Jak Sprzedawać Na FB W Komentarzach?

jak sprzedawać na fb w komentarzach
Jak sprzedawać na FB w komentarzach? Można by rzec, iż nie ma głupszego pomysłu jak promowanie linków do sprzedawanych produktów i usług w komentarzach, dlatego wykorzystaj błyskawicznie potencjał tej metody…


Polub naszą stronę na Facebooku!


Na początek przygotowujesz swój komentatorski fanpage (chyba, że lecisz z komentarzami z profilu, ponieważ na FB możesz komentować jako profil lub jako fanpage). Pamiętaj, że wypada, by fanpage zawierał kilka wpisów (minimum trzy) oczywiście z kwadratowymi grafikami i przypiętym na górze postem z linkiem docelowym.

Twój fanpage musi budzić w odwiedzających poczucie naturalności, czyli mieć zdjęcie w tle, zdjęcie profilowe i slogan jako nazwę. Slogan, to hasło reklamowe dopasowane do określonej branży. Jeżeli sprzedajesz na rynkach anglojęzycznych, to polecam Ci generator sloganów gospaces.com/tools/slogan-maker.

Następnie skracasz link. Opcje są dwie! Najlepsza – kupujesz domenę i jakiś tani hosting, instalujesz wordpress i wtyczkę do skracania linków PRETTY LINKS. Lub… Korzystasz z serwisów typu: bit.ly.

A teraz śmigamy na chwilę na rynek anglojęzyczny! Gdy na fanpage typu CREATIVE IDEAS (mają miliony fanów i miliony wizyt) zostanie dodany film – wtedy szukasz pokrewnego produktu lub usługi w cenie $10 – $100 na amazon.com lub clickbank.com i wrzucasz komentarz ze swoim linkiem partnerskim. W PL komentujesz na dużych fanpage branżowych z linkami, które znajdziesz w sieciach afiliacyjnych, np. salesmedia.pl i webepartners.pl.

By podkręcić wyżej swój komentarz nabij do niego lajków, np. przez socialmachine.pl. Dzięki lajkom napędzisz koniunkturę dla swojego komentarza, a to spowoduje, że będzie on naturalnie lajkowany. Drugi sposób na zwiększenie atrakcyjności Twojego komentarza, to załączenie do niego fotki (produktu, grafiki dotyczącej usługi) oraz lenny face z generatorów typu textsmili.es i textfac.es jak również symboli pl.piliapp.com/facebook-symbols.

Jeśli masz jeszcze ochotę, poszaleć jako komentator i rozszerzyć tę metodę – oto kilka dużych portali, które mają komentarze Facebookowe. Z pewnością ściągniesz z nich nieco ruchu na swój fanpage. Przykładowe portale: aszdziennik.pl, comparic.pl, innpoland.pl, londynek.net, natemat.pl, shareinfo.pl, sputniknews.com, odkrywamyzakryte.com.

Jak widzisz nie ma znaczenia, czy robisz to w PL, czy w innym zakątku świata – potrzebujesz trzech rzeczy: tematyczny fanpage pod określoną grupę produktów, linki partnerskie i nieco pomysłu na napisanie ciekawego komentarza, by nie wyglądał on jak slogan typu: kup pan cegłę…






tegonieuczawszkole.pl

Tomasz M. Pietrzak. Zawodowo na starcie operator szpadla, następnie nauczyciel, później pracownik biurowy z awansem na stanowisko kierownika, a finalnie włodarz gminy. Ponadto bloger i autor poradników oraz książki wydanej przez Złote Myśli pt. JAK ZOSTAĆ SZEFEM.

Dziś oddaje Tobie kompendium wiedzy człowieka, który przeszedł wszystkie szczeble zawodowe, podjął dziesiątki prób i przetestował życie oraz marketing. Krótko mówiąc: minimalista, który nauczy Cię jak stworzyć podziemne centrum propagandy…