Portal Zszywka.pl W Marketingu.

zszywka.pl w marketingu
Jak wykorzystać portal zszywka.pl w marketingu i czy warto? Warto stosować niestandardowe rozwiązania, a szczególnie jeśli nie ma tam jeszcze Twojej konkurencji! Poniżej znajdziesz kompleksowy poradnik w tym zakresie…

Zszywka.pl – polski portal społecznościowy, który umożliwia publikowanie zdjęć, grafik i wideo. Na zszywce możesz znaleźć takie oto kategorie: architektura, mój świat, cytaty, ogród, diy – zrób to sam, podróże i widoki, design, pozostałe, dieta, przyroda, dzieci, rozrywka, eko, rzeczy, fitness i sport, selfie, fotografia i grafika, sztuka, gadżety, tatuaże, humor, uroda, książki, wintage, kuchnia, wesele, ludzie, wystrój wnętrz, moda damska, zakupy, moda męska, zwierzęta, motoryzacja, święta i okazje, wideo.

Jeśli prowadzisz działalność online w jednej z wyżej wymienionych kategorii, to jest to idealne rozwiązanie dla Ciebie! Ale, czy od strony marketingowej nie można dopasować tu wszystkiego? Można. Oprócz faktu, że w ramach portalu budujesz społeczność i zdobywasz naturalne wejścia na stronę docelową, to wpisy ekspresowo są indeksowane w Google, co daje Ci możliwość wskoczenia do TOP10 w ciągu 48 godzin.

Na zszywce grupujesz treści w tablicach, które przypisane są do odpowiedniej kategorii. Pozwala to na dotarcie z konkretną treścią do osób rzeczywiście nią zainteresowanych, a dzięki temu użytkownicy tego portalu są aktywni, angażując się w klikanie serduszek oznaczających lubię to, zostawianie komentarzy i przypinanie zszywek do swoich tablic (udostępnianie), kończąc na obserwowaniu profili.

 

Dodaj komentarz