zaangażowania i zaawansowania opiera się na selekcji.

Analizując, to o czym dowiedziałeś się przed chwilą łatwo wywnioskować do jakiego modelu biznesowego powinieneś dążyć i dlaczego szukanie frajerów na złoty strzał jest najgłupszym rozwiązaniem. Tak działają wszelkie projekty typu HYIP, w których nikt nie wie o co chodzi, poza dymaniem naiwniaków.

Profil Na Facebooku
Wskazałem profil na Facebooku jako miejsce startowe i od tego właśnie zaczniemy! Pierwszy element to zdjęcie profilowe – powinno zawierać Twój wizerunek, najlepiej gdyby to była twarz z ramionami na białym tle, lekko skierowana na bok. Co mogę Ci polecić? Zrób to zdjęcie u fotografa!

Ludzie wstawiają fotki w poszarpanym sweterku na tle płytek w kiblu i piszą, że uczą jak osiągać wolność finansową… Nie mówię tego złośliwie – po prostu nie popełniaj tego błędu. Zdjęcie profilowe oraz imię i nazwisko jest widoczne w każdym miejscu, a ludzie to wzrokowcy – pierwsze wrażenie zostaje na zawsze.

Zdjęcie w tle, to baner, który ma kojarzyć Cię z tym co jest przedmiotem Twojej działalności. Np. jeśli działasz na giełdzie będzie to np. wykres, slogan reklamowy, a nie gołe dupy przypadkowych lasek. Ponadto w opisie tych dwóch zdjęć (profilowe i w tle) umieść kluczowy dla Ciebie link z jednozdaniowym opisem czego on dotyczy, ponieważ są osoby, które klikają w te fotki…

Jeżeli chcesz podnieść skuteczność zdjęcia w tle, to polecam Ci zrobienie kolażu w aplikacji inshot. Taki kolaż tworzysz z 3 zdjęć. Kolaż jest swoistą historią – możesz przekazać w ten sposób graficznie sytuację przed, w trakcie i po, czyli jest to najskuteczniejsza strategia sprzedażowa.

Idąc od góry mamy więc: zdjęcie w tle, zdjęcie profilowe, imię i nazwisko. Czwarty element to prezentacja, gdzie dodajesz swój biogram. Miej świadomość, że czytają to wszystkie osoby, które wejdą na Twój profil. Generalnie część osób wręcz podaje zbyt dużo informacji: szkoły, zakłady pracy, kolor majtek i numer buta. Takie zagęszczenie danych powoduje, że cały ten obszar zwany prezentacją staje się nieczytelny.

Poza tym wpisując tak osobiste dane przemyśl jak koresponduje to z tym, co chcesz osiągnąć. Jeśli piszesz w bio, że uczysz osiągania wolności finansowej, a masz podaną pracę etatową na taśmie lub slogan typu szlachta nie pracuje, to coś tu nie gra. Zamiast górnolotnych frazesów wpisz np. coś w stylu: Od Etatu Do Wolności Finansowej. Kolejnym błędem jest wrzucanie cytatów ludzi, którzy już nie żyją – czemu ma to służyć?

Wszystkie te elementy tworzą spójną prezentację Twojej marki. Podam prosty przykład. Hydraulik. Robi kolaż pod zdjęcie w tle – zdjęcie sprzętu, on naprawiający jakiś zlew (bez twarzy, po prostu awaria) i trzecia plansza dane kontaktowe. Zdjęcie profilowe? Na pewno nie w garniturze! To do niczego nie pasuje. Po prostu swobodny ubiór. Następnie imię i nazwisko, a w opisie – HYDRAULIK z dopiskiem: sprawdź zakres prac jakie wykonuję i do tego w wyróżnionych 9 fotek w akcji. Gwarantuję Ci, że każdy kto wejdzie na taki profil w danym mieście od razu będzie wiedział, że trzeba dzwonić po tego gościa jak pierdolnie rura…

Słów kilka o linku! Ciekawym rozwiązaniem jest użycie tzw. drzewa linków, które wygenerujesz dzięki, np. linktr.ee (najpopularniejszy generator) tworząc w ten sposób swoiste menu. Na początek rejestrujesz się na stronie, a następnie dodajesz swoje linki wraz z opisem. Tworząc drzewo linków masz na bieżąco podgląd jak ono wygląda.

Jest to bardzo praktyczne pod względem marketingowym, ponieważ daje opcję wyboru. Jedna osoba chce darmowy materiał, inna szybki kontakt, a jeszcze inna chce poczytać bloga. Ponadto możesz zmienić kolejność, kolor tła, dodawać nowe linki – wystarczy, że zalogujesz się do panelu linktr.ee i wprowadzisz zmiany.

Jest jeszcze jedna kwestia! Gdzie takie odnośniki powinny prowadzić? Po pierwsze do miejsca gdzie można przeczytać kilka słów o Tobie, a w kontekście marketingowym dlaczego warto podjąć z Tobą współpracę. Może to być notatka na Facebooku jeśli nie prowadzisz wizytówki online lub bloga.

Po drugie powinien być to odnośnik do opisu projektu, który polecasz lub zestawienia projektów z krótkimi opisami. Trzecim obowiązkowym odnośnikiem jest link do tzw. szybkiego kontaktu i w tym przypadku polecam Ci zastosować link do Messengera.

Pewnie zastanawiasz się teraz jak budować grono biznesowych znajomych w ramach profilu? Jest na to jedna metoda i nie mam tutaj na myśli bycia znajomym cioci, wujka i innych kilku osób z rodziny. Wchodzisz na wpis kogoś z Twojej branży, następnie klikasz w liczbę przy lajkach pod zdjęciem lub wideo i wyświetla Ci się lista osób, które zareagowały na wpis. Ostatnią czynnością jest kliknięcie przycisku – DODAJ ZNAJOMEGO (to najprostsza metoda).

Działając (codziennie 50 kliknięć przycisku – DODAJ ZNAJOMEGO) w ten sposób masz szansę na zbudowanie w ciągu miesiąca grupy znajomych, którzy myślą podobnie jak Ty. Wybieraj więc osoby, które mają normalne zdjęcie profilowe, a nie jakieś beznadziejne fotki. Ponadto… Ktoś kto pozostawia reakcję (lajka, serduszko, wow) pod wpisem pokazuje, że jest aktywnym użytkownikiem Facebooka. A oto właśnie chodzi…

Podobnie jest z komentarzami i udostępnieniami pod tego typu wpisami. Jest to wolniejsza metoda od wyżej wskazanej, ale selekcjonując w ten sposób dobierasz jeszcze lepiej grono odbiorców. Tę technikę możesz zastosować również w grupach. Dołączasz do branżowych grup i zapraszasz do znajomych osoby aktywne pod ostatnimi wpisami.

Podsumowując ten wątek – polecam Ci wrzucić link do drzewa linków i miejsce zamieszkania. Facebook, to nie Linkedin, więc nie ma sensu tworzyć CV, ponieważ najczęściej działa to na Twoją niekorzyść. Poza tym wywal z profilu wszelkie fotki odbiegające od normy! Co mam na myśli? Wrzucaj foto w jednym formacie, np. 1:1 lub jeszcze lepiej 4:5. Wywal głupkowate memy, które kiedyś udostępniłeś, a które niczemu nie służą oraz pseudo śmieszne filmiki przewracających się dzieci…

Wpisy Na Facebooku
Musisz wiedzieć, że u podstaw wszelkich działań człowieka znajdują się potrzeby fizjologiczne, czyli zabezpieczenie żywności, zorganizowanie dachu nad głową i prokreacja – łącznie jest to utrzymanie siebie i rodziny na poziomie bytowym. Ogólnie naszym zadaniem numer jeden, które jest w nas zaprogramowane, to przetrwanie: jedzenie, schronienie i potomstwo.

Dlatego korzyści finansowe to naturalnie najważniejszy powód, który przyciąga ludzką uwagę. Osiągnięcie zysków po zastosowaniu określonego rozwiązania biznesowego lub wykonywanie pracy przedstawia wymierną wartość i powoduje, że zaspokajamy właśnie podstawowe potrzeby.

Żywność pozwala produkować energię niezbędną do funkcjonowania organizmu, wykonywania pracy i zdobywania partnera, ale to również styl życia wpływający na naszą atrakcyjność i zdrowie. Z kolei dom to miejsce: życia rodziny, dorastania dzieci i snu. A wszystko to w połączeniu z podłożem seksualnym, by zapewnić potomstwo i spełnić erotyczne fantazje.

Teraz już wiesz dlaczego zdjęcia atrakcyjnych kobiet na tarasie apartamentu z półmiskiem sałaty mają setki lajków? Ponieważ łączą trzy podstawowe instynkty zachowawcze człowieka: żywność, dom i erotykę… W praktyce, czyli w przekazie marketingowym na człowieka działają najlepiej tylko dwie rzeczy: chęć bycia bogatym i pięknym…

Teraz powiem Ci o kilku rozwiązaniach, które dobrze sprawdzają się w ramach Facebookowych wpisów! Na początek o formatach… Np. wrzucasz jedno foto 9:16 plus dwa 1:1, lub jedno foto w formacie 1:1 lub 4 foto w formacie 1:1, a w przypadku wideo 1:1. Podstawową zasadą jest zachowanie spójności, czyli jednego formatu do wszystkich jednostek.

Wielu marketerów tworzy ciekawe wpisy, ale zapomina o dorzuceniu danych namiarowych do siebie, czyli link do Messengera (np. https://m.me/eksperttomaszpietrzak), a jest to bardzo istotne ponieważ ludziom nie chce się szukać tego typu rzeczy. Ponadto Messenger jest produktem Facebookowym, co powoduje, że nie masz ścinanych zasięgów…

Trzecim istotnym aspektem jest przekaz podprogowy np. logo firmy z którą współpracujesz w ramce na biurku, produkt zlokalizowany na szafce obok biurka. Jest to ukryta reklama, która pośrednio wskazuje z jakiego typu działalnością chcesz być kojarzony.

Jesteśmy przy wpisach więc aż ciśnie się powiedzieć o 7 podstawowych metodach na bezpłatną promocję postów! Na początek – wrzucaj wpisy na relację. Da Ci to dodatkowy ruch, a ponadto pokazuje Twoją aktywność biznesową. Zasada jest prosta. Każdy wpis powinien wylądować na story…

By ekspresowo podbić post w oczach algorytmu FB utwórz na Messengerze kilkuosobową grupę wsparcia (około 5-10 osób) i wzajemnie komentujcie swoje wpisy. Posty z komentarzami lepiej wyglądają, a poza tym są podbijane przez algorytm FB. Nic tak nie nakręca koniunktury jak? Komentarz!

Udostępnij wpis w kilku grupach tematycznych. Link do wpisu otrzymasz po kliknięciu w datę wpisu. Oczywiście nie polecam spamowania, ponieważ nie ma to jakiegokolwiek sensu, ale wybranie 3 grup, które są powiązane tematycznie – szczególnie jeśli wpis jest merytoryczny zmienia postać rzeczy.

Udostępnij foto z wpisu na pinterest.com i podlinkuj je bezpośrednio do wpisu na Facebooku, dzięki czemu pozycjonujesz wpis w Google na określoną frazę i zwiększasz również jego ekspozycję.

Komentuj na dużych fanpage branżowych dorzucając link do wpisu (jeśli Twój wpis jest tematycznie powiązany). Możesz rozegrać to w ten sposób, że informujesz w komentarzu, iż odpowiedź na pytanie masz opublikowaną w ramach swojego wpisu, więc załączasz link do niego…

Stwórz tematyczną notatkę na Facebooku, do której będziesz dorzucał wpisy (link do postu z jednozdaniowym opisem). W ten sposób tworzysz swoisty spis treści, a w praktyce Q&A…

I na koniec… Jedną z najlepszych metod marketingowych na Facebooku jest tzw. odświeżanie postów, co w praktyce polega na dodaniu komentarza do swojego wcześniejszego wpisu (przynajmniej tygodniowego, maksymalnie miesięcznego). Ten manewr polecam wykonać codziennie rano i powinno to wejść do Twojego kanonu marketera jako codzienna rutyna.

Komentarze Na Facebooku
Wcześniej napisałem, że to komentarze nakręcają koniunkturę dla Twoich wpisów, ale to również Ty jako komentator dajesz powód innym osobom do przejścia na Twój profil, a tam jest zlokalizowany link do Twojej strony docelowej (oferty, biznesu).

Oczywiście podstawową zasadą jest komentowanie wpisów osób, które w swoim gronie mają potencjalne osoby mogące wejść w Twój biznes. Wszelkie działania, w tym komentarze, to swoiste sito, które ma wyciągnąć potencjalnych poleconych z całej puli użytkowników Facebooka.

A jeśli już decydujesz się na szybką odpowiedź to zrób to w formie wideo, a nie tekstu. Tekst ginie, a jak już to komentarz tekstowy z foto. Wypróbuj tę metodę, a zobaczysz jak wideokomentarze dodadzą Ci wiatru w żagle…

Przy okazji skoro drążymy temat komentarzy, by nakręcić koniunkturę na Twój wpis (jeśli nie masz Messengerowej grupy wsparcia), to natychmiast po wrzuceniu postu śmigasz pod wpisem komentarz. W komentarzu oznaczasz 3 znajomych z jednozdaniową zagajką w stylu ciekawe co sądzicie o tym, ale celuj w takich, którzy wrzucą komentarz po Twojej zaczepce. Ta akcja powoduje, że oznaczone osoby dostają powiadomienie i jeśli wrzucą komentarz to tworzą swoistego wirala. Ten fakt dostrzega algorytm FB i podsuwa Twojego posta większej liczbie osób.

Jeśli masz ochotę poszaleć jako komentator – poniżej znajdziesz propozycje kilku dużych portali, które mają Facebookowe komentarze. Z pewnością ściągniesz z nich nieco ruchu na swój profil i jednocześnie na link, który promujesz. Te portale mają po kilkadziesiąt, a nawet kilkaset udostępnień pojedynczych wpisów! Przykładowe portale do tej metody: aszdziennik.pl, comparic.pl, innpoland.pl, natemat.pl, shareinfo.pl. Teraz wystarczy dobrać tematyczne artykuły pod Twoją niszę i wrzucić ciekawy komentarz…

Grupy Na Facebooku
Skuteczne ogłoszenie jest jak magiczna sztuczka! Co to oznacza w praktyce? Po pierwsze jest obietnica… Po drugie skupiasz uwagę widza na prostocie rozwiązania… Po trzecie – poznasz rozwiązanie jeśli zaangażujesz się…

Jeśli zrobisz piękną grafikę i napiszesz piękny post, to nikt nie zapyta Cię o szczegóły! Zdjęcie ma być prostackie, a tekst dla idiotów… Im szybciej zrozumiesz tę brutalną Facebookową prawdę, tym szybciej rozkręcisz swój biznes.

