Search

Jak Wybić Się Na Facebooku?

jak wybić się na facebooku
Jak wybić się na Facebooku? Poznaj osiem sposobów! Jednym Facebook daje w kość, a drugim pomaga zarabiać pieniądze. Ten portal społecznościowy może pracować również dla Ciebie jeśli wykorzystasz kilka ciekawych rozwiązań…


Chcesz wiedzieć więcej? Polub naszą stronę!


Nie będę namawiał Cię do ślęczenia godzinami na Facebooku, ponieważ to głupota wszechczasów i chyba jest to już choroba cywilizacyjna, ale zaprezentuję Ci kilka wytrychów jakie przygotował Facebook dla osób, umiejących logicznie myśleć wykorzystując fanpage, czyli utworzoną w ramach profilu stronę fanów.

NAZWA STRONY

Nazwa strony i utworzenie adresu url, to dwie pierwsze czynności jakie powinieneś zaplanować! By nie tworzyć tu zbędnych wypełniaczy tekstu, powiem tak: jeden, dwa, trzy wyrazy tworzące chwytliwą nazwę.

Co prawda pozycjonowanie przy użyciu słów kluczowych w nazwie i adresie url jest jedną z metod, ale jest to tylko jedna z metod. Facebook to portal mający dawać fan, więc pewnie 2/3 przypadków będzie opartych na porywającej nazwie, a nie słowach kluczowych.

Przykład. Zamiast nazwać stronę ZARABIANIE W INTERNECIE, nazwij ją np. zaczynając od swojego imienia: MAREK OD ZARABIANIA W INTERNECIE. Niby banalnie proste, a ma bardziej pozytywny wydźwięk. Dzięki takiej konstrukcji wszyscy wiedzą, że jesteś Marek, a nie jakiś Pan Marek z którym nie ma o czym pogadać – po prostu jesteś Marek, który zarabia w necie.

ZDJĘCIE PROFILOWE I ZDJĘCIE W TLE

Zdjęcie profilowe powinno zawierać Twój wizerunek, najlepiej gdyby to była twarz z ramionami na białym tle, lekko skierowana na bok, ze wzrokiem wskazującym na nazwę fanpage.

Zdjęcie w tle, to baner, który ma kojarzyć Cię z tym co jest przedmiotem Twojej działalności. Np. jeśli działasz na giełdzie będzie to wykres, a nie gołe dupy przypadkowych lasek.

UNIKALNY HASZTAG

Jest to dedykowane słowo lub krótki slogan wykorzystywany w social media poprzedzony znakiem #. Pozwala on błyskawicznie zebrać Twoją działalność za pomocą jednego kliknięcia.

To bardzo ważne już od samego początku, byś mógł identyfikować się z określonym hasztagiem, ponieważ pomaga on zwiększyć popularność Twoich wpisów w serwisach tj. Twitter, Istagram, Facebook, YouTube, Pinterest. Ponadto dodanie hasztagu w treści wpisu podnosi jego atrakcyjność i zwiększa szansę na wzbudzenie zainteresowania…

Jak to działa w praktyce, możesz sprawdzić dzięki wyszukiwarce http://tagboard.com, a na stronie http://hashtagify.me możesz wyszukać pokrewne hasztagi.

TWORZENIE GRAFIK

Oczywiście zachowując format kwadratu i przygotowując je np. w http://canva.com – to niezbędne minimum. Grafika jest jak baner reklamowy i dlatego powinna zawierać na górze tytuł, podtytuł, zdjęcie oraz adres Twojej strony internetowej.

REKLAMA ZA GROSZE

Podstawy mamy za sobą, czas teraz przejść do omówienia konkretnych metod…

Po zalogowaniu na Facebooka otwierasz https://facebook.com/adsmanager i jako cel reklamy wybierasz AKTYWNOŚĆ, POLUBIENIA STRONY. Następnie po utworzeniu kampanii wybierasz fanpage, którego dotyczy reklama. Tworzysz grupę odbiorców: Polska, wiek (zgodnie z branżą), zainteresowania (zgodnie z branżą wpisujesz słowo kluczowe), umiejscowienie: komputer, kanały aktualności. Na koniec ustalasz budżet 60 zł na miesiąc, klikasz kontynuuj i tworzysz film, np. z przesłanych zdjęć (minimum 3 kwadratowe grafiki przygotowane w http://canva.com). W opisie umieszczasz krótką informację (maksymalnie 3 linijki) z linkiem docelowym. Dzięki tej metodzie masz tysiące wyświetleń w precyzyjne dobranej grupie odbiorców…

GRUPY

Bardzo skuteczny i do tego banalnie prosty sposób! Wystarczy dołączyć na Facebooku do np. 10 popularnych grup w Twojej branży, a następnie codziennie wieczorem kliknąć w zakładkę ROZPOCZNIJ DYSKUSJĘ i dodać wpis.

Ponadto w ten sposób możesz przy okazji wypromować swój fanpage. Wystarczy kliknąć w datę w poście na swoim fanpage i otworzy się on w nowym oknie. Następnie kopiujesz link i wklejasz go na grupach…

Modyfikacja tej metody! Napisz w grupach post zawierający Twój adres email w stylu: „Poszukuję metod zarabiania online… Oferty proszę przesłać na mój adres email …@…”, a w ramach swojego konta pocztowego wklej tekst autoodpowiedzi. Oto przykład autoodpowiedzi…

Witaj
Dziękuję za wiadomość! Twoja propozycja jest interesująca, ale mam dla Ciebie coś lepszego – szczegóły poniżej…
Do usłyszenia, Imię

Czy Już To Masz? Tegoroczny HIT!
SZCZEGÓŁY na http://…

Treść niniejszego emaila nie jest informacją handlową, a jedynie zapytaniem o zgodę na przesłanie jej drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz zaleceniami UOKiK o dopuszczalności przesłania na adres email pytania o zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej. Klikając w zamieszczony link wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji handlowej.

KOMENTARZE

Na Facebooku możesz komentować z własnego profilu oraz jako fanpage. Znajdź popularne fanpage w Twojej branży oraz posty promowane (ktoś płaci za reklamę, a Twój komentarz wędruje razem z reklamą) i zostaw tam komentarz, a gwarantuję Ci, że spowoduje to, iż znajdą się osoby, które z ciekawości wdepną do Ciebie.

By podkręcić wyżej swój komentarz nabij do niego nieco lajków, np. przez http://socialmachine.pl. Dzięki temu napędzisz koniunkturę dla swojego komentarza, a to spowoduje, że będzie on naturalnie lajkowany. Drugi sposób na zwiększenie atrakcyjności Twojego komentarza, to załączenie do niego grafiki, czy też lenny face z generatorów typu http://textsmili.es lub http://textfac.es jak również symboli, np. http://piliapp.com.

KONKURS

UWAGA #KONKURS

Do zgarnięcia jest…

Aby wziąć udział w konkursie, należy udostępnić ten post na swoim profilu wraz z własnym komentarzem (pamiętaj, by Twoje udostępnienie było publiczne)…

Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie najciekawszego komentarza! Konkurs trwa do xx.xx.xxxx roku, godzina 22.00. Wyniki opublikuję xx.xx.xxxx roku, po godzinie 20.00. Życzę udanej zabawy…


Tutaj zarabiam online http://…


Regulamin konkursu http://…

To propozycja prostego i szybkiego konkursu, który możesz zorganizować za pomocą dostępnych w necie aplikacji. Przykładowy regulamin do wykorzystania – http://tegonieuczawszkole.pl/regulamindopobrania

POLUB, SKOMENTUJ

Tym razem będzie mowa o wiralowej wtyczce do wordpressa, a mianowicie FACEBOOK SPIDERLINK dostępnej na https://codecanyon.net/item/facebook-spiderlink-like-and-comment-to-view-the-link/20479174?s_rank=44

Tworzysz zachęcający opis projektu, w którym działasz i publikujesz go na swojej stronie. Następnie z poziomu wtyczki publikujesz wpis na Facebooku. We wpisie na Facebooku zawierasz info, że po zalajkowaniu i napisaniu komentarza można pobrać szczegóły dotyczące ciekawego projektu. Po wykonaniu tych dwóch akcji czytelnik zostaje przeniesiony do wpisu.

