Cykl Życia Produktu Online.

cykl życia produktu
Cykl życia produktu online, ale nie tylko. Cztery etapy, które opisałem dotyczą wszystkich produktów: polityka, margaryny i programów inwestycyjnych. Zawsze panują dokładnie te same zasady! A więc jak wygląda to w praktyce?…


Chcesz wiedzieć więcej? Polub naszą stronę!


Każdy produkt ma swoje wzloty i upadki, a na różnych etapach jego życia jako konsumenci, czytaj odbiorcy marketingowego szoł wykazujemy różne zachowania – często niezgodne z naszymi przekonaniami, ale co zrobić, gdy bombardują nas wizją cudu wszechczasów?…

OKRES STARTU, TO NARODZINY PROJEKTU.

Twórca inwestuje wtedy przede wszystkim w stworzenie i promocję portalu internetowego. Nie można ocenić wiarygodności projektu podczas tego okresu, jednak mogą wystąpić pewne pośrednie oznaki, np. gdy strona internetowa jest na bezpłatnym hostingu, a jej zawartość została skopiowana z innego portalu – to powinno wzbudzić wątpliwość co do jego jakości.

W tym momencie pojawia się grupa orędowników, którzy skuszeni obietnicą szybkiego wytargania hajsu opracowują tajny plan promocji i zebrania jak największej rzeszy potencjalnych kozłów ofiarnych.

OKRES WZROSTU, TO POCZĄTEK FUNKCJONOWANIA PROJEKTU.

W tym okresie admin stara się przyciągnąć klientów, m. in