SPRZEDAJ COŚ

Tytuł w przypadku „SPRZEDAJ COŚ”…

Chcesz Zarobić 100 zł W 15 Minut?
Zgarnij 100 zł W 15 Minut + 1000 zł W Tydzień…
Nowa Opcja Zarabiania 100 zł W 15 Minut!
100 zł Za Rejestrację! Plus 100 zł Za Osobę Poleconą.
Tego Jeszcze Nie Było! 100 zł W 3 Minuty!
Banalnie Prosta Metoda Zarabiania 100 zł w 15 Minut!

Zasady w przypadku „SPRZEDAJ COŚ”…

Wybierasz lub konstruujesz tytuł – mniej więcej na wzór powyżej.
Wpisujesz cenę – 0 zł.
Wpisujesz lokalizację – duże miasto/miasta – jeśli robisz serię wpisów w lokalnych grupach ogłoszeniowych lub wpisujesz Polska w dużych grupach dotyczących zarabiania.
Wrzucasz jednozdaniowy opis.
Wrzucasz foto! Skreen z panelu albo foto pieniędzy z pixabay.com (zdjęcia do użytku komercyjnego za free).
Zaplanuj publikację na godzinę 8.00 lub 18.00.
Odpowiedzi przesyłaj raz dziennie (wieczorem)…

WPIS

Przykładowa treść „OGŁOSZENIA”…

Jeśli chcesz zgarnąć 100 zł za rejestrację w 3 minuty, to wrzuć komentarz, a ja prześlę Ci szczegóły…
W 15 minut zarobisz 50 zł, a w miesiąc możesz wyciągnąć nawet 5000 zł. Daj znać w komentarzu, a ja prześlę Ci info jak to zrobić…
Tego jeszcze nie było! 100 zł za darmo. Musisz koniecznie to mieć! Zostaw komentarz – prześlę info jak to zrobić…

Dlaczego informacja za komentarz? Powody są trzy! Pierwszy – minimalizujesz hejt. Drugi – by zwiększyć zasięgi, ponieważ komentarz jest wyżej oceniany przez algorytm niż lajki. Trzeci – by zwiększyć zaangażowanie zainteresowanych przez wstępną selekcję.

Na pierwszy rzut oka wygląda to jak przekaz dla idiotów. Ale… Przyjacielu ja nie jestem tu po to by omawiać Ci rzeczy, które nie działają. Te działają i są wynikiem analizy kilkudziesięciu topowych ogłoszeń z FB, które wygenerowały od 50 do 150 komentarzy w jeden wieczór. Mniej więcej pół/pół były to ogłoszenia w fomie sprzedaj coś i jako zwykłe posty. A więc polecam Ci naprzemiennie stosować to rozwiązanie.

POWITANIE NA GRUPIE

Na początek wybierasz grupę na Facebooku – taką średnią, nie zupełnie ogólną i nie zupełnie bardzo branżową. Kierunkową! Dlaczego? Ponieważ chodzi mi o grupy w których nie jesteś administratorem.

Małe grupy są mocno monitorowane i moderowane przez administratorów, więc możesz być uznany za spamera, a w dużych ogólnotematycznych jest zbyt tłoczno i są średnio odbierane pod względem wiarygodności. Najlepsze będą takie od 5 do 15 tysięcy członków.

Kiedy już dołączysz do takiej grupy – klikasz w zakładkę CZŁONKOWIE, a następnie zjeżdżasz do sekcji NOWI CZŁONKOWIE. Co dalej? Wysyłasz wiadomość do nowych członków grupy (dla relaksu, codziennie 20, wieczorem). Poniżej przykład wiadomości…

Witaj w grupie (nazwa grupy)! W razie pytań śmiało pisz, a w wolnej chwili wbijaj po (np. codzienną dawkę wiedzy z marketingu, info ze świata zarabiania online itp.) >> https://.

Tę metodę stosuje mało osób! Dlatego jest skuteczna, a zajmuje dosłownie kilka minut dziennie. Tutaj jest jeszcze jedna zasada – systematyczność. Chodzi o to, by witać nowych członków – na gorąco. Weź na logikę, ktoś kto dołączył do grupy tydzień temu, to już nie jest nowy członek i może dziwnie poczuć się, gdy ktoś wita go po tylu dniach…

Relacje Na Facebooku
Według ankiety przeprowadzonej przez Facebooka 1 na 3 osoby stwierdziła, że bardziej zainteresowali się marką lub produktem po obejrzeniu go na stories. Te liczby sprawiają, że story jest kanałem, którego marketerzy nie mogą ignorować.

Osoby, które udostępniają relacje budują lojalność i sprzedają więcej. Historie znikają po 24 godzinach, dzięki czemu są przydatne do komunikacji w czasie rzeczywistym. Być może byłeś przyzwyczajony do tradycyjnego podejścia do mediów, ale ten rodzaj treści z 24-godzinnym okresem życia wszedł przebojem do przestrzeni marketingowej, umożliwiając autentyczną komunikację.

Dużym plusem dzielenia się filmami i zdjęciami na stories jest to, że opiera się ten mechanizm na prostocie przekazu. Ma być szybki i spontaniczny! Ma być fragmentem Twojej codzienności. Ludzie uwielbiają czuć się tak, jakby dostawali ekskluzywne treści, a ze względu na naglący charakter stories jest idealnym miejscem do tego.

Świat pędzi! Dzisiaj relacje są mechanizmem marketingowym NR1. W przypadku FB (profil prywatny) tworzysz relację z poziomu posta, czyli możesz dodać ten sam wpis jako post i relacja lub tylko jako relacja. Zwróć uwagę, że relacje zarówno na IG jak i FB są zlokalizowane na samej górze. To pokazuje, że media społecznościowe cisną na tego typu przekaz. Jak to wykorzystać? Wrzucać od 3 do 24 relacji dziennie…

Pamiętaj, że idea relacji oparta jest na spontaniczności, oczywiście możesz udostępniać specjalnie przygotowane kilku sekundowe filmiki reklamowe, ale w głównej mierze chodzi tutaj o to, by wrzucać ciekawe ujęcia ze swojego życia (foto, wideo), skriny nowych artykułów na blogu, uproszczone infografiki, teksty motywujące do zapisu na listę, zajawki filmów itp…

Masz biuro lub biurko, z którego jesteś dumny? Czy odwiedzasz miejsce, w którym buduje się Twoja historia? Daj swoim obserwatorom trochę zakulisowego spojrzenia na to, gdzie i jak wykonujesz swoją pracę. Świat ma teraz nową odsłonę w relacjach!

Kiedy widzisz story i jest to relacja taka sama jak poprzednia z tym, że jest na niej więcej tekstu lub emotikonów, to wygląda jak fajna animacja. Następnie dodaj więcej tekstu do utworzonej relacji i ponownie kliknij zapisz do rolki aparatu. Po przygotowaniu wszystkich grafik, może przecież być ich kilka (np. 3) – opublikuj je w odpowiedniej kolejności.

Jedną z ciekawszych zalet relacji jest możliwość oznaczania innych kont w swoich relacjach. To świetny sposób, by zakomunikować innej osobie, firmie lub zaprezentować inny profil jako istotny dla Ciebie. Jak to zrobić? Kliknij ikonę NAKLEJKA, a następnie WSPOMNIENIE i po znaczku @ wpisz nazwę użytkownika, którego chcesz wymienić.

Naklejka lokalizacja! Kliknij ikonę NAKLEJKA (na górze), a następnie LOKALIZACJA. Ma to na celu pokazanie, gdzie jesteś. Gdy użytkownicy będą wyświetlać Twoją relację, będą mogli kliknąć naklejkę lokalizacji i zobaczyć inne zdjęcia i relacje w tym samym miejscu.

Naklejka hasztag! Ta sama koncepcja jak powyżej. Jeśli dodasz tę naklejkę i wpiszesz hasztag, Twoja relacja pojawi się w wynikach wyszukiwania dla tego hasztagu, a widzowie będą mogli go kliknąć i zobaczyć, kto jeszcze go używa…

Albumy Zdjęć Na Facebooku
Albumy na Facebooku to swoiste historie, a każdy nowo dodany wpis (zdjęcie) do albumu to szansa na zerknięcie przez Twoich fanów (znajomych, obserwujących) we wcześniejsze wpisy. Nic tak nie wciąga jak dobrze opowiedziana historia…

Przykład. Planujesz jakiś wypad (wycieczka, wyjazd, urlop, wakacje itp.). Na początek potrzebujesz kilku fotek, np. 4. Pierwsza – pakowanie walizek, druga – Ty z walizkami, trzecia – jak wrzucasz walizki do bagażnika, czwarta – Ty za kółkiem. Lub 3… Pierwsza format 9:16, a pozostałe dwie wg. Twojego formatu (1:1 lub 4:5) – pakowanie walizek i wrzucanie ich do bagażnika.

W ten oto sposób stworzyłeś początek historii – bazę wyjściową do albumu, do którego będziesz dodawał kolejne fotki w ramach Twojej przygody. Podobnie możesz robić z każdym innym tematem: święta, wszelkie okoliczności, promocja jakiegoś produktu, zarabianie w projektach inwestycyjnych itd…

W opisie do albumu wrzuć oczywiście link do swojego biznesu/ów (np. do notatki z zestawieniem projektów)! Do specjalnego albumu warto również wrzucać wszystkie skriny z pozycji, które obstawiasz np. na giełdzie, itp. Pokazujesz w ten sposób ścieżkę swojej pracy oraz sukcesów i otwierasz drzwi do swojego świata.

To od Ciebie zależy jaką historię tworzysz i co prezentujesz, by skłonić publikę do podążania za Tobą, dlatego zawsze bądź sobą, ponieważ autentyczność przyciąga jak magnes…

Jak Zwrócić Na Siebie Uwagę Na FB
Lajkowanie Udostępnień

Wchodzisz na profil (lub fanpage) konkurencji, ewentualnie szkoleniowca powiązanego z branżą i bierzesz na tapetę wpis, który ma kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt udostępnień. Następnie klikasz w liczbę UDOSTĘPNIENIEŃ i po kolei lajkujesz udostępnienie u każdego kto to zrobił. Takich akcji robisz około 100-200 dziennie…

Lajkowanie Komentarzy

Wchodzisz na profil (lub fanpage) konkurencji, ewentualnie szkoleniowca powiązanego z branżą i bierzesz na tapetę wpis (najlepiej lajwa), który ma kilkadziesiąt komentarzy. Następnie lajkujesz po kolei każdy komentarz (pomijając właściciela fanpage). Takich akcji robisz około 50-100 dziennie…

Lajkowanie Relacji

Będąc w messengerze, klikasz OSOBY, a następnie RELACJE i wysyłasz co najmniej lajka jako wiadomość. Jest różnica w wysłaniu wiadomości, a zwykłą reakcją. Zalajkowanie w wiadomości zapisuje się jako korespondencja, a to wskazówka dla algorytmu, że wasza znajomość ma się dobrze, tzn. jest bliska i warto podsuwać tej osobie Twoje wpisy. Takich akcji robisz około 25-50 dziennie…

Pozycjonowanie Facebookowej Notatki
Nie jest to typowy poradnik o pozycjonowaniu – podam Ci portale dzięki którym w ciągu 48h Twój link jest w stanie wskoczyć do TOP10 Google. Kluczowe w tej metodzie jest stworzenie odpowiedniego tytułu opartego na frazie kluczowej z tzw. długiego ogona…

Nie ma tutaj znaczenia, czy pozycjonujesz odnośnik do artykułu na blogu, czy bezpośrednio link referencyjny lub stronę przechwytującą adresy (kontakty na messengerze, email), ponieważ nie pozycjonujemy konkretnej strony, a link na określoną frazę.

Możesz zrobić kilka wpisów na różne frazy (tytuły) z tym samym linkiem, co daje Ci możliwość opanowania niszy. Przykład. Za pomocą bezpłatnego narzędzia neilpatel.com/ubersuggest ustalasz 10 fraz z tzw. długiego ogona i wrzucasz serię co 3 dni. 10 serii po 9 linków!

Zapytasz mnie – dokąd ma to prowadzić? Sporządzasz notatkę na FB, w której opisujesz dlaczego warto podjąć z Tobą współpracę i zamieszczasz w niej linki do tematów, które promujesz. Nawet jeśli zmienisz link docelowy, to wszystkie zaindeksowane linki w Google nadal będą aktualne. Jedynym miejscem, które ulega zmianie jest w tym przypadku treść Facebookowej notatki.

Oczywiście polecam Ci zrobienie przed każdą z serii grafiki na canva.com w formacie 1:1. Może to być widok lub biuro z naniesionym tekstem nawiązującym do Twojej frazy kluczowej. Na tym polega magia tej metody! A więc przejdźmy do szczegółów…

FORUM.GAZETA.PL

Na początek rejestrujesz konto, a w jego nazwie najlepiej wpisz frazę popularną w Twojej branży. Jak już wcześniej pisałem kluczową sprawą w tym przypadku jest utworzenie trzy, czterowyrazowego tytułu, a w ramach tego portalu dodatkowo opis zawierający około 300 znaków z linkiem docelowym – jest klikalny.

ZSZYWKA.PL

Tworząc profil masz możliwość wrzucenia foto profilowego oraz foto w tle. Ponadto dodajesz jednozdaniowy opis oraz link do strony docelowej. Następnie tworzysz tablicę. Do tablicy będziesz przypinał swoje zszywki (grafiki). Tworząc natomiast wpis – w opisie wrzucasz frazę kluczową i informację, że link znajduje się w komentarzu oraz maksymalnie 8 tagów. Komentarze dają możliwość umieszczenia linka klikalnego, a to daje duże pole manewru – przynajmniej z trzech powodów. Po pierwsze jeśli nie masz foto zaciągniętego z linka (zaciąga np. z bloga), to dajesz w opisie tytuł i informację, że link do oferty jest w komentarzu. Po drugie masz możliwość pisania komentarzy pod najpopularniejszymi zszywkami w Twojej kategorii z linkiem docelowym (piszesz sympatyczny komentarz plus link do oferty). Po trzecie promujesz swój profil i masz wejścia z komentarzy.

STEEMIT.COM

Tworząc profil dodajesz zdjęcie profilowe, zdjęcie w tle, krótko czym się zajmujesz i link docelowy. Tworząc natomiast wpis wrzucasz tytuł wpisu (fraza kluczowa), grafikę, jednozdaniowy opis oraz link i jeden tag – proponuję polish.

REDDIT.COM

Tworząc profil wrzucasz foto profilowe, zdjęcie w tle oraz jednozdaniowy opis czym się zajmujesz. Tworząc natomiast post dodajesz wpis – najlepiej od 150 do 300 znaków plus link docelowy i foto.

JOEMONSTER.ORG

Tworzysz tutaj profil (zdjęcie, opis, link docelowy), następnie zakładasz mikrobloga, na który wrzucasz notatki (tytuł, foto, opis do 300 znaków i link docelowy).

PINTEREST.COM

Podstawa na tym portalu to skonfigurowanie profilu (zdjęcie profilowe, jednozdaniowy opis i link docelowy), a następnie tworzysz tablicę. Dodając wpis wrzucasz grafikę, ponadto potrzebny będzie Ci tytuł wpisu (fraza), opis: kilka słów kluczowych plus kilka hasztagów (maksymalnie 20) oraz link do strony docelowej.

DDOB.COM

Ten portal skupia twórców z różnych branż. Poza pozycjonowaniem jego atutem jest widownia, którą zyskujesz natychmiast po opublikowaniu wpisu. Jak w każdym z podanych portali konfigurujesz profil (zdjęcie profilowe, krótki opis). Po tym zabiegu możesz dodawać wpisy! Do wpisu potrzebujesz: zdjęcie, tytuł wpisu, jednozdaniowy opis, czego dotyczy post i maksymalnie do 300 znaków wpisu z linkiem docelowym, frazę kluczową jako tag, kategorię filmu (wybierasz z rozwijanego menu). Na koniec klikasz opublikuj post…

MEDIUM.COM

Konfigurując profil będzie potrzebne Ci zdjęcie profilowe i link docelowy. Nowy wpis dodajesz klikając NEW STORY. Następnie wpisujesz tytuł, dodajesz zdjęcie i krótki wpis (do 300 znaków) z linkiem docelowym. Klikasz PUBLISH, dodajesz minimum 1 tag (maksimum 5) i na koniec PUBLISH NOW.

STYLOWI.PL

W tym przypadku do skonfigurowania profilu potrzebujesz – zdjęcie profilowe oraz jednozdaniowy opis. Następnie tworzysz kolekcję, do której dodajesz wpisy. Wpis w tym przypadku to zdjęcie plus jednozdaniowy opis, który jest frazą kluczową, po której dodajesz klikalny adres URL do strony docelowej…

Wykorzystanie Gmaila Do Rekrutacji
ADRES EMAIL

Poniżej opiszę Ci jedną z ciekawszych metod zdobywania poleconych i rekrutacji do projektów typu MLM itp. Np. Instagram ma to do siebie, że linki zamieszczone w postach i na InstaStory nie są klikalne, dlatego polecam Ci wykorzystanie tej techniki poprzez zamieszczanie ogłoszeń w postach i na relacjach. Oczywiście stosuj ją przemiennie np. co 3-5 post…

Od razu uprzedzam Cię, iż konto, które założysz dla określonego projektu nie powinno być wykorzystywane do innych celów. Dlaczego? Ponieważ włączając opcję autoodpowiedzi (o tym w dalszej części poradnika) będziesz kierować przekaz do określonej grupy odbiorców.

Jeżeli zawierasz w adresie email słowa, np. zdrowystylzycia@… – automatycznie sugerujesz, że prezentujesz wartość jaką jest zdrowy styl życia i oferujesz coś co jest z nim związane, a nie sznurek do snopowiązałki… Wybór odpowiedniego adresu email podnosi Twoją rangę, buduje zaufanie i stawia Cię w pozycji eksperta. Czy musisz być ekspertem? Nie musisz! Ale musisz kreować się na eksperta.

Czy używać imienia i nazwiska? W ebiznesie, to Ty jesteś marką. Firmy powstają i padają, produkty osiągają wzrost i spadek sprzedaży, a Twoja marka trwa nieprzerwanie. Moja odpowiedź brzmi – nie używałbym imienia i nazwiska, chociaż zdanie wyżej napisałem zupełnie coś innego! Jak się przekonasz za chwilę nie ma to sensu. Jeżeli będziesz z czasem zarabiać na kilku adresach email w różnych kategoriach – dlatego w adresie email używaj idei, emocji, problemu, rozwiązania, np…

jakpodrywackobiety@…
skuteczneodchudzanie@…
zarabianieprzezinternet@…

Czy używać nazwy produktu lub firmy w adresie email? Nie! Po pierwsze sporo firm nie życzy sobie używania nazwy produktu lub firmy w tworzonych przez partnerów adresach email, po drugie, jeżeli zawrzesz w nazwie, np. skuteczneodchudzanie@…, możesz promować różne oferty: suplementy, kursy, poradniki – wszystko w ramach jednego emaila. Dziwnie brzmi sprzedazjablek@… gdy promujesz banany… Ale email smaczneowoce@… daje już możliwość promowania jabłek i bananów.

ZASADY DOTYCZĄCE TYTUŁÓW

Tytuły, to tajna broń w reklamie! Od nich zależy ile osób zauważy Twój przekaz. Tytuł ma tylko jeden cel! Działać jak znak STOP. W dzisiejszym gąszczu ofert masz niewiele powyżej sekundy, by przyciągnąć uwagę odbiorcy, a średnio pięć razy więcej osób czyta tytuły niż ofertę. Zanim przejdziemy do właściwej treści ogłoszeń zaprezentuję Ci przykładowe tytuły, które możesz wykorzystać w zakresie: praca, współpraca, zarabianie…

Prezentowanie konkretnych kwot jest najsilniejszym magnesem przyciągającym uwagę. Nic tak wymownie nie przekonuje do podjęcia najbardziej oczekiwanej akcji jak pokazanie konkretnego wyniku finansowego. Tytuł tworzy pierwsze wrażenie, którego zadaniem jest zachęcenie do przeczytania oferty jak największą rzeszę odbiorców. Stąd powinien on zawierać wyraźnie wskazaną korzyść główną, dla której warto zapoznać się z Twoją propozycją.

PRZYKŁADY SKUTECZNYCH TYTUŁÓW

Poznaj SEKRET Zarabiania 3.957,00 zł
NAJPROSTSZY Sposób Zarabiania 3.957,00 zł
Jak Zarabiać 3.957,00 zł? SPRAWDŹ Teraz!
ZARABIAJ 3.957,00 zł Bez Wychodzenia Z Domu
NOWOŚĆ! Zarabiaj Miesięcznie 3.957,00 zł

To były przykłady kwot, ale w podobny sposób można wykorzystać dni i wszelkie inne liczy, np. jak szybko schudnąć 10 kg, jak sprzedać 10 poradników dziennie itd. Uwaga! Prezentowane kwoty są wyłącznie przykładami. Pamiętaj, by nie przesadzać i pisać o realnych wynikach. Oto inne przykłady (wystarczy zaadoptować je do swoich potrzeb)…

10 sposobów na zarabianie 3.957,00 zł miesięcznie
10 trików gwarantujących 3.957,00 zł miesięcznie
3.957,00 zł do wzięcia od zaraz
357 osób zarabia tą metodą 3.957,00 zł miesięcznie
zarabiaj 3.957,00 miesięcznie od jutra
ile chcesz zarabiać? 3.957,00 zł miesięcznie?
inwestujesz 37 zł i wszystkie kobiety są twoje
jak zacząć od zera i zarabiać 3.957,00 zł miesięcznie
jak zarabiać 3.957,00 zł i sprawić by tak zawsze było
jak zarabiać 100 zł do śniadania i 200 zł do obiadu
jak zarabiać 3.957,00 zł miesięcznie zaczynając od zera
jak zarobić 3.957,00 zł na absurdalnym pomyśle
jedna technika i 3.957,00 zł masz w kieszeni
masz w sobie tyle odwagi by zarabiać 3.957,00 zł
odbierz gwarantowane 3.957,00 zł
ostatnia deska ratunku dla twojego portfela! 3.957,00 zł
poświęć godzinę a nauczę cię zarabiać 3.957,00 zł
potrzebujesz pieniędzy? 1000 zł, 2000 zł, 3000 zł
propozycja warta 3.957,00 zł która zmieni twoje życie
w 2 godziny poznasz sekret zarabiania 3.957,00 zł
zarabiaj 3.957,00 zł i podbij serca wszystkich kobiet

TWORZENIE TYTUŁÓW

Używaj słów: sekret, hit, nowość. Słowa te kapitalnie zwracają uwagę czytelników i choć może wydawać Ci się to tandetne – świetnie działają.

Kobieto, mężczyzno, czyli zaciekawienie konkretnej grupy odbiorców…

Pytanie z użyciem najbardziej perswazyjnego słowa – „jak”.

Jeżeli masz tytuł, który dosłownie krzyczy, to jesteś w połowie drogi do przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej, która zacznie przynosić zyski.

Tytuły są zaprzeczeniem zasad gramatyki, a dobre tytułu są złamaniem wszelkich zasad. Nigdy nie pisz całego tytułu wielkimi literami, co najwyżej jedno, najważniejsze słowo, a każdy wyraz rozpoczynaj z dużej litery. Nie używaj przecinków i kropek (wyjątek: w kwotach) – używaj wyłącznie znaków zapytania i wykrzykników.

Unikaj pisania okrągłych kwot typu 5000 zł! Lepiej działa, np. 3.957,00 zł z wykorzystaniem kropki i przecinka. Pamiętaj, że… Czytelnik nie daje wiary w kwoty rzędu, np. 10000 zł i nie interesuje go 1000 zł.

NAJSKUTECZNIEJSZY TYTUŁ

Teraz na tapetę weźmiemy najskuteczniejszy tytuł – nikt nie wymyślił nic lepszego!

Ważna Wiadomość Dla Osób Zarabiających Online!

Uwaga! Z definicji słowa email wynika, że otrzymasz elektroniczną wiadomość. O ile więc podnosi rangę otrzymanie ważnej wiadomości?… Ten tytuł testowałem wielokrotnie, testowali go spece od marketingu i pomimo swojej prostoty okazał się magicznym kluczem otwierającym portfele.

PRZYKŁADY SKUTECZNYCH OGŁOSZEŃ

Krótkie ogłoszenia, to takie, które zawierają do 300 znaków, czyli treść ogłoszenia z adresem email. Długie ogłoszenia, to te powyżej 300 znaków – zawierają ofertę I adres email. Email to podstawa! Podkreślam. Email to podstawa…

PRZYKŁAD

Pozbądź się problemu jakim jest brak gotówki! Moje rozwiązanie ma to do siebie, że tutaj każdy dociera do celu. Ta fascynująca propozycja gwarantuje stałe miesięczne dochody – dlatego nie zwlekaj! NAPISZ. Email: …@…

PRZYKŁAD

Nie ważne czy masz: 18, 30 czy 60 lat. Nie ma również znaczenia ile zarabiasz: 0, 1000, czy 5000 zł miesięcznie. Nie ważne czy jesteś: emerytem, studentem, osobą rozpoczynającą życie zawodowe lub poszukującą dodatkowego źródła dochodu, ponieważ tutaj zarabiasz pieniądze. Sprawdź szczegóły! To zajmie Ci dosłownie chwilę. Email: …@…

PRZYKŁAD

Mam dla Ciebie propozycję…

Po pierwsze, to bezkonkurencyjne rozwiązanie – wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju!

Po drugie – niezależność finansowa, a to dlatego, że w tym projekcie nie ma znaczenia wiek, płeć, wykształcenie, staż pracy, czy miejsce zamieszkania.
Teraz zadam Ci jedno krótkie pytanie…

Czy wiesz jak zarabiać 3.957,00 zł miesięcznie?

Napisz do mnie, a otrzymasz niezbędne informacje, które wyjaśnią Ci co zrobić, by ta propozycja była Twoim głównym źródłem utrzymania.

Email: …@…

JAK NAPISAĆ NAJSKUTECZNIEJSZE OGŁOSZENIE

Poznałeś najskuteczniejszy tytuł, przyszedł więc czas na coś bardzo wyjątkowego – poznaj sekret tworzenia genialnych ogłoszeń. To jest warte wszystkie pieniądze! Spójrz na poniższy schemat…

Koniec z…
X to innowacyjne rozwiązanie, które…
Oszczędzisz wiele czasu i pieniędzy oraz…
Wystarczy zastosować X, a Twoje…
Już dzisiaj dołącz do osób, które…
Sprawdź teraz! Email: …@…

Jak wygląda to w praktyce…

Koniec z nadliczbowymi kilogramami, wałeczkami tłuszczu i fałdami! X to innowacyjne rozwiązanie, które ujędrnia skórę i jednocześnie odchudza. Oszczędzisz wiele czasu i pieniędzy oraz osiągniesz, to o czym marzą wszystkie kobiety – wyjątkową sylwetkę. Wystarczy zastosować X, a Twoje ciało będzie wulkanem namiętności. Już dzisiaj dołącz do osób, które są użytkownikami X i zrealizowały swoje marzenia. Sprawdź teraz! Email: …@…

A oto inny przykład…

Koniec z brakiem pieniędzy! X to innowacyjne rozwiązanie, które gwarantuje sukces każdemu, bez względu na wiek, płeć i wykształcenie. Oszczędzisz wiele czasu i osiągniesz, to o czym wszyscy marzą – niezależność finansową. Wystarczy, że rozpoczniesz ze mną współpracę. Już dzisiaj dołącz do osób, które zrealizowały swoje marzenia. Sprawdź teraz! Email: …@…

Najpierw ujawniasz problem (np. brak pieniędzy), później rozwiązanie (X to rozwiązanie), następnie korzyści (oszczędność czasu i pieniędzy) i ponownie rozwiązanie (współpraca). Ostatni element, to społeczny dowód słuszności (dołącz do osób) plus ponownie rozwiązanie (adres email).

COFNIJMY SIĘ W CZASIE

Aby zaspokoić Twoją ciekawość dotyczącą autoodpowiedzi, o której napisałem wcześniej zabiorę Cię w podróż…

Nie ma internetu, przenosisz się kilkaset lat wstecz – jesteś handlowcem. Podchodzi do Ciebie osoba zainteresowana Twoim towarem. Co robisz? Mówisz jej: „Przyjdź jutro!”, czy podejmujesz temat i dobijasz targu?

Ktoś czyta ogłoszenie, a jego zmysły budują zainteresowanie. Pożądanie i poziom zaangażowania wzrasta, a Ty odpowiadasz na emaila po kilku godzinach lub jeszcze gorzej – po kilku dniach… To zwyczajne zmarnowanie okazji. Jest akcja – musi być reakcja. Natychmiastowa!

I to robi autoodpowiedź – przeprowadza odbiorcę z ogłoszenia do oferty, po której nastąpi rejestracja, zakup lub odrzucenie propozycji… Chodzi o zautomatyzowanie biznesu, na ile jest to możliwe.

Część emaili od osób, które napiszą do Ciebie wyląduje w Twoim spamie. Ta okoliczność powoduje, że raz dziennie warto zerknąć do spamu oraz folderu odebrane i odpowiedzieć osobom, które nie otrzymały odpowiedzi w ramach autoodpowiedzi.

