Wyświetlenia Na YouTube Z Pinterest.

Jak zwiększyć wyświetlenia na YouTube z Pinterest? Chcesz, by więcej osób oglądało Twoje filmy? Oczywiście! Łącząc moc YouTube z Pinterestem możesz zwiększyć swój zasięg, dlatego w tym poradniku dowiesz się jak to zrobić…

Już za chwilę poznasz świetny sposób na wykorzystanie mocy obu tych portali. Ta prosta taktyka umożliwia widzowi pozostanie na portalu Pinterest i obejrzenie filmu na nim, a ponadto ma znaczenie pozycjonerskie dla Twojego filmu opublikowanego na YouTube.

Shareaholic Ror Pinterest

Po pierwsze potrzebujesz Google Chrome, by zainstalować wtyczkę SHAREAHOLIC FOR PINTEREST. Po instalacji – na górnym pasku przeglądarki pojawi się czerwony przycisk PIN.

Optymalizacja Kanału I Filmów

Pamiętaj, że jak zawsze, również w tym przypadku mówię o marketingowych rozwiązaniach, a nie rozrywkowych, dlatego jak każda metoda, ta również nie zwalnia Cię z obowiązku zoptymalizowania kanału na YouTube i przygotowania go do przyjęcia ruchu, który będzie postrzegał w Tobie eksperta w określonej dziedzinie.

Podobnie sprawa ma się z optymalizacją filmu, czyli słowo kluczowe w tytule, słowo kluczowe w kilku zdaniowym opisie plus trzy hashtagi zawarte na końcu opisu oraz różne wariacje słowa kluczowego w tagach. Oczywiście link do strony docelowej zlokalizuj w pierwszej linijce opisu…

Pamiętaj, że coraz częściej większe znaczenie podobnie zresztą jak w przypadku prowadzenia bloga ma tutaj systematyczność w publikowaniu treści, a nie wrzucenie byle czego raz na miesiąc i zastanawianie się jak to później wypozycjonować.

Publikowanie Filmu Z YouTube Na Pinterest

Po opublikowaniu filmu klikasz w PIN na pasku przeglądarki i zostajesz przeniesiony na stronę Twojego profilu Pinterest (musisz być tam zalogowany), tak jak w przypadku tworzenia wpisu. Ponieważ wtyczka zaciąga tytuł, Twoim zadaniem będzie dodanie około 10 hashtagów, które precyzyjnie ujmują treść filmu. Nie pozostawiaj pustego pola opisu (masz 500 znaków), ponieważ dzięki opisowi zawierającemu słowa kluczowe oraz hashtagi celujesz w określoną niszę. Pina oczywiście dodajesz do tablicy w ramach swojego profilu. Nie zapomnij odpowiednio opisać tablicy używając słów kluczowych odpowiednich dla Twojej działalności.

Praktyczne Aspekty

Tak przygotowanego pina możesz osadzić w artykule na blogu lub wrzucić jako link. Pieczesz dwie pieczenie na jednym ogniu! Masz wyświetlenia filmu i promujesz swój profil Pinterest.

Po przypięciu filmu z YouTube automatycznie tworzy się odnośnik do Twojego kanału na YouTube, a jest to przydatne pod względem SEO, ponieważ im więcej linków z zaufanych źródeł wysyłanych na Twój kanał, tym lepiej wypadasz w rankingu.

Publikując filmy na YouTube, a następnie na Pinterest dajesz swoim obserwatorom link do kanału na YouTubie, a to również oznacza, że masz duże prawdopodobieństwo na zwiększenie liczby subskrybentów kanału na YouTube…

 

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz