• Home
  • Blog
  • Jak Zrobić Instagram Stories?

Jak Zrobić Instagram Stories?

jak zrobić instagram stories
Jak zrobić INSTAGRAM STORIES? Instagramowe relacje, to… Jest to jeden lub kilka plików w formie migawek, które znikają po 24 godzinach. Czytaj dalej, ponieważ dowiesz się jak tworzyć kreatywne i angażujące relacje…


Chcesz wiedzieć więcej? Polub naszą stronę!


Uwaga! Nie będę rozpisywał się o podstawach tworzenia instarelacji, w tym również o stronie graficznej. Wskażę Ci natomiast, które elementy podczas tworzenia relacji warto wykorzystać na gruncie marketingu internetowego.

Pamiętaj, że idea relacji oparta jest na spontaniczności, oczywiście możesz udostępniać specjalnie przygotowane 15 sekundowe filmiki reklamowe, ale w głównej mierze chodzi tutaj o to, by wrzucać ciekawe ujęcia ze swojego życia (foto, wideo), skriny do nowych artykułów na blogu, uproszczone infografiki, teksty motywujące do zapisu na listę mailingową, zajawki filmów z YouTube…

APLIKACJE

Polecam dwie: UNFOLD i STORYART. Dzięki tym aplikacjom będziesz mógł podnieść estetykę swoich relacji poprzez formatowanie, łączenie zdjęć (grafik) z wideo, dodanie ramki oraz tekstu.

TEN SAM OBRAZ Z WIĘKSZĄ ILOŚCIĄ TEKSTU

Kiedy widzisz instarejację i jest taka sama jak poprzednia z tym, że jest na niej więcej tekstu lub emotikonów, to wygląda jak fajna animacja. Jak to zrobić? Stwórz relację, naciśnij ikonę zapisz (strzałka w dół, na górze), by zapisać ją w rolce aparatu. Następnie dodaj więcej tekstu do utworzonej relacji i ponownie kliknij zapisz do rolki aparatu. Po przygotowaniu wszystkich grafik, może przecież być ich kilka – opublikuj je w odpowiedniej kolejności.

DODAJ POST DO SWOJEJ RELACJI

Kiedy wrzucisz post i klikniesz pod nim w latawiec pojawia się opcja dodania posta do swojej relacji. Masz tam dokładnie te same opcje, jak podczas Tworzenia relacji, a dodatkowo po jej opublikowaniu i kliknięciu w obszarze obrazka zaciągniętego z posta odbiorca przenoszony jest bezpośrednio do posta.

DODAJ LINK

By uzyskać dostęp do tej funkcji Twój profil musi posiadać minimum 10000 obserwujących. Link dodaje się przez kliknięcie ikony link (dwa spinacze, na górze). Masz dwie opcje: dodanie linku do strony zewnętrznej lub do filmu na IGTV. W opublikowanej relacji pojawia się wtedy na dole informacja ZOBACZ WIĘCEJ. Warto poprosić oczywiście o przesunięcie w górę, by uzyskać dostęp do treści, do której przenosi link.

NAKLEJKA WSPOMNIENIE

Jedną z ciekawszych zalet Instagrama jest możliwość oznaczania innych kont w swoich relacjach. To świetny sposób, by zakomunikować innej osobie, firmie lub zaprezentować inny profil jako istotny dla Ciebie. Jak to zrobić? Kliknij ikonę NAKLEJKA, a następnie WSPOMNIENIE i po znaczku @ wpisz nazwę użytkownika, którego chcesz wymienić. W ten oto sposób możesz dodać 10 kont. Gdy wspomnisz o kimś, dostanie on powiadomienie z informacją, że został oznaczony, a także bezpośrednią wiadomość od Ciebie zawierającą podgląd Twojej relacji.

NAKLEJKA LOKALIZACJA

Kliknij ikonę NAKLEJKA (na górze), a następnie LOKALIZACJA. Ma to na celu pokazanie, gdzie jesteś. Gdy użytkownicy będą wyświetlać Twoją relację, będą mogli kliknąć naklejkę lokalizacji i zobaczyć inne zdjęcia i relacje w tym samym miejscu. Ale… Możesz zminimalizować lokalizację do minimum, tak by nie była widoczna, a przez to zyskasz dodatkowych widzów, którzy wyszukują po lokalizacji.

NAKLEJKA HASHTAG

Ta sama koncepcja jak powyżej. Jeśli dodasz tę naklejkę i wpiszesz hashtag, Twoja relacja pojawi się w wynikach wyszukiwania dla tego hashtagu, a widzowie będą mogli go kliknąć i zobaczyć, kto jeszcze go używa. Również możesz go zminimalizować…

UDOSTĘPNIJ RELACJĘ NA FACEBOOKU

Przed udostępnieniem relacji na Instagramie możesz ustawić jej udostępnienie na Facebooku – klikając w OPCJE. A to jakby nie było zwiększy jej zasięg.

WYRÓŻNIONE RELACJE

Możesz wybrać relację do zapisania w swoim profilu, tuż pod bio. Jest to przydatne, jeśli promujesz konkretną ofertę (mlm, poradnik, usługę) lub coś wyjątkowego, co jest warte uwagi widzów. By udostępnić wyróżnienie kliknij w WYRÓŻNIJ (pod bio) w swoim profilu. Następnie będziesz mógł wybrać instarelację z zarchiwizowanych i aktualnych, by dodać ją do wyróżnionych. Ponadto możesz przeciągnąć obrazek i ustalić co ma być widoczne oraz nazwać wyróżnienie.

Wyróżniona relacja jest swoistym punktem reklamy, ponieważ jest widoczna zawsze na Twoim profilu. Jeśli ktoś w nią kliknie, a Ty masz ją podlinkowaną, to bezpośrednio może być przekierowany na stronę docelową, dlatego relacje pod wyróżnienie warto dopracować.




Klikając Przycisk Messengera,
Otrzymasz Codziennie Jedną Metodę
Zdobywania Poleconych.



tegonieuczawszkole.pl

Tomasz M. Pietrzak? Zawodowo na starcie operator szpadla, następnie nauczyciel, później pracownik biurowy z awansem na stanowisko kierownika, a finalnie włodarz gminy. Ponadto bloger i autor poradników oraz książki wydanej przez Złote Myśli pt. „JAK ZOSTAĆ SZEFEM”.

Dziś oddaje Tobie kompendium wiedzy człowieka, który przeszedł wszystkie szczeble zawodowe, podjął dziesiątki prób i przetestował życie oraz marketing. Krótko mówiąc: minimalista, który nauczy Cię jak stworzyć podziemne centrum propagandy…


#instagram #instagramstories #jakzrobićinstagramstories