By w początkowej fazie nakręcić koniunkturę dla wpisu wrzucasz go na Facebookowe grupy (link do wpisu znajdziesz po kliknięciu w datę publikacji) i promujesz wpis przez płatną reklamę.

Te dwie akcje wykonane na Twoim wpisie powodują, że ekspresowo budujesz prestiż przez dużą liczbę reakcji, a do tego informacje o tych działaniach pojawiają się na stronie głównej znajomych osoby, która wykonała je.

ZAPROSZENIE DO POLUBIENIA STRONY

Tym razem będzie to zaproszenie do polubienia strony osób, które zareagowały na post (np. w formie polubienia wpisu). Klikasz w ikonę lubię to przy osobach, które zalajkowały, a następnie klikasz zaproś. Każda osoba, która zareagowała w jakikolwiek sposób na Twój wpis ma dużo większą skłonność do pozostania fanem niż inna przypadkowa osoba, świadczy to o zainteresowaniu treściami jakie publikujesz.

PRZYCISK LUBIĘ TO W ARTYKUŁACH NA BLOGU

Jeśli prowadzisz bloga jest to najlepsza metoda na zdobywanie fanów, czyli kontekstowe użycie przycisku Lubię to! Pamiętaj! Nie mam tu na myśli bezmyślnego używania wtyczek do wordpressa, a zachęcenie do kliknięcia w treści artykułu poprzez umieszczenie tekstu z przyciskiem. Przykład poniżej…

Chcesz wiedzieć więcej? Polub naszą stronę PRZYCISK LUBIĘ TO!

Nie ma skuteczniejszego sposobu na budowanie zaangażowanej społeczności, tym bardziej że algorytmy Facebooka mają gdzieś ilość fanów, a liczą zaangażowanie. Pomyśl jak śmiesznie wygląda fanpage, które ma 1000 fanów i pod grafiką jest jeden lajk – administratora fanpage…

ODŚWIEŻANIE WCZEŚNIEJSZYCH POSTÓW

Warto stworzyć kilka wpisów zwracając dużą uwagę na stronę graficzną i czasem odświeżyć takiego posta, dzięki czemu będzie on zdobywał nowe polubienia, komentarze i udostępnienia.

A więc… Wracasz do posta, który ma np. dwa tygodnie i edytujesz go, po czym dopisujesz cokolwiek. Może to być znak zapytania, jeden wyraz, trzykropek itp. Facebook zauważa taki zabieg i myśli, że jest to ważna zmiana, więc grafika ponownie staje się widoczna dla Twoich fanów, tak jak byś wstawił ją przed chwilą…




Klikając Przycisk Messengera,
Otrzymasz Codziennie Jedną Metodę
Zdobywania Poleconych.



Tomasz M. Pietrzak? Zawodowo na starcie operator szpadla, następnie nauczyciel, później pracownik biurowy z awansem na stanowisko kierownika, a finalnie włodarz gminy. Ponadto bloger i autor poradników oraz książki wydanej przez Złote Myśli pt. „JAK ZOSTAĆ SZEFEM”.

Dziś oddaje Tobie kompendium wiedzy człowieka, który przeszedł wszystkie szczeble zawodowe, podjął dziesiątki prób i przetestował życie oraz marketing. Krótko mówiąc: minimalista, który nauczy Cię jak stworzyć podziemne centrum propagandy…


#facebook #socialmedia #jakwybićsięnafacebooku