Demotywatory W Marketingu.

demotywatory w marketingu
Jak wykorzystać portale typu demotywatory w marketingu internetowym? Mem, to materiał pod postacią tekstu, grafiki lub filmu o charakterze wirusowym, który można opublikować, np. na popularnych stronach typu demotywatory…


Polub naszą stronę na Facebooku!


Na pozór zrobienie mema to nic trudnego. Czy jednak na pewno? Jak zrobić naprawdę dobrego mema, który zostanie zauważony i ściągnie ruch na Twoją stronę docelową?

DLACZEGO WARTO TWORZYĆ MEMY

Jeśli prowadzisz stronę internetową, to możesz dopasować tematykę memów do Twojego profilu działalności online. Ciekawie ujęty materiał zachęca do polubienia, skomentowania i udostępnienia, a w obrębie mema jest oczywiście Twój link do strony docelowej. Kolejnym plusem jest możliwość pozyskania linków pozycjonujących w profilach, które utworzysz na tego typu portalach.

Humor to najlepszy sposób, by generować pieniądze w internecie i łączyć ludzi, by zachęcić ich do interakcji szerząc treści w wirtualnym świecie. Większość memów jest tworzona przez przypadek, dlatego zaprezentuję Tobie jak to wdrożyć w praktyce, by dobrze bawiąc się – zarabiać…

PORTALE TYPU DEMOTYWATORY

Pewnie przeszło Ci przez myśl, że teraz mało kto udostępnia memy? Tak, to prawda! Kilka lat temu Facebook był wysypiskiem memów, ale… Statystyki, które za chwilę poznasz mówią jasno – warto. Może mało kto już udostępnia memy, ale nadal buszuje w tego typu serwisach i klika w linki.

DEMOTYWATORY.PL
Prawie 4 mln wejść miesięcznie. Klikalny link w opisie profilu i klikalny link pod memem.

JOEMONSTER.ORG
Prawie 4 mln wejść miesięcznie. Klikalny link w opisie profilu i klikalny link pod memem.

LOL24.COM
Prawie 100 wejść miesięcznie. Klikalny link w opisie profilu, brak możliwości umieszczenia linka pod memem.

FAKTOPEDIA.PL
Prawie 600 tys. wejść miesięcznie. Nieklikalny link w opisie profilu i klikalny link pod memem. W przypadku tego portalu wypada wrzucać zdjęcia z sensacyjnych gazet, dane naukowe, ciekawostki itp.

Portali tego typu jest oczywiście dziesiątki, ale proponuję Ci skupić się na tych, które wskazałem powyżej. Większość tego typu stron nie daje możliwości umieszczenia linków lub mają mały ruch, dlatego wyselekcjonowałem dla Ciebie, te które są wartościowe.

TWORZENIE MEMA

Skąd czerpać zdjęcia? Np. z portalu pixabay.com, który umożliwia wykorzystanie komercyjne fotek bez przypisywania im autorstwa. Opcja dwa – z życia wzięte! Zobaczyłeś nietuzinkowy splot zdarzeń lub ciekawe ujęcie? Wierzę, że każdy takie miewa. Opcja trzy, to grafiki z ciekawymi tekstami (cytaty, dowcipy) i opcja cztery – kalendarz świąt nietypowych.

Z przydatnych narzędzi polecam Tobie aplikację na smartfona VISAGE LAB, dzięki której masz możliwość zrobienia ze zdjęcia: szkicu, nadania mu artystycznego stylu i dodania tekstu, co praktycznie umożliwi Ci przygotowanie mema.

KOMENTARZE POD MEMAMI

Inną opcją pozostawienia swojego śladu na powyższych portalach jest dodanie komentarza i to najlepiej wyróżniającego się. Wyróżnienie się to nie tylko cięty język, ale ciekawe zdjęcie profilowe oraz szata graficzna do załączonego komentarza, np. lenny face z generatorów typu textsmili.es lub textfac.es.






tegonieuczawszkole.pl

Tomasz M. Pietrzak. Zawodowo na starcie operator szpadla, następnie nauczyciel, później pracownik biurowy z awansem na stanowisko kierownika, a finalnie włodarz gminy. Ponadto bloger i autor poradników oraz książki wydanej przez Złote Myśli pt. JAK ZOSTAĆ SZEFEM.

Dziś oddaje Tobie kompendium wiedzy człowieka, który przeszedł wszystkie szczeble zawodowe, podjął dziesiątki prób i przetestował życie oraz marketing. Krótko mówiąc: minimalista, który nauczy Cię jak stworzyć podziemne centrum propagandy…