• Home
  • Blog
  • Jak Zrobić Wydarzenie Na Facebooku?

Jak Zrobić Wydarzenie Na Facebooku?

jak zrobić wydarzenie na facebooku
Jak zrobić wydarzenie na Facebooku? Z poziomu posta lub zakładki wydarzenia, ponieważ jest to ciekawy sposób na dotarcie do docelowej grupy odbiorców, który gromadzi osoby zainteresowane określonym tematem…


Polub naszą stronę na Facebooku!


Posty na Facebooku mają to do siebie, że docierają do kilku, kilkunastu procent w stosunku do całej grupy fanów zgromadzonych na fanpage, a treść przekazu zawarta w wydarzeniu do wszystkich, ponieważ pojawia się w powiadomieniach oraz jest widoczna wśród znajomych osoby biorącej udział w wydarzeniu.

ZASADY TWORZENIA WYDARZEŃ

Z istotnych elementów podczas tworzenia wydarzenia trzeba wskazać: perswazyjny tytuł wydarzenia, dodanie zdjęcia stanowiącego wręcz wizualną reklamę i oznaczenie w opisie osób, ponieważ nikt nie chce być tym pierwszym…

Tworząc wydarzenie możesz ustawić jego częstotliwość, np.: jednorazowo, codziennie, cotygodniowo, a to daje możliwość precyzyjnego zaplanowania m. in. terminów webinarów, czy też sprzedaży, o których uczestnicy będą informowani automatycznie.

ZAPROŚ ZNAJOMYCH

Na początek zaproś swoich znajomych do udziału w wydarzeniu, a ponieważ odbywa się to ręcznie, więc nie ma sensu klikać każdego z wyświetlonej listy – na tym poziomie przeprowadź wstępną weryfikację.

UDOSTĘPNIJ WYDARZENIE

Udostępnij wydarzenie w grupach, w których prowadzisz aktywną działalność i nie mam tu na myśli spamowania w kilkudziesięciu grupach, ponieważ przynosi to marne efekty.

UTWÓRZ KOD QR

Utwórz kod QR dla wydarzenia i umieść go w innych swoich social mediach oraz na blogu, by spopularyzować swoje wydarzenie. Użytkownicy mogą zeskanować kod QR przy użyciu urządzenia mobilnego, by wyświetlić Twoje wydarzenie na Facebooku.

OZNACZ WYDARZENIE

Tworząc posty na fanpage oznacz wydarzenie, będzie ono wtedy załącznikiem do opublikowanego wpisu w postaci widocznej miniaturki pod nim.

UMIESZCZANIE WPISÓW W WYDARZENIU

Pozwól, by uczestnicy wydarzenia mieli możliwość umieszczania wpisów w ramach wydarzenia, ponieważ taki wpis pojawia się na stronie głównej znajomych osoby, która opublikowała wpis.

DODAJ WYDARZENIE DO RELACJI

Dodaj wydarzenie do relacji na Facebooku – wystarczy kliknąć dodaj do relacji, a następnie oznaczyć wydarzenie.

PŁATNA PROMOCJA

Skorzystaj z opcji promowania płatnego targetując precyzyjne grupę odbiorców po zainteresowaniach lub po konkretnych osobach z branży.

POPROŚ O UDOSTĘPNIANIE

Zachęć uczestników wydarzenia do udostępniania, np. oferując osobom udostępniającym coś w zamian: kupon rabatowy, gadżet, specjalnie przygotowany poradnik itp.

PROPAGUJ LINK

Jeśli masz inne profile w social media, to wrzuć tam info o wydarzeniu, np. przygotuj krótki film promocyjny na YouTube, wrzuć info na Instagrama w formie postu i instastory.

LINK NA BLOGU

Link do listy wydarzeń umieść w bocznym panelu bloga. Ma to dwojakie znaczenie. Po kliknięciu w link wyświetla się lista aktualnych wydarzeń, ale również tych, które już za Tobą, a to pokazuje Twoją aktywność i podkreśla fakt, że jest to w Twojej działalności aktywna forma komunikacji.






tegonieuczawszkole.pl

Tomasz M. Pietrzak. Zawodowo na starcie operator szpadla, następnie nauczyciel, później pracownik biurowy z awansem na stanowisko kierownika, a finalnie włodarz gminy. Ponadto bloger i autor poradników oraz książki wydanej przez Złote Myśli pt. „JAK ZOSTAĆ SZEFEM”.

Dziś oddaje Tobie kompendium wiedzy człowieka, który przeszedł wszystkie szczeble zawodowe, podjął dziesiątki prób i przetestował życie oraz marketing. Krótko mówiąc: minimalista, który nauczy Cię jak stworzyć podziemne centrum propagandy…