• Home
  • Blog
  • Jak Zwiększyć Wyświetlenia Na YouTube Z Pinterest?

Jak Zwiększyć Wyświetlenia Na YouTube Z Pinterest?

jak zwiększyć wyświetlenia na youtube
Jak zwiększyć wyświetlenia na YouTube z Pinterest? Chcesz, by więcej osób oglądało Twoje filmy? Oczywiście! Łącząc moc YouTube z Pinterestem możesz zwiększyć swój zasięg, dlatego w tym poradniku dowiesz się jak to zrobić…


Polub naszą stronę na Facebooku!


Już za chwilę poznasz świetny sposób na wykorzystanie mocy obu tych portali. Ta prosta taktyka umożliwia widzowi pozostanie na portalu Pinterest i obejrzenie filmu na nim, a ponadto ma znaczenie pozycjonerskie dla Twojego filmu opublikowanego na YouTube.

SHAREAHOLIC FOR PINTEREST

Po pierwsze potrzebujesz Google Chrome, by zainstalować wtyczkę SHAREAHOLIC FOR PINTEREST. Link do wtyczki – https://chrome.google.com/webstore/detail/shareaholic-for-pinterest/kfjkehmceppcpjoaoegdmffmkdhiegmc. Po instalacji – na górnym pasku przeglądarki pojawi się czerwony przycisk PIN.

OPTYMALIZACJA KANAŁU I FILMÓW

Pamiętaj, że jak zawsze, również w tym przypadku mówię o marketingowych rozwiązaniach, a nie rozrywkowych, dlatego jak każda metoda, ta również nie zwalnia Cię z obowiązku zoptymalizowania kanału na YouTube i przygotowania go do przyjęcia ruchu, który będzie postrzegał w Tobie eksperta w określonej dziedzinie.

Podobnie sprawa ma się z optymalizacją filmu, czyli słowo kluczowe w tytule, słowo kluczowe w kilkuzdaniowym opisie plus trzy hasztagi zawarte na końcu opisu oraz różne wariacje słowa kluczowego w tagach. Oczywiście link do strony docelowej zlokalizuj w pierwszej linijce opisu…

Pamiętaj, że coraz częściej większe znaczenie podobnie zresztą jak w przypadku prowadzenia bloga ma tutaj systematyczność w publikowaniu treści, a nie wrzucenie byle czego raz na miesiąc i zastanawianie się jak to później wypozycjonować.

PUBLIKOWANIE FILMU Z YOUTUBE NA PINTEREST

Po opublikowaniu filmu klikasz w PIN na pasku przeglądarki i zostajesz przeniesiony na stronę Twojego profilu Pinterest (musisz być tam zalogowany), tak jak w przypadku tworzenia wpisu. Ponieważ wtyczka zaciąga tytuł, Twoim zadaniem będzie dodanie około 10 hasztagów, które precyzyjnie ujmują treść filmu. Nie pozostawiaj pustego pola opisu (masz 500 znaków), ponieważ dzięki opisowi zawierającemu słowa kluczowe oraz hasztagi celujesz w określoną niszę.

Pina oczywiście dodajesz do tablicy w ramach swojego profilu. Nie zapomnij odpowiednio opisać tablicy używając słów kluczowych odpowiednich dla Twojej działalności. Pinterest daje ruch zarówno w ramach swojej społeczności, jak i z wyszukiwarki Google.

Na koniec dodaj w komentarzu link do strony docelowej (jest on klikalny), którą promujesz. Tak na marginesie… Możesz przecież prowadzić profil (lub mieć tylko tablicę) na Pinterest wrzucając teledyski z YouTube, co da Ci duży ruch, a w komentarzu masz przecież zlokalizowany link do promowanych ofert (mlm, pp, itp.).

PRAKTYCZNE ASPEKTY

Tak przygotowanego pina możesz osadzić w artykule na blogu lub wrzucić jako link. Pieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu! Masz wyświetlenia filmu i promujesz swój profil Pinterest.

Po przypięciu filmu z YouTube automatycznie tworzy się odnośnik do Twojego kanału na YouTube, a jest to przydatne pod względem SEO, ponieważ im więcej linków z zaufanych źródeł wysyłanych na Twój kanał, tym lepiej wypadasz w rankingu.

Publikując filmy na YouTube, a następnie na Pinterest dajesz swoim obserwatorom link do kanału na YouTubie, a to również oznacza, że masz duże prawdopodobieństwo na zwiększenie liczby subskrybentów kanału na YouTube…






tegonieuczawszkole.pl

Tomasz M. Pietrzak. Zawodowo na starcie operator szpadla, następnie nauczyciel, później pracownik biurowy z awansem na stanowisko kierownika, a finalnie włodarz gminy. Ponadto bloger i autor poradników oraz książki wydanej przez Złote Myśli pt. „JAK ZOSTAĆ SZEFEM”.

Dziś oddaje Tobie kompendium wiedzy człowieka, który przeszedł wszystkie szczeble zawodowe, podjął dziesiątki prób i przetestował życie oraz marketing. Krótko mówiąc: minimalista, który nauczy Cię jak stworzyć podziemne centrum propagandy…