Facebook Marketing! Poznaj 3 Stopnie Wtajemniczenia Na Facebooku…



Facebook Marketing

Kompleksowy Poradnik,
Który Wyjaśnia
Jak Podejść Do Facebooka!…


Format: Ebook
Wysyłka: Natychmiast
Cena: 37 zł (PLN) lub $9 (BTC)
Spis Treści
Profil Na Facebooku
– elementy profilu marketera
– jak budować biznesowe grono znajomych
Fanpage Na Facebooku
– konfiguracja fanpage
– jak zdobywać fanów
Grupa Na Facebooku
– prowadzenie własnej grupy
– wykorzystanie grup zewnętrznych
 
 


Do Facebooka musisz podejść na 3 płaszczyznach: profil, fanpage i grupa. Ta kolejność jest złotą zasadą na drodze do sukcesu. Mieszanie pojęć i ogólna nieumiejętność połączenia tych obszarów, to prosta droga do niepowodzenia w Facebookowych przedsięwzięciach marketingowych.

Pierwszy stopień wtajemniczenia! Profil to imię i nazwisko, zdjęcie Twojej twarzy i baner w tle. Ale… To także pole prezentacja, gdzie wpisujesz czym zajmujesz się oraz umieszczasz link do strony docelowej (oferty, bloga, projektu itp.). To właśnie na profilu zamieszczasz swoje fotki z życia codziennego, ponieważ pokazują one co reprezentujesz z sobą w odniesieniu do Twojego aktualnego zajęcia oraz kim jesteś po godzinach pracy. Rozdział dot. profilu na FB pomoże Ci uzbroić pierwszy poziom. Opisałem w nim 11 aspektów pozwalających budować profesjonalny profil – Twoją markę osobistą.

Drugi stopień wtajemniczenia! Fanpage, to utworzona w ramach profilu strona fanów i nie jest ona miejscem do wrzucania fotek z urlopu oraz innych tego typu eskapad!

Tutaj działasz według ściśle określonego schematu w wybranej kategorii tematycznej, np. ebiznes. Rozdział dot. fanpage na FB, to 14 aspektów pozwalających generować społeczność skupioną wokół określonej kategorii tematycznej.

Trzeci stopień wtajemniczenia! Grupa, to społeczność utworzona w ramach fanpage pod ściśle określony projekt, gdzie rozkładasz go na czynniki pierwsze. To właśnie w grupach masz możliwość stworzenia modułów edukacyjnych – tzw. krok po kroku. Rozdział dot. grup na FB porusza 8 kwestii, które wyjaśniają jak podejść do budowania i promocji własnej grupy oraz wykorzystania zewnętrznych grup w działaniach marketingowych.

Od pewnego czasu zajmuję się wyłącznie badaniem trendów i działalnością konsultingową. Mając na uwadze obecną sytuację przygotowałem dla Ciebie poradnik: FACEBOOK MARKETING 3_FB, w którym ograniczyłem wszystko do niezbędnego minimum. Opisałem w nim zestaw działań, które są racjonalną odpowiedzią na to co teraz dzieje się w otaczającym nas świecie.