WSTĘP | nagłówek
Rozdział 1: Formuły dla nagłówków
Pisanie przekonujących nagłówków, które przyciągają uwagę czytelnika i przekonują go do kontynuowania czytania, jest niezwykle ważne, ale czasami możesz nie mieć czasu na poświęcanie godzin na doskonalenie nagłówka. Te formuły to szybki i skuteczny sposób na pisanie atrakcyjnych nagłówków, a także można ich używać podczas pisania innych rodzajów nagłówków (np. Podtytułów, tematów wiadomości e-mail). Wszystko, co musisz zrobić, to wypełnić puste pola!

Pobierz ZA DARMO plik .pdf z pełną listą ponad 114 formuł copywritingowych, aby uzyskać ruch i kontakty do swojej witryny
Nagłówki stron o wysokiej konwersji
Najbardziej popularny

Świetnym miejscem na początek są te 5 sprawdzonych formuł nagłówkowych do stron docelowych o wysokiej konwersji z WordStream . Pomogą Ci zdecydować, jaki rodzaj nagłówka najlepiej pasuje do Twoich treści, dzięki czemu możesz znaleźć bardziej szczegółowe formuły do ​​wypróbowania.

Referencje – Użyj bezpośrednich ofert od klientów.
Cliffhanger – Podpowiedź do treści, ale nie rozdawaj wszystkiego.
Propozycja wartości – zaoferuj unikalne, wartościowe i wysoce pożądane rozwiązanie.
Listicle – Napisz nagłówek listy, najlepiej z nieparzystą liczbą. Według badań Content Marketing Institute nagłówki zawierające liczby nieparzyste miały współczynnik klikalności wyższy o 20%.
Porady – oferowanie prostego procesu krok po kroku.
Nagłówki „How To”
Łatwy w użyciu

Wypróbuj 7 klasycznych receptur „jak to zrobić” ze 101 formuł nagłówka Petera Sandeeda .

Jak __________
Przykład: jak pisać przekonujące nagłówki
Jak __________ – Przewodnik [Essential / Complete / Ultimate] Przykład: Jak pisać najlepsze nagłówki – kompletny przewodnik
Jak __________ jak __________
Przykład: jak pisać nagłówki jak David Ogilvy
Jak __________ Nawet [jeśli / Bez] __________
Przykład: Jak zostać pisarzem nawet bez wyższego wykształcenia
Jak __________ Podczas __________
Przykład: Jak pisać świetne nagłówki podczas dnia
Jak używać __________ do __________
Przykład: Jak używać narzędzi online do generowania nagłówków
Jak __________ w [liczba] Łatwe kroki
Przykład: Jak pisać przekonujące nagłówki w 7 łatwych krokach
Lista nagłówków
Łatwy w użyciu

Wypróbuj 8 klasycznych wzorów nagłówków z 101 wzorów nagłówków Petera Sandeeda .

[Liczba] Najlepsze __________
Przykład: 30 najlepszych porad dotyczących copywritingu
[Liczba] Powody, dla których powinieneś __________
Przykład: 82 powody, dla których powinieneś blogować dzisiaj
[Liczba] Powody, dla których __________ [czasownik] __________
Przykład: 5 powodów, dla których powinieneś używać Twittera dla swojej firmy
Top [Number] __________
Przykład: Top 10 mitów Copywriting
[Liczba] Najczęstsze błędy [Twoi odbiorcy] Zrób
przykład: 3 najczęstsze błędy Początkujący blogerzy
[Liczba] [przymiotnik] Przykłady __________
Przykład: 10 świetnych przykładów wezwania do działania
[Liczba] Najlepsze sposoby na __________
Przykład: 5 najlepszych sposobów na zwiększenie ruchu na blogu
[Liczba] Wskazówki dla __________
Przykład: 101 wskazówek dotyczących pisania online
10 formuł nagłówka Copyblogger
Łatwy w użyciu

Jeśli masz dość pisania zbyt wielu „ poradników ” i list nagłówków, wypróbuj jedną z tych formuł z Copyblogger , które z pewnością przyciągną uwagę czytelnika.

Kto jeszcze chce __________
Przykład: Kto jeszcze chce więcej ciasta w swoim życiu?
Tajemnica __________
Przykład: Tajemnica udanego blogowania
Oto metoda, która pomaga [grupie docelowej] na [Korzyści, które możesz podać] Przykład: Oto metoda, która pomaga blogerom pisać lepsze oferty pracy
Mało znane sposoby na __________
Przykład: mało znane sposoby na poprawę SEO
Pozbądź się [problemu] raz na zawsze
Przykład: Pozbądź się złych nawyków blogowania raz na zawsze
Oto szybki sposób [Rozwiąż problem] Przykład: Oto szybki sposób napisania świetnego nagłówka
Teraz możesz [Zrób / Zrób coś pożądanego] [Wielka okoliczność] Przykład: Teraz możesz zrobić ciasto w zaledwie 1 minutę
[Zrób coś] Jak [Przykład światowej klasy] Przykład: Napisz przekonującą kopię jak David Ogilvy
[Miej / Zbuduj] __________ Możesz być dumny z
przykładu: Zbuduj bloga, z którego możesz być dumny
Co każdy powinien wiedzieć o __________
Przykład: Co każdy powinien wiedzieć o pisaniu w Internecie
15 wysoko-konwertujących nagłówków Crazy Egg
Łatwy w użyciu

Te nagłówkowe formuły Crazy Egg pomogły zwiększyć współczynnik konwersji.

