Jak Zdobywać Ruch Na Stronę Z Twittera?

Jak zdobywać ruch na stronę z Twittera? Ten najpopularniejszy serwis mikroblogowy jest mało doceniany przez marketerów, dlatego poznasz instrukcję wykorzystania Twittera do zdobywania ruchu na stronę internetową…

Kluczowe w działaniu na twitter.com jest zrozumienie, iż działa on w trybie bardziej osobistym, co jest przeciwieństwem, np. Facebooka i Instagrama, a drugim argumentem są tutaj hashtagi, które od zawsze utożsamiane były z tym właśnie portalem. I dlatego na hashtagach będzie oparta metoda zdobywania ruchu na stronę z Twittera.

KROK 1 | Konto Na Twitterze

Pomimo, że jest to praktycznie techniczny zabieg marketingowy, obowiązkowo musisz skonfigurować naturalnie wyglądający profil. A więc po pierwsze nazwa użytkownika. Masz do wyboru dwie opcje – lepsza to imię i nazwisko lub fraza związana z niszą pod którą będziesz zdobywał ruch. Następny element to zdjęcie profilowe (Twoja twarz lub logo), zdjęcie nagłówka (grafika powiązana z branżą), jednozdaniowy opis profilu i link do strony internetowej.

KROK 2 | Analiza Hashtagów

Hashtag to fraza poprzedzona znakiem #. Może to być jedno słowo lub kilka pisanych łącznie. Dla poprawy czytelności pierwsza litera słowa składowego często pisana jest z dużej litery, co pod względem wyszukiwawczym nie ma żadnego znaczenia.

Do analizy hashtagów wykorzystamy stronę ritetag.com. Wpisujesz (na górze, po lewej) interesujący Cię hashtag dopasowany do Twojej oferty i otrzymujesz wynik analizy. Dzięki tej analizie uzyskasz kilka ciekawych danych, które pozwolą Ci wyeliminować mało wartościowe hashtagi. Portal ten do określenia wagi hashtagu wykorzystuje kolor zielony, niebieski i szary.

Zjeżdżasz teraz na dół strony, a tam masz zaprezentowane graficznie powiązane hashtagi. Interesują Cię zielone, ewentualnie niebieskie, natomiast szare nie mają znaczenia, ponieważ nie wygenerują znaczącego ruchu. Sporządzenie listy ponad 10 hashtagów jest w tej metodzie kluczowe! A najlepiej gdyby były to hashtagi powiązane z niszą w kolorze zielonym…

KROK 3 | Przygotowanie Foto Do Wpisów

Do ściągnięcia foto polecam stronę pixabay.com, która daje możliwość wykorzystania zdjęć do celów komercyjnych bez konieczności uznania autorstwa. Każda fotka będzie wykorzystana jednorazowo do odrębnego wpisu. Nie zapominaj by sformatować foty do jednego rozmiaru i jednej koncepcji tonalnej barw, by wyglądało to wizualnie ładnie na Twoim profilu.

KROK 4 | Przygotowanie Tweetów

Ponieważ będziesz prowadził zmasowany atak musisz przygotować 12 tweetów, które wrzucisz w odstępach godzinnych w ciągu dnia od 8.00 do 20.00. Mając wybrane hashtagi i stworzone pierwsze tweety możesz później miksować całość, tworząc w ten sposób dziesiątki kombinacji. Jedynym elementem wspólnym dla wszystkich kombinacji będzie adres strony docelowej (na którą skierujesz ruch) w każdym wpisie.

KROK 5 | Wrzucanie Tweetów

To zależy od Ciebie, czy będziesz robił to ręcznie, czy wykorzystasz do tego celu dostępne w internecie strony do planowania wpisów według ustalonego harmonogramu. Musisz mieć jednak świadomość, że cały urok tej techniki polega na dużej aktywności. Dlatego wrzucenie jednego tweeta dziennie nie przyniesie pożądanego efektu.

 

Dodaj swój komentarz

Dodaj komentarz