USTAWIENIE SKRZYNKI POCZTOWEJ

Kliknij w prawym górnym rogu w zakładkę: ustawienia, następnie – wiadomość o nieobecności włączona. W pole tytuł wklej symbol – ►. Oprócz tego symbolu wpisz tytuł z ogłoszenia. Porównaj poniższe tytuły… Który bardziej rzuca się w oczy?

Zarabiaj 3.957,00 zł Bez Wychodzenia Z Domu!
► Zarabiaj 3.957,00 zł Bez Wychodzenia Z Domu!

Są osoby, które twierdzą, że detale nie mają znaczenia. Wszystko ma znaczenie! Każdy element tego procesu musi przykuwać uwagę czytelnika, nawet tak drobny szczegół, który zobaczy przed otwarciem emaila.

Na koniec – zapisz zmiany…

Uruchamiając autoodpowiedź w ramach skrzynki pocztowej zatrudniasz pracownika, który od tej chwili będzie pracował w Twoim imieniu w dziale obsługi klienta – bezpłatnie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Każdy kto napisze do Ciebie emaila natychmiast otrzyma zwrotną informację w ciągu kilku sekund i błyskawicznie będzie mógł przejść do kolejnego etapu.

Czasami po opublikowaniu kilkudziesięciu ogłoszeń potrafi przyjść nawet kilkaset emaili. Otwierasz je, kopiujesz odpowiedź, wklejasz odpowiedź i klikasz wyślij… Czyste wariactwo! Autoodpowiedź robi to za Ciebie w większości przypadków (poza jednym, który wcześniej opisałem – spam).

ZAWARTOŚĆ AUTOODPOWIEDZI

Jedynym zadaniem ogłoszenia jest zachęcenie czytelnika, by napisał emaila – i to jest właśnie wstępna selekcja. Nieco psychologii… Osoba zainteresowana musi wykonać czynność napisania emaila, co wzbudza w niej większe zaangażowanie w określony proces.

Jeżeli nie masz bloga (strony) musisz w autoodpowiedzi wytworzyć pożądanie, czyli stworzyć problem i zaproponować jego rozwiązanie. To powoduje, że treść będzie dłuższa i przeniesie odbiorcę bezpośrednio na link docelowy (partnerski, sprzedażowy, rejestracyjny itd.).

Jeżeli masz bloga (stronę), to autoodpowiedź stawia problem, a rozwiązanie pojawia się po kliknięciu w link, czyli po drugiej stronie lokalizujesz tekst, prezentację, film i link docelowy (partnerski, sprzedażowy, rejestracyjny itd.). Tytuł, ogłoszenie i autoodpowiedź łącznie tworzą OFERTĘ…

Generalnie autoodpowiedź musi zawierać 5 elementów.

1) Powitanie
2) Podziękowanie
3) Informację (problem/rozwiązanie)
4) Plan działania
5) Pożegnanie

PROFESJONALNA AUTOODPOWIEDŹ (PRZYKŁAD)

Witaj!

Dziękuję za zainteresowanie moim ogłoszeniem…

Wiem, że Twój czas jest bardzo cenny i podobnie jak Ty lubię konkrety, dlatego napiszę teraz jak moja propozycja wygląda od strony praktycznej.

1) Pracujesz w domu, ponieważ wykorzystujesz elementy marketingu internetowego.
2) Dopasowujesz godziny pracy do swoich obowiązków, zarabiasz pieniądze i masz możliwość rozwoju osobistego.
3) Prowadzisz biznes, który gwarantuje niezależność finansową.

Zanim odpowiesz sobie na pytanie, czy ta oferta jest właśnie dla Ciebie, napiszę jakie argumentu przekonały mnie do podjęcia współpracy.

Poszukując dodatkowego źródła dochodu rozpocząłem współpracę z firmą, którą gorąco polecam. Zacząłem wtedy budować własny biznes oparty na zarabianiu z wykorzystaniem internetu. To była świetna decyzja – teraz pracuję, zarabiam i mam czas dla siebie…

Czy jesteś osobą zainteresowaną takim rozwiązaniem?

W ramach tego projektu otrzymasz ode mnie wszystko to, co jest niezbędne do zarabiania.

Oto plan działania! Zapoznaj się z przygotowanym przeze mnie schematem czytając poradnik, który pobierzesz klikając w poniższy link

https://…

a następnie zrealizuj krok po kroku wszelkie wskazówki i osiągnij sukces.

Do usłyszenia, Imię Nazwisko


PS. Poznaj Nietypową Metodę Zarabiania
http://…


Treść niniejszego emaila nie jest informacją handlową, a jedynie zapytaniem o zgodę na przesłanie jej drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz zaleceniami UOKiK o dopuszczalności przesłania na adres email pytania o zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej. Klikając w zamieszczony link wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji handlowej.

PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE TEJ TECHNIKI

Strategia jest banalnie prosta! Twój Instagramowy, czy też Facebookowy wpis lub relacja powinna zawierać…

TYTUŁ
OGŁOSZENIE
EMAIL

Jeśli ktoś do Ciebie napisze, to automatycznie dostaje odpowiedź.

Odpowiadanie Na Ogłoszenia
PRZYKŁAD ODPOWIEDZI

Oto przykład odpowiedzi jaką możesz wysłać na ogłoszenie typu „zarabianie przez internet”…

Zainteresowało mnie Twoje ogłoszenie, dlatego prześlij mi szczegóły na mój adres email …@…

PRZYKŁAD AUTOODPOWIEDZI NA GMAILU

Witaj
Twoje ogłoszenie przykuło moją uwagę, dlatego prześlij mi szczegółowe info. Ale, zastanawiam się teraz, czy jesteś osobą zainteresowaną czymś o wiele ciekawszym? Czymś, co pomoże Ci podnieść znacząco Twoje dochody…
Do usłyszenia, Imię Nazwisko

Sprawdź propozycję NR1 i zacznij zarabiać…
KLIKNIJ tutaj! http://…

Od teraz każdy kto wyśle do Ciebie emaila automatycznie otrzyma treść Twojej autoodpowiedzi – dokładnie w czasie rzeczywistym.

GDZIE STOSOWAĆ TĄ TECHNIKĘ

Polecam Ci zerknąć w ogłoszenia, które znajdziesz na olx.pl, facebook.com/marketplace.

Snip.ly I Back.ly
Na swoim profilu oraz w Facebookowych grupach możesz udostępnić link do merytorycznego wpisu. W tym przypadku możesz wykorzystać strony tj. snip.ly i back.ly, które dodają nakładkę na udostępniane linki zewnętrzne. Osoba, która kliknie w taki link i otworzy go by przeczytać artykuł ma przypięty na dole pasek z linkiem do Twojej strony docelowej.

Warto wykorzystać tego typu manewr w celu urozmaicenia publikowanych treści. Możesz wtedy korzystać z dużych portali branżowych, które publikują merytoryczne wpisy lub wykorzystać TRENDS.GOOGLE.PL – to narzędzie, które umożliwia monitoring trendów wyszukiwań wśród internautów. Na wskazanej stronie klikasz pod: ZYSKUJĄCE OSTATNIO POPULARNOŚĆ i dobierasz określony przekaz z linkiem w konkretnym artykule – wrzucając interesujący komentarz.

Generalnie każdego dnia króluje inny temat, a to daje niesamowite możliwości. Pamiętaj, że nie ma sensu wrzucać artykułów na siłę! Po prostu dobierz taki artykuł, który odpowiada Tobie tematycznie i można powiązać go z branżą…

Pinterest
KROK 1

Tworzysz profil na PINTEREST nawiązujący do jednej z poniższych kategorii. Po pierwsze łatwiej będzie Ci wybić się, a po drugie daje Ci to pogląd co na PINTEREST jest popularne. Pamiętaj! Kategoria to zbiór nisz, np. humor – to cytaty, gadżety itp. Dzięki konkretnym niszom w określonej kategorii utworzysz tablice…

HUMOR, SAMODZIELNE PROJEKTY, PODRÓŻE, JEDZENIE, DOM, STYL MĘSKI, ZWIERZĘTA, ARCHITEKTURA, SZTUKA, URODA, SAMOCHODY, CELEBRYCI, DESIGN, OGRODY, DLA GEEKÓW, HISTORIA, ŚWIĘTA I PRZYJĘCIA, ILUSTRACJE, DZIECI, BIWAKOWANIE, NAUKA, SPORT, TATUAŻE, TECHNOLOGIA, ŚLUBY, STYL KOBIECY.

KROK 2

Gdy masz już skonfigurowany profil (zdjęcie profilowe, jednozdaniowy opis tego co robisz i link docelowy) tworzysz minimum 2 tablice. Na początek mogą to być uniwersalne tematy, czyli: cytaty motywacyjne i podróże marzeń. W każdej z tablic przypinasz po minimum 12 fotek. Cytaty w formie grafik przygotujesz na CANVA, a fotki pobierzesz na PIXABAY wpisując np. słowo krajobraz. Na CANVA masz możliwość wyboru formatu pod PINTEREST (2:3) – 1000×1500 px.

KROK 3

Czas zbudować nieco społeczności wokół profilu! W tym celu wchodzisz na popularny profil – warto by był on powiązany z Twoją kategorią. Jak znaleźć taki profil? Wchodzisz na stronę główną PINTEREST, klikasz na górnej belce: AKTUALNOŚCI i wybierasz pina powiązanego z Twoją niszą. Następnie w profilu, który opublikował tego pina klikasz OBSERUJĄCY i lecisz po kolei klikając OBSERWUJ, ale…

Obserwuj profile ze zdjęciem oraz z imieniem i nazwiskiem. Jak już robisz tego typu robotę, to warto od razu robić ją porządnie! Dziennie obserwuj około 100 osób (przez miesiąc) – mniej więcej 1/3 osób przejdzie na Twój profil i również Cię zaobserwuje.

KROK 4

Teraz możesz zacząć zarabiać! Tworzysz trzecią tablicę (pierwszą dochodową) używając w nazwie i opisie słowa kluczowego oraz generujesz linki partnerskie, które podpinasz do nowo wrzucanych pinów. Mogą to być fotki produktów ze sklepu partnerskiego, oczywiście sformatowane w CANVA pod PINTEREST. Jedna tablica, to jedna nisza. Możesz mieć np. tablicę zegarki damskie, tablicę sukienki wieczorowe itd. Tablica ma być tematyczna! Do tablicy, np. zegarki damskie wrzucasz podlinkowane piny zegarków damskich, a nie majtek. Do majtek zrób kolejną tablicę…

Wrzucając pina pamiętaj, by zawierał on tytuł (słowo kluczowe), krótki opis (około 150 znaków) koniecznie ze słowem kluczowym i około 10-20 hasztagów powiązanych z niszą. To bardzo podniesie zdolności wyszukiwawcze Twoich pinów, a budowana społeczność nada powagi Twojemu profilowi, natomiast obserwujący będą otrzymywać powiadomienia o Twoich nowych pinach. Każdy pin powinien dotyczyć jednego produktu! Np. jeśli w ofercie Twojego MLM-u jest 100 suplementów, to masz 100 pinów…

KROK 5

PINTEREST, to nie tylko foto, to również wideo. A więc polecam Ci poeksperymentować z tą formą przekazu. Na początek wykorzystaj aplikację MOJO, na której przygotujesz wideo z tekstem (bez dźwięku). Wrzucając tak przygotowany film zachowaj zasady dotyczące opisu zgodnie z podanymi powyżej… Na koniec jeszcze jedna podpowiedź – na CANVA możesz zapisać zdjęcie (plik: jpg, png) jako plik mp4 (wideo)…

UWAGA! Nie mieszaj pinów foto z pinami wideo w jednej tablicy. Do wideo stwórz oddzielną tablicę, ponieważ PINTEREST oraz jego użytkownicy lubią, gdy wszystko jest ładnie poukładane tematycznie oraz graficznie. Jak pewnie zauważyłeś jeden produkt możesz wrzucić jako foto, film tekstowy i film stworzony z foto – masz 3 piny.

Podsumowanie
Podsumowując! Mogę nauczyć Cię jak budować pozycję w mediach społecznościowych, promować biznes i sprzedawać swój towar na Facebooku, Instagramie, czy TikToku – nie ma dla mnie znaczenia co sprzedajesz… Wystarczy, że swoją przygodę rozpoczniesz od DZIENNIKÓW MARKETERA…

🔽🔽🔽 Facebook od A do Z!
www.tegonieuczawszkole.pl/dziennik-facebook
🔽🔽🔽 Instagram od A do Z!
www.tegonieuczawszkole.pl/dziennik-instagram
🔽🔽🔽 TikTok od A do Z!
www.tegonieuczawszkole.pl/dziennik-tiktok

Lub…

🔽🔽🔽 Pakiet 3w1! 3 dzienniki w cenie 2…
www.tegonieuczawszkole.pl/3w1

OFERTA INDYWIDUALNEJ KONSULTACJI

Jeśli natomiast masz ochotę na ustalenie indywidualnej strategii działania w obszarze FB, IG i TT – to oczywiście zapraszam Cię na konsultację!

CO ZYSKASZ DZIĘKI KONSULTACJI

Zadbasz o swój wizerunek i zbudujesz profesjonalną markę online, a docelowo poszerzysz sieć kontaktów o nowe osoby. Dzięki temu zaistniejesz w swojej niszy, a odbiorcy przekonają się do Ciebie – zaufają Ci i finalnie będą korzystać z Twoich ofert.

Zdobędziesz wartościowe kontakty. Precyzyjnie określimy grupę odbiorców, a następnie opracujemy plan działania. W efekcie odczujesz skuteczność swoich działań marketingowych – wzrośnie zainteresowanie Twoją ofertą.

Nauczysz się efektywnego korzystania z social media. Krok po kroku przeprowadzę Cię przez wszystkie aspekty skutecznej działalności online. Dzięki temu Twoja aktywność będzie zoptymalizowana, a przede wszystkim zapewni Ci satysfakcję.

STRONA TECHNICZNA KONSULTACJI

Po wstępnej analizie i określeniu warunków współpracy ustalamy dogodny termin pierwszej wideo konsultacji. Standardowo tego typu rozmowa trwa od 1-5 godzin, a koszt to 200-1000 zł – w zależności od zakresu działań. Najpierw otrzymujesz dzienniki (gratis), następnie po ich przerobieniu rozmawiamy pierwszy raz na wideo, a później po około tygodniu drugi raz…

ZGŁOSZENIE I WSTĘPNA ANALIZA

Jeśli podjąłeś/aś decyzję – napisz czym zajmujesz się i czego oczekujesz, a ja wstępnie przeanalizuję temat (oczywiście bezpłatnie).

🔽🔽🔽 ZGŁOSZENIE
www.tegonieuczawszkole.pl/konsultacje