[Liczba] Lekcje, których nauczyłem się z __________
Przykład: 15 lekcji, których nauczyłem się z mojej pierwszej pracy Copywriting
The Ultimate Guide to __________
Przykład: The Ultimate Guide to Copywriting
Jak przetrwać swoją pierwszą __________
Przykład: Jak przetrwać swoją pierwszą podróż za granicę
Czego [grupa / celebryta / ekspert] może cię nauczyć [Temat] Przykład: Czego David Ogilvy może nauczyć cię o reklamie
Za kulisami __________ Lub… Dzień z życia __________
Przykład: Dzień z życia Copywriter
[Liczba] poza [liczba] [członkowie grupy] nie mogą / nie __________. Czy jesteś jednym z nich?
Przykład: 7 na 10 blogerów nie bada słów kluczowych. Czy jesteś jednym z nich?
Dokonaj pierwszej sprzedaży w zaledwie [liczba] godzin. Obejrzyj ten film, aby zobaczyć, jak to zrobić!
Przykład: Dokonaj pierwszej sprzedaży w zaledwie 3 godziny. Obejrzyj ten film, aby zobaczyć, jak to zrobić!
Czy nadal marnujesz pieniądze na __________ bez niczego do pokazania?
Przykład: czy nadal marnujesz pieniądze na fantazyjnych stronach internetowych, nie mając nic do pokazania?
Ludzie regularnie płacą mi [$] za te informacje – ale możesz mieć ZA DARMO
Przykład: ludzie płacą mi 100 $ za te informacje – ale możesz mieć za DARMO
Jak zarabiać [$] za pomocą __________, krok po kroku
Przykład: Jak zarabiać na pełnym etacie za pomocą komputera, krok po kroku
Jak trwale zatrzymać swoje __________, nawet jeśli próbujesz już wszystkiego!
Przykład: Jak trwale powstrzymać odwiedzających stronę przed opuszczeniem, nawet jeśli wypróbowałeś już wszystko!
Czy [Temat] jest oszustwem? Dowiedz się, czy narażasz swoje __________ na ryzyko
Przykład: Czy te strategie SEO, których właśnie nauczyłeś się oszukiwać? Dowiedz się, czy narażasz swojego bloga na ryzyko
W jaki sposób Twój __________ Cię zrywa – i co z tym zrobić w tej chwili
Przykład: Jak Twój prawnik Cię zrywa – i co z tym zrobić
Ostatnio [mniejszy / zwolniony] [zawód] ujawnia brudne małe tajemnice [do / z] __________
Przykład: ostatnio zwolniony pracownik fast food ujawnia brudne małe tajemnice tego, co klienci powinni, a czego nie powinni jeść
[Liczba] Mało znane czynniki, które mogą mieć wpływ na Twój __________
Przykład: 10 Mało znane czynniki, które mogą mieć wpływ na Twój ruch na blogu
5 formuł nagłówka Unbounce
Łatwy w użyciu

Wypróbuj 5 formuł nagłówków stron docelowych z Unbounce .

Uzyskaj moc [rzadko widzianą, ale istotną, przymiotnikową] [Co robi twój produkt] bez [bólu] Przykład: Zdobądź ukierunkowaną laserowo moc znalezienia kluczowych czynników wpływających bez godzin badań
[Przymiotnik] i [Przymiotnik] [Kim jesteś / Fraza kluczowa SEO] To będzie [Bardzo pożądana obietnica wyników] Przykład: Proste i skuteczne wskazówki projektowe, które przyciągną
czytelników do Twojego bloga
Obiecujemy Ci: [Bardzo pożądana obietnica rezultatów] Przykład: Obiecujemy Ci kierowany laserowo ruch na Twoim blogu
[Znany konkurent] [Czy ta niepożądana lub mało imponująca rzecz] oraz [Twoja marka] [Czy ta wysoce pożądana lub imponująca rzecz] Unbounce wykorzystuje świetny przykład tego: „Google Analytics mówi Ci, co się stało, KISSmetrics mówi Ci, kto to zrobił To”
Jedyne [fraza kluczowa SEO] wykonane wyłącznie w celu [wysoce pożądany wynik lub korzyść] Przykład: lista jedynych słów mocy stworzona wyłącznie w celu zwiększenia konwersji

Rozdział 7: Formuły dla mediów społecznościowych
Jeśli masz problemy z uzyskaniem udziałów, polubień i komentarzy, które chcesz umieścić w swoich blogach, produktach lub usługach, spróbuj użyć formuł do pisania postów w mediach społecznościowych.

Skopiuj formuły wpisów Facebooka hakerów
Łatwy w użyciu

Te formuły wpisów na Facebooku od Copy Hackers to świetny sposób na rozpoczęcie pracy. Sprawdź ich witrynę, aby uzyskać więcej z nich.

Wypełnij puste pole: „[Niedokończone oświadczenie]” __________.
Przykład: Wypełnij puste miejsce: „Najlepszą wskazówką do pisania treści jest __________.
„Polub”, jeśli [coś, co czytelnicy prawdopodobnie polubią] Przykład: „Polub”, jeśli czytasz więcej online niż w formie drukowanej.
Pamiętasz, kiedy [coś nostalgicznego]?
Przykład: Pamiętasz, kiedy nie musieliśmy się martwić o SEO?

ROZWINIĘCIE | treść wpisu
emoji

struktura

styl

grafika

ZAKOŃCZENIE | wykonanie określonej akcji
pozegnanie

link

FBS1 | historia
Napisanie porywająco skutecznego emaila, wiadomości, wpisu jest sztuką! Samo zawarcie w nim powitania, treści i pożegnania to zbyt mało. Oto przykład, który absolutnie nie daje jakichkolwiek szans na rozpoczęcie współpracy: „Mam nowy program i chciałbym żebyś zarejestrował się z mojego refa. Na wszelki wypadek przesyłam link https://…”. Zostawmy ten przykład bez komentarza, ponieważ szkoda na to czasu i przejdźmy do sedna tematu…
TEMAT
Nie znam Twojej opinii i doświadczenia w tym zakresie, ale tego typu tytuły: dziękuję ci, to już jest koniec, hej, ostatnia szansa itd. nie biorą mnie z prostej przyczyny – zbyt często były używane.
Tak na marginesie, swego czasu ktoś rzucił w sieci hasło, że dobrze działa informacja o tym, iż w sobotę wydarzy się coś wyjątkowego w moim życiu. Finał był taki, że w piątek otrzymałem kilka emaili: „Sobota jest dla mnie szczególnym dniem – biorę ślub i z tej okazji chciałbym zaproponować Ci 50% rabatu…”.
To co jest często używane niestety szybko zużywa się! Oczywiście, gdy pisze do nas czołowy marketer, to często otwieramy emaila bez większego zastanawiania się czy warto. Co sądzisz o takiej propozycji?…
Czy Znasz Moją Sekretną Metodę Kiszenia Ogórków?
W powyższej konstrukcji wykorzystujemy element tajemniczości, a po drugie dajemy wyraz głównej treści wiadomości.
POWIATANIE
Czy jest różnica pomiędzy witaj, a witam? Tak! Witam – witam pana. Nigdy nie powiesz witaj pana, bo to brzmi nielogicznie! Witam, jest bardziej oficjalnie niż witaj. A więc, to której formy użyjesz zależy od treści przekazu. Jeżeli piszesz lekki piątkowy email do subskrybentów listy mailingowej z pewnością użyjesz powitania w stylu: „Witaj :)”. Jeżeli będzie to poniedziałkowy email, charyzmatyczny i silny w przekazie – napiszesz „Witam!”.
ZWROT WPROWADZAJĄCY
Jak zrobić wyjątkowe ogórki kiszone?
Nie wnikając w psychologiczne wywody, najsilniejszym perswazyjnym otwieraczem jest pytanie rozpoczynające się od słowa „jak”.
Nieco inna konstrukcja z użyciem „Czy już…”.
Czy już znasz sposób na zrobienie rewelacyjnych ogórków kiszonych?
Od wprowadzenia zależą emocje czytelnik, dlatego używasz słów spiętrzających: wyjątkowy, niepowtarzalny, rewelacyjny itp., a czytelnik zaczyna odczuwać Twoje słowa.
Mam dla Ciebie smutną wiadomość…
HISTORIA
Pamiętam to jak dziś, kiedy przyglądałem się lipcowemu rytuałowi mojej babci… Miałem wtedy kilka lat, a ona była dla mnie wzorem wspaniałej kobiety. Siedzieliśmy na drewnianej ławeczce, a obok nas rozkwitały cudownie pachnące malwy.
Jej spracowane dłonie wsuwały do słoika jędrne ogórki, a moim zadaniem było noszenie słoików na stojący tuż obok stolik. Na koniec Zosia – tak miała na imię moja babcia dodawała do słoików kilka tajemniczych składników. Ta receptura jest pilnie strzeżonym sekretem przekazywanym z pokolenia na pokolenie…
Każdy z nas jest dzieckiem – dużym dzieckiem, a historie opowiadali nawet jaskiniowcy swoim dzieciom. Historie były z nami, są i będą. Historie tworzą specyficzną aurę i modelują zachowania odbiorcy.
Było pytanie wprowadzające – musi być reakcja, a najlepszą będzie krótka historia.
PYTANIE: CZY JUŻ WIESZ
Czy chcesz poznać tę najbardziej tajemniczą recepturę na niepowtarzalne ogórki kiszone?
Jasne, że tak!
Ale odbiorca musi sam wpaść na ten genialny pomysł jakim jest nieodparta potrzeba poznania tego sekretu…
WSKAZANIE OCZEKIWANEJ AKCJI
Sprawdź teraz na https://…
Nie wymaga to chyba komentarza. Po prostu wskazujesz gdzie znajduje się rozwiązanie do postawionego pytania…
POŻEGNANIE
Do usłyszenia! Imię Nazwisko
Chyba jest to najrzadziej omawiany element emaila. Ja stosuję zwrot do usłyszenia, po którym wpisuję imię i nazwisko. Robię tak z prostej przyczyny – zwrot do usłyszenia daje informację, że nie przerywam kontaktu i niebawem odezwę się.
POST SCRIPYUM
PS. Satysfakcja gwarantowana!
PPS. Dokładnie w piątek wyślę Ci kolejną ciekawą propozycję…
Post scriptum, to dopisek do listu umieszczony na końcu, tuż po podpisie autora. Przy wielokrotnym użyciu post scriptum powtarza się początkową literę P i tak oto drugi dopisek to PPS (post post scriptum), trzeci to PPPS.
Upraszczając temat! W post scriptum umieszczaj informację dotyczącą gwarancji oraz przekazuj zapowiedź kiedy czytelnik otrzyma kolejnego emaila. To genialne miejsce do krótkiego podsumowania, ponieważ wielu czytelników skanuje treść zatrzymując się w sekcji PS…
EFEKT FINALNY
Witaj!
Jak zrobić wyjątkowe ogórki kiszone?
Zanim powiem Ci jak to zrobić, koniecznie musisz poznać ciekawą historię.
Pamiętam to jak dziś, kiedy przyglądałem się lipcowemu rytuałowi mojej babci… Miałem wtedy kilka lat, a ona była dla mnie wzorem wspaniałej kobiety. Siedzieliśmy na drewnianej ławeczce, a obok nas rozkwitały cudownie pachnące malwy.
Jej spracowane dłonie wsuwały do słoika jędrne ogórki, a moim zadaniem było noszenie słoików na stojący tuż obok stolik. Na koniec Zosia – tak miała na imię moja babcia dodawała do słoików kilka tajemniczych składników. Ta receptura jest pilnie strzeżonym sekretem przekazywanym z pokolenia na pokolenie…
Czy chcesz poznać tę najbardziej tajemniczą recepturę na niepowtarzalne ogórki kiszone?
Sprawdź teraz na https://…
Do usłyszenia! Imię Nazwisko
PS. Satysfakcja gwarantowana!
PPS. Dokładnie w piątek wyślę Ci kolejną ciekawą propozycję…
FBS2 | problem/rozwiązanie
1) Problem-poruszanie-rozwiązanie
Problem-Agitate-Solution to oldschoolowa formuła, którą copywriterzy stosowali od lat, aby położyć jedzenie na stole.

Rozbijmy tę trzyczęściową formułę:

Problem – wprowadź problem, który napotyka czytelnik.
Pobudzenie – użyj języka emocjonalnego, aby zintensyfikować problem.
Rozwiązanie – zaoferuj wiarygodne rozwiązanie problemu.
Jak dostosować tę formułę do swoich otworów
Formuła Problem-Wymieszać-Rozwiązanie może być stosowane jako to , aby stworzyć potężny otwór na stanowisko która obiecuje czytelnikom pomoc w walce z palącym problemem.

Zobaczmy to w akcji z kilkoma przykładami.

Przykład 1
Po założeniu bloga nowi blogerzy często narzekają na brak ruchu w witrynie . W rezultacie czują się sfrustrowani i zaniepokojeni tym, jak spędzają czas na blogach. Zajmijmy się tym problemem dla nich.

[Problem] Czy masz dość pisania postów na blogu, których nikt nie czyta?
Teraz pobudźmy emocje naszego czytelnika:

[Agituj] Miliony początkujących blogerów, tak jak Ty publikujesz posty każdego dnia, martw się o SEO i zastanawiaj się, czy powinni wydać setki dolarów na reklamę na Facebooku.
Ale chyba, że ​​spędzasz czas we właściwych miejscach, nigdy nie zbudujesz takiej grupy odbiorców, jakiej potrzebujesz, aby stworzyć udanego bloga.

Teraz oferujemy czytelnikowi linię życia:

[Rozwiązanie] Co jeśli powiem ci, że jest lepszy sposób? Co jeśli powiem, że blogowanie gości może pomóc przyciągnąć tysiące nowych czytelników?
Zobacz, jak ta formuła wykorzystuje problem do wciągnięcia czytelnika?

Przykład nr 2
Jeszcze poważniejszym blogerom trudno jest znaleźć czas na rozwój i zarabianie na swoich blogach . Rozwiążmy ich problem za pomocą tej formuły.

[Problem] 168.
Tak wiele godzin w tygodniu, a jeśli Twój blog rośnie, prawdopodobnie masz wrażenie, że to nie wystarczy.

[Poruszanie] Masz konta w mediach społecznościowych do zarządzania, posty do pisania, nowy projekt do wdrożenia oraz sto i inne zadania związane z powiększaniem i zarabianie na twoim zajętym blogu. Co jeśli powiem ci, że twój brak czasu powstrzymuje twojego bloga?

[Rozwiązanie] Co jeśli powiem ci, że czas uzyskać pomoc?

Skuteczni blogerzy wiedzą, że najszybszym sposobem na zarabianie na swoich blogach jest outsourcing zadań, takich jak projektowanie, media społecznościowe, a nawet skrzynka odbiorcza.

Podejmowanie decyzji co do outsourcingu, a co do zrobienia, jest trudne, więc przeprowadziłem wywiad z dziesięcioma najlepszymi blogerami i zapytałem ich, co zlecają na zewnątrz i nad czym pracują. Oto co powiedzieli.

Przykład nr 3
Nowi pisarze często zastanawiają się, czy ich pisanie jest wystarczająco dobre i jak mogą uzyskać porady. Korzystając z formuły Problem-Agituj-Rozwiązanie, możemy im pomóc.

[Problem] Czy czujesz, że twoje pisanie jest ignorowane?
[Agituj] Czy jesteś zmęczony odrzucaniem przez redaktorów? Czy masz dość oglądania swoich pomysłów bez śladu?

Czy chciałbyś, abyś wiedział, jak sprawić, by twoje pisarstwo naprawdę współgrało z publicznością?

[Rozwiązanie] Nie martw się.

Wielu nowych pisarzy i blogerów boryka się z tymi zmaganiami, ale ci, którym się uda, otrzymują pomoc – zatrudniają trenera pisania. Znajdź odpowiedniego trenera, korzystając z zasobów w tym poście.

Przykład ze świata rzeczywistego
Wielu blogerów ma problemy z napisaniem profesjonalnej biografii na swój profil w mediach społecznościowych.

Courtney Seiter porusza ten problem, a następnie zapewnia rozwiązanie na blogu społeczności buforowej.

FBS3 | aida
2) AIDA
AIDA oznacza Uwaga, Zainteresowanie, Pragnienie i Działanie, i jest to jedna z najpopularniejszych formuł copywriting w branży reklamowej.

Po pierwsze, szybko i bezpośrednio przykuwasz uwagę czytelników, zwykle pogrubioną pierwszą linią, mocnymi słowami lub dramatycznym stwierdzeniem.

Następnie wzbudz ich zainteresowanie , wyjaśniając, co zamierzasz im zaoferować – oferta powinna bezpośrednio odpowiadać ich potrzebom i pragnieniom .

Następnie stwórz pragnienie , wyjaśniając wymierne korzyści z Twojej oferty. Dostarczenie dowodów, takich jak studium przypadku, pomoże zbudować pragnienie.

Na koniec poproś czytelnika o podjęcie działania .

Jak dostosować tę formułę do swoich otworów
Ponieważ wezwanie do działania najlepiej sprawdza się w zamykaniu posta na blogu, użyjemy pierwszych trzech elementów formuły AIDA, aby stworzyć przekonujące, oparte na korzyściach otwarcie.

Spójrz na następujące przykłady:

Przykład 1
Wracając do tematu publikowania postów przez gości , nowi blogerzy mogli słyszeć o tej strategii tworzenia swoich blogów, ale często nie wiedzą, dlaczego to działa ani jak publikować blogi.

Zacznijmy od śmiałego stwierdzenia:

[Uwaga] Jeśli publikujesz swoje najlepsze prace na swoim blogu, marnujesz swój czas. Jeśli naprawdę poważnie podchodzisz do rozwijania swojego bloga, musisz udostępnić tę treść największym stronom w swojej niszy za DARMO.
Teraz, gdy zwróciłeś uwagę czytelników, zaostrzmy ich apetyt.

[Zainteresowania] Mówię o blogowaniu gości. Pisanie wysokiej jakości treści dla największych witryn w Twojej niszy to najszybszy skrót do rozwoju bloga. I w tym poście nauczę Cię dokładnie, jak to zrobić.
Na koniec skorzystaj z realnego przykładu, aby zbudować wiarygodność i pragnienie:

[Pragnienie] Jeśli nie jesteś pewien, czy rozdasz swoje najlepsze rzeczy, co jeśli powiesz, że tylko jeden wysokiej jakości post gościnny może przyciągnąć ponad 10 000 nowych użytkowników i 500 subskrybentów Twojej witryny?
Pewnie powiedziałbyś mi, że jestem szalony (byłem też sceptyczny, dopóki nie napisałem mojego pierwszego postu gościnnego), dlatego przedstawię ci studium przypadku. Wyjaśnię, w jaki sposób klient zyskał 10 000 czytelników i 1000 subskrybentów e-maili z jednego posta gościa.

Przedstawię krok po kroku wyjaśnienie, w jaki sposób mój klient odniósł sukces z publikowaniem postów gości, które można łatwo śledzić i osiągać te same wyniki.

Przykład nr 2
Poważni blogerzy rozumieją, że jednym z najlepszych sposobów zarabiania na swoich blogach jest powiększanie ich listy e-mailowej, a następnie tworzenie partnerskiej oferty o wartości do sprzedaży na tej liście. Jednak wielu poważnych blogerów stara się zrównoważyć tworzenie listy z innymi zadaniami związanymi z prowadzeniem zajętego bloga.

Napiszmy post otwierający blog dla tych odbiorców:

[Uwaga] Jeśli zarządzasz swoimi kontami w mediach społecznościowych, przygotuj się na szok. Marnujesz swój czas.
[Zainteresowania] Tak LinkedIn, Twitter i Facebook prawdopodobnie generują pewien ruch na Twoim blogu, ale obserwowanie w mediach społecznościowych jest praktycznie bezwartościowe w porównaniu z listą e-mail. Jeśli naprawdę chcesz zarabiać więcej na blogach, musisz priorytetowo potraktować subskrybentów poczty e-mail nad obserwującymi w mediach społecznościowych.

[Desire] W ubiegłym roku zleciłem zarządzanie kontami w mediach społecznościowych mojego bloga i skoncentrowałem się wyłącznie na powiększaniu listy adresów e-mail. Dzisiaj mam ponad 10 000 subskrybentów, a podczas ostatniego wprowadzenia produktu wygenerowałem ponad pięć tysięcy dolarów sprzedaży.

W tym poście pokażę, jak szybko powiększyłem swoją listę e-mailową, dlaczego musisz zlecać na zewnątrz, i pierwszy krok, który powinieneś zrobić, aby zacząć zarabiać na swoim blogu już dziś.

Przykład nr 3
To rzadki typ pisarza, który nie chce dzielić się swoją pracą, znajdować odbiorców, a nawet zarabiać trochę pieniędzy . Jako bloger wiesz, że blog jest świetną platformą dla tych odbiorców, ale zaskakująca liczba pisarzy nie ma bloga.

Zatem przedstawmy koncepcję blogowania tym pisarzom korzystającym z AIDA i połączmy ją z ich pragnieniem zarobienia pieniędzy lub znalezienia odbiorców dla ich pracy:

[Uwaga] Czy chcesz zarabiać za pisanie?
[Zainteresowania] Jeśli chcesz znaleźć odbiorców, uzyskać bezpłatne opinie na temat swojej pracy, a nawet zarobić trochę pieniędzy na pisaniu, blogowanie jest idealną platformą dla Ciebie.

[Desire] Zacząłem blogować dwa lata temu i od tego czasu sam wydałem książkę, sprzedałem ponad 2000 egzemplarzy i zarobiłem kilka tysięcy dolarów na mojej fikcji. Możesz zrobić to samo.

Przykład ze świata rzeczywistego
Bryan Harris z Video Fruit cały czas stosuje formułę AIDA.

We wstępie swojego postu na temat rozwijania listy poprzez prezenty , zachęca nawet czytelników do podjęcia działań i zapisania się, aby otrzymać 13 strategii promocyjnych na ich prezenty.

FBS4 | klejnot
3) „Klejnot” Boba Stone’a
Bob Stone był amerykańskim copywriterem i specjalistą od marketingu bezpośredniego, który pracował na początku i w połowie XX wieku.

Stone wynalazł tę formułę copywritingu do listów sprzedażowych i reklamy bezpośredniej odpowiedzi, ale dziś jest stosowana w dziesiątkach rodzajów materiałów promocyjnych i świetnie sprawdza się również w postach na blogach.

Kroki dla Gem Stone’s Bob są:

Zacznij od swojej największej korzyści.
Rozwiń tę korzyść.
Wyjaśnij, w jaki sposób czytelnik może skorzystać z tej korzyści.
Utwórz kopię zapasową wyciągu za pomocą kopii wsparcia.
Powiedz czytelnikom, co stracą, jeśli nie będą działać.
Podsumuj najważniejszą korzyść.
Dołącz wezwanie do działania.
Jak dostosować tę formułę do swoich otworów
Aby użyć formuły Boba Stone’a do stworzenia otwarcia zabójcy, skorzystamy z pierwszych trzech kroków. (Ale możesz wykonać pozostałe kroki, aby zainspirować resztę postu).

Przykład 1
W naszym pierwszym przykładzie powróćmy do nowego blogera, który ma problem ze znalezieniem odbiorców dla swojej witryny.

Zacznijmy od opisania najsilniejszych korzyści związanych z Twoim postem.

[Największe korzyści] Jeśli chcesz przyciągnąć większy ruch na stronie, mam dla Ciebie rozwiązanie – wysyłanie gości. Wykorzystałem tę strategię do zwiększenia ruchu na mojej stronie o 1000 procent w ciągu zaledwie trzech miesięcy.
Teraz poszerzamy tę korzyść, omawiając szczegółowo tę strategię ruchu na konkretnym przykładzie:

[Rozwiń] Zamiast spędzać godziny na pisaniu na mojej stronie, pisałem posty na tematy istotne dla moich czytelników w popularnych witrynach, takich jak Smart Blogger i Copyblogger. Te posty będą nadal generować ruch na mojej stronie przez wiele miesięcy.

Następnie opisz, w jaki sposób czytelnicy mogą napisać swój pierwszy popularny post gościnny:

[Wyjaśnij] W tym poście krok po kroku przedstawię, jak wpadłem na przykuwające uwagę pomysły, z powodzeniem rozpowszechniłem je na dużych blogach, a następnie napisałem moje popularne posty.

Opowiem również, w jaki sposób przekonałem czytelników do przejścia do mojej witryny i co zrobiłem z całym tym dodatkowym ruchem.

Przykład nr 2
Poważni blogerzy wiedzą, że seminaria internetowe to świetny sposób na generowanie dochodów z blogowania. Użyjmy formuły Boba Stone’a, aby opisać tę korzyść, a następnie rozwinąć ją o informacje z prawdziwego świata.

[Największe korzyści] Jeśli chcesz zarabiać na swoim blogu, nadszedł czas, aby uruchomić seminarium internetowe.
[Rozwiń] Webinaria to jeden z najlepszych sposobów, aby stać się autorytetem w niszy, nawiązać więź z czytelnikami i zarobić dodatkowe pieniądze na swoim blogu. Podczas mojego ostatniego webinaru zebrałem ponad 1000 nowych adresów e-mail i zarobiłem pięć tysięcy dolarów.

[Wyjaśnij] Sprzedany? Dobry. Przed uruchomieniem pierwszego webinaru należy podjąć pewne kroki, aby zagwarantować sukces. Musisz wybrać odpowiedni temat, napisać skrypt i przetestować swoje narzędzia. I w tym poście omówię te kroki z tobą.

Przykład nr 3
Dla nowych pisarzy nauka podstaw copywritingu jest jednym z najszybszych sposobów zarabiania za swoją pracę.

Na szczęście dla nich jest to coś, czego możesz ich nauczyć. Użyjmy tej formuły, aby narysować je we wpisie o copywritingu.

[Największe korzyści] Naucz się podstaw copywritingu i możesz zarobić tysiąc dolarów na pisaniu w ciągu zaledwie trzech miesięcy.
[Rozwiń] Wiem, bo tak zacząłem. Jeśli nie znasz się na copywritingu, jest to rodzaj pisma używanego do sprzedaży produktów i usług. To także idealny styl pisania dla odbiorców internetowych.

[Wyjaśnij] W tym poście zebrałem ponad 20 sprawdzonych formuł copywritingowych, które pomogą Ci rozpocząć działalność z copywritingiem.

Przykład ze świata rzeczywistego
Ultimate Guide to Money autorstwa Ramit Sethi był jednym z jego najpopularniejszych postów w zeszłym roku. We wstępie przedstawia zalety swojego postu jako „prezent”, który pomoże czytelnikom zarabiać pieniądze.

FBS5 | krok po kroku
4) Formuła podejścia
Copywriterzy zaadaptowali tę formułę z szablonu często używanego przez sprzedawców od drzwi do drzwi.

Jest to sprzedaż miękka, w której autor ciężko pracuje, aby zrobić właściwe pierwsze wrażenie na czytelniku.

Ta formuła składa się z sześciu części:

Przybyć
Zaproponować
Namawiać
Uspokajać
Złożyć ofertę
Zapytaj o zamówienie
Jak dostosować tę formułę do swoich otworów
Aby użyć tej formuły do ​​napisania wysoce efektywnego otwarcia posta na blogu, pożyczymy pierwsze cztery kroki.

Będziemy przyjazd mówiąc coś czytelnik zgodzi się – coś nie zagrażające, które pokazuje, że jesteśmy na tej samej stronie.

Następnie zaproponujemy określony sposób działania. Coś, co większość ludzi, którzy zgadzają się z naszym oświadczeniem o przybyciu, uznałaby za rozsądne.

Następnie delikatnie przekonamy czytelnika, że ​​ten sposób postępowania jest właściwy.

I wreszcie uspokoimy ich, pokonując wszelkie możliwe zastrzeżenia.

Rzućmy okiem na kilka przykładów…

Przykład 1
Nowi blogerzy, którzy chcą tylko założyć bloga, często czują się przytłoczeni samą liczbą rzeczy, których muszą się nauczyć.

Użyjmy formuły Podejście, aby zostać białym rycerzem, który może ich uratować.

„Przybywamy”, mówiąc coś, z czym nowi blogerzy prawdopodobnie zgodzą się na budowanie zaufania.

[Przyjazd] Blogowanie jest trudniejsze niż się wydaje. Musisz opanować techniczną stronę prowadzenia bloga, dowiedzieć się, o czym pisać, a następnie zachęcić ludzi do odwiedzenia Twojego bloga.
Następnie przedstawimy propozycję, aby skupili się na kilku kwestiach:

[Zaproponuj] Ale jeśli jesteś nowym blogerem, musisz skoncentrować się tylko na kilku czynnościach i nauczyć się kilku nowych umiejętności, aby rozwinąć swojego bloga.
Następnie przekonamy ich, że jest to właściwy sposób działania: przedstawiając dowody – nasze własne doświadczenie:

[Przekonaj] Kiedy zacząłem blogować, przytłaczała mnie sama liczba zadań i rzeczy do nauki. Przyznanie się do tego jest krępujące, ale prawie się poddałem. Dopiero kiedy zacząłem skupiać się na kilku kluczowych czynnościach i umiejętnościach, zacząłem widzieć rezultaty.
Wreszcie zapewniamy ich, mówiąc, że będzie to łatwe:

[Zapewnienie] Więc nie martw się, zrobię to dla ciebie bardzo łatwo. W tym poście wyjaśnię, na czym powinieneś się dziś skupić, działania blogowe, które możesz zignorować (przynajmniej na razie), i prosty sekret uzyskania ruchu, którego desperacko pragniesz.
Przykład nr 2
Wracając do wcześniejszego scenariusza, w jaki sposób możemy użyć formuły Podejście, aby przekonać poważnych blogerów do skoncentrowania się na tworzeniu ich list e-mailowych?

[Przyjazd] Poważnie traktujesz blogowanie. Jesteś w tym na dłuższą metę i uważnie obserwujesz swoje blogi, aby zmierzyć swój wzrost.
[Proponuj] Ale w rzeczywistości warto dbać o tylko jedną statystykę blogu: liczbę subskrybentów na liście e-mail . Każdy najlepszy bloger wart swojej soli wybierze subskrybenta wiadomości e-mail zamiast nowego obserwatora mediów społecznościowych.

[Przekonaj] Subskrybenci poczty e-mail częściej czytają i udostępniają Twoje treści, chętniej komentują Twoje posty, a kiedy nadejdzie odpowiedni czas, prawie zawsze jako pierwsi otwierają swoje portfele.

[Zapewnienie] Zbudowanie listy e-mail nie musi być trudne. W rzeczywistości możesz podwoić wzrost swojej listy e-mail, używając prostej „aktualizacji treści”, strategii używanej przez zaawansowanych blogerów do zwiększania liczby zapisów na swoich blogach.

Korzystając z mojego bloga jako przykładu, pokażę ci, jak tworzyć aktualizacje treści, nie poświęcając na to dużo czasu ani pieniędzy. Mam nawet bezpłatną listę kontrolną , która pomoże Ci dziś stworzyć pierwszą aktualizację treści.

Przykład nr 3
Nowi pisarze często zastanawiają się, ile czasu zajmie opanowanie ich nowego rzemiosła .

Wykorzystajmy formułę Podejście, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie, a następnie zaproponować pomysł, który odbiorcy powinni pokochać.

[Przyjazd] Stanie się świetnym pisarzem nie dzieje się z dnia na dzień.
[Zaproponuj] Wiesz, że nie ma szybkiej poprawki ani wielkiej tajemnicy w pisaniu mistrzostwa – to po prostu wymaga praktyki. W swojej popularnej książce Outliers Malcolm Gladwell sugeruje, że aby opanować sztukę, potrzeba 10 000 godzin ćwiczeń.

Ale niekierowana praktyka jest strasznie nieefektywnym sposobem uczenia się. Dlatego może być czas na zatrudnienie autokaru.

[Przekonaj] Trener pisania pozwoli ci połączyć praktykę z doświadczonymi opiniami wymaganymi do doskonalenia swoich umiejętności w jak najkrótszym czasie. Trener pisania poprowadzi Cię przez przeszkody, które mogą Cię blokować przez wiele godzin, dni lub nawet tygodni pracy w pojedynkę.

[Zapewnienie] Ale jeśli zaangażowanie trenera pisania wydaje się skomplikowane i kosztowne, nie martw się – postaram się, aby to było proste. W tym poście podzielę się pięcioma rzeczami, których nowi pisarze powinni szukać w autokarze. Pokażę ci nawet, jak uzyskać coaching za darmo.

Chcę to uprościć: nowi pisarze, którzy są gotowi uzyskać pomoc, powinni szukać pięciu rzeczy od następnego trenera pisania.

Przykład ze świata rzeczywistego
Cały blog Leo Babauty ma na celu wywarcie dobrego wrażenia na jego czytelnikach.

W pierwszej linii tego postu wyjaśnia, że stres powoduje problemy zdrowotne. Następnie proponuje pięć małych rzeczy, które czytelnicy mogą zrobić, aby zmniejszyć stres, a następnie przekonuje nas do podjęcia działań, ponieważ jego pięć sugestii zajmuje tylko kilka minut.

FBS6 | generator współpracy
PRZYKŁAD WPISU

W jaki sposób początkująca osoba zaczęła generować ponad 5.000 zł ze sprzedaży – już na starcie?

Odpowiedzią nie jest magiczna i skomplikowana formuła sprzedaży! A ponadto osoba ta nie dysponowała listą adresową. W rzeczywistości jest to jeden z najprostszych sposobów jakie kiedykolwiek widziałem.

Kiedy mój znajomy powiedział mi o tej technice natychmiast poprosiłem go, by wyjaśnił mi jak wygląda to za kulisami… Gdy to zrobił byłem naprawdę zaskoczony prostotą tego rozwiązania…

Sekretem tej formuły jest sekwencja 6 wiadomości. Dokładnie sześciu!

To bardzo skuteczny schemat, ale na tyle prosty, by każdy mógł go zastosować.

Jeśli chcesz pobrać sekwencję, kliknij w ten link, a wyślę Ci ją (za darmo) natychmiast na messengera >> https://…

Jeśli tworzysz kursy online, poradniki lub promujesz projekty online – musisz koniecznie to sprawdzić.

Jak wygląda to w praktyce? 5 wiadomości wysyła się codziennie, następnie są 3 dni przerwy i wysyłasz szóstą wiadomość. Ta sekwencja potrafi czynić cuda! Generuje 5.000 zł w 7 dni…

Kiedy przeanalizowałem sekwencję bardziej szczegółowo, zauważyłem, że prawie 80% sprzedaży pochodziło z poniedziałkowych wiadomości.

Jeśli chcesz teraz pobrać sekwencje za free kliknij tutaj >> https://…

Większość osób wpada w pułapkę dużych, drogich i skomplikowanych strategii inwestując swój cenny czas oraz pieniądze mając przy tym mizerne wyniki.

Zamiast całej tej pompy możesz zgarnąć sprawdzony schemat, który dostosujesz do swoich potrzeb…

>> Kliknij tutaj, by pobrać go teraz bezpłatnie: https://…

ANALIZA WPISU

A teraz, to co najprzyjemniejsze – przenalizujmy stronę psychologiczną tak skonstruowanego wpisu…

W jaki sposób początkująca osoba zaczęła generować ponad 5.000 zł ze sprzedaży – już na starcie?

Po pierwsze jest to pytanie! A pytania budzą największą ciekawość. Po drugie, w pierwszym zdaniu użyto najbardziej perswazyjnego sformułowania, a mianowicie – jak…

Odpowiedzią nie jest magiczna i skomplikowana formuła sprzedaży! A ponadto osoba ta nie dysponowała listą adresową. W rzeczywistości jest to jeden z najprostszych sposobów jakie kiedykolwiek widziałem.

Po zadaniu kontrowersyjnego pytania błyskawicznie następuje łamanie oporów, pod postacią potwierdzenia genialnej prostoty tego rozwiązania.

Kiedy mój znajomy powiedział mi o tej technice natychmiast poprosiłem go, by wyjaśnił mi jak wygląda to za kulisami… Gdy to zrobił byłem naprawdę zaskoczony prostotą tego rozwiązania…

Tego typu sformułowanie przenoszące doświadczenie innych osób powoduje, że dwie osoby uważają, iż to rozwiązanie jest skuteczne, co podnosi jego rangę. Ponadto jest to swoista historia, która bardziej wkręca, od opowiadania o sobie.

Sekretem tej formuły jest sekwencja 6 wiadomości. Dokładnie sześciu!

Tym razem podkreślamy (podwójnie) czego dotyczy rozwiązanie. Tego typu zdanie samo w sobie nie jest pokazaniem rozwiązania, ponieważ chodzi tutaj o schemat poszczególnych wiadomości. Ale… Ujawnia częściowo zakres.

To bardzo skuteczny schemat, ale na tyle prosty, by każdy mógł go zastosować.

Po raz kolejny podkreślamy prostotę rozwiązania…

Jeśli chcesz pobrać sekwencję, kliknij w ten link, a wyślę Ci ją (za darmo) natychmiast na messengera >> https://…

Na tym etapie po raz pierwszy – po pytaniu i łamaniu oporów oferujemy rozwiązanie (link). Dodatkowo wzmacniamy przekaz używając sformułowania – za darmo i ekspresowej możliwości pobrania.

Jeśli tworzysz kursy online, poradniki lub promujesz projekty online – musisz koniecznie to sprawdzić.

Pomimo, iż jest to krótka forma oferty wrzucamy informację do kogo jest ona adresowana.

Jak wygląda to w praktyce? 5 wiadomości wysyła się codziennie, następnie są 3 dni przerwy i wysyłasz szóstą wiadomość. Ta sekwencja potrafi czynić cuda! Generuje 5.000 zł w 7 dni…

By podkręcić zaangażowanie powtarzamy w nieco zmodyfikowanej wersji, co otrzyma odbiorca oraz podkreślamy ponownie wynik.

Kiedy przeanalizowałem sekwencję bardziej szczegółowo, zauważyłem, że prawie 80% sprzedaży pochodziło z poniedziałkowych wiadomości.

To zdanie ma na celu pokazać szczegółowość analizy, a co za tym idzie rozwiązania i podaje dane statystyczne, które lubią bardziej analityczni czytelnicy.

Jeśli chcesz teraz pobrać sekwencje za free kliknij tutaj >> https://…

Po raz drugi proponujemy ofertę kryjącą się pod zamieszczonym linkiem.

Większość osób wpada w pułapkę dużych, drogich i skomplikowanych strategii inwestując swój cenny czas oraz pieniądze mając przy tym mizerne wyniki.

Tym razem przywołujemy negatywne doświadczenia, które ma praktycznie każdy z nas…

Zamiast całej tej pompy możesz zgarnąć sprawdzony schemat, który dostosujesz do swoich potrzeb…

Łagodzimy ton przekazu, który w tym momencie ma być wykładnią rozwiązania będącego przeciwwagą do negatywnych doświadczeń.

>> Kliknij tutaj, by pobrać go teraz bezpłatnie: https://…

Na koniec, po raz trzeci składamy propozycję…

PODSUMOWANIE

Ten schemat możesz wykorzystać poprzez modyfikację do każdej formy działalności online (sprzedaż, promocja projektów inwestycyjnych, mlm, programy partnerskie).

Teraz na koniec podsumujmy naszą analizę…

1. Pytanie.
2. Podkreślenie prostoty rozwiązania.
3. Potwierdzenie przez inne osoby.
4. Uchylenie rąbka tajemnicy.
5. Podkreślenie prostoty rozwiązania.
6. OFERTA – LINK.
7. Dla kogo jest oferta.
8. Uchylenie rąbka tajemnicy.
9. Dane liczbowe.
10. OFERTA – LINK.
11. Przywołanie negatywnych doświadczeń.
12. Niwelowanie negatywnych doświadczeń.
13. OFERTA – LINK.

FBS7 | sprzedaż produktu
Jak w 200 słowach opisać produkt

X to niezastąpiony pomocnik w przygotowaniu prostego i zdrowego menu. Witaminy i minerały niezbędne dla zdrowia i urody jeszcze nigdy nie były tak pyszne i dostępne w ciągu kilku sekund, a wszystko to by czerpać to co najlepsze z natury.
Dzisiaj przedstawię coś co przeniesie twoje zdrowie na nowy poziom. Maszynę, która wydobywa życie i składniki odżywcze. To jedyny rozdrabniacz, który posiada ostrze abc, a poniżej jest błyszcząca pokrywa do noży ze stali nierdzewnej. Te 17000 obrotów przekształca tę maszynę w potężne narzędzie.
Dzięki x możemy przekształcić zwykłe warzy i owoce w abc. Nigdy wcześniej nikt nie mógł uzyskać takich wyników ze zwykłych blenderów czy sokowirówek. Ale dziś mamy okazję zaprezentować Ci to niesamowite rozwiązanie, które z marchwi robimy wyśmienity kremowy eliksir.
Teraz każdy może z tego skorzystać by powrócić do natury. Napełnij zasobnik warzywami i owocami. Włącz i błyskawicznie będziesz mieć fantastyczny koktajl, który zwalcza wolne rodniki dla ciebie i najbliższych.
W tym zestawie specjalna konstrukcja sprawia że to co najlepsze jest zatrzymane by pozytywnie przyczynić się do poprawy twojego zdrowia a wszystko w najprostszym na świecie urządzeniu.
Konwencjonalne urządzenia są bardzo drogie, a ty nie zapłacisz 1000 zł bo taka jest jego wartość, nie zapłacisz nawet 300. Otrzymasz pełny zestaw za 100 i dlatego nie ma co się zastanawiać, ponieważ dodatkowo otrzymujesz abc.
A więc kliknij kup teraz i korzystaj natychmiast z tego rozwiązania… To powinno znaleźć się w każdym domu.

FBS8 | oppw
OTWARCIE

– zadanie pytania
– potwierdzenie powszechności problemu

PROBLEM

– powitanie i przedstawienie się
– eskalacja problemu

PRODUKT

– prostota rozwiązania
– efekt końcowy

WEZWANIE

– kliknij tutaj
– pożegnanie

Jesteś marketerem, który ma problem z promocją swojego biznesu?

Jeśli tak, to nie jesteś sam!

Witaj, nazywam się Tomasz Pietrzak i jestem konsultantem ds. marketingu.

Okazuje się, że jest wielu marketerów, którzy wdrażają zbyt skomplikowane rozwiązania do swojej działalności, co powoduje mierne efekty, a finalnie brak osób zainteresowanych współpracą.

Właśnie dlatego stworzyłem szablon 60-sekundowego wideo, który został zaprojektowany tak, by pomóc marketerom takim jak Ty tworzyć skuteczne komunikaty.

Efektem końcowym jest 60-sekundowa reklama, którą możesz użyć do promowania swojej firmy na YouTube, Facebooku, Instagramie, Twitterze, Linkedin i TikToku.

By pobrać szablon wystarczy kliknąć link w opisie do tego wideo.

Do zobaczenia wkrótce!

FBS9 | ogłoszenie
Koniec z…
X to innowacyjne rozwiązanie, które…
Oszczędzisz wiele czasu i pieniędzy oraz…
Wystarczy zastosować X, a Twoje…
Już dzisiaj dołącz do osób, które…
Sprawdź teraz! Email: …@…

Jak wygląda to w praktyce…

Koniec z nadliczbowymi kilogramami, wałeczkami tłuszczu i fałdami! X to innowacyjne rozwiązanie, które ujędrnia skórę i jednocześnie odchudza. Oszczędzisz wiele czasu i pieniędzy oraz osiągniesz, to o czym marzą wszystkie kobiety – wyjątkową sylwetkę. Wystarczy zastosować X, a Twoje ciało będzie wulkanem namiętności. Już dzisiaj dołącz do osób, które są użytkownikami X i zrealizowały swoje marzenia. Sprawdź teraz! Email: …@…

A oto inny przykład…

Koniec z brakiem pieniędzy! X to innowacyjne rozwiązanie, które gwarantuje sukces każdemu, bez względu na wiek, płeć i wykształcenie. Oszczędzisz wiele czasu i osiągniesz, to o czym wszyscy marzą – niezależność finansową. Wystarczy, że rozpoczniesz ze mną współpracę. Już dzisiaj dołącz do osób, które zrealizowały swoje marzenia. Sprawdź teraz! Email: …@…

Najpierw ujawniasz problem (np. brak pieniędzy), później rozwiązanie (X to rozwiązanie), następnie korzyści (oszczędność czasu i pieniędzy) i ponownie rozwiązanie (współpraca). Ostatni element, to społeczny dowód słuszności (dołącz do osób) plus ponownie rozwiązanie (adres email).

FBS10 | zapowiedź

➡ Zacznij Od Największej Korzyści

– przyciągnięcie uwagi

– ukierunkowanie odbiorcy

➡ Wyjaśnij Jak To Wykorzystać

– co zyska odbiorca

– potwierdzenie Twojego doświadczenia

➡ Wskaż Ogólnie Inne Korzyści

– zestawie korzyści na blogu

– użycie liczb

➡ Poinformuj O Stracie

– użycie słowa uwaga

– nawiązanie do okazji

➡ Wezwij Do Działania

– wezwanie typu: kliknij, obejrzyj, sprawdź

– www zamiast https

Blogerze! Nauka copywritingu jest najszybszym sposobem na zwiększenie dochodów z blogowania. Na szczęście jest to coś, czego można szybko nauczyć się…

Copywriting, to formuła używana do sprzedaży produktów i usług. Poznając jego podstawy możesz zarabiać kilkucyfrowe kwoty w krótkim czasie. Wiem to, ponieważ sam tak zaczynałem.

W poście na blogu zebrałem 10 sprawdzonych formuł, które pomogą Ci rozpocząć przygodę z copywritingiem.

UWAGA! Nie przegap tej okazji i skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy. Kliknij w link poniżej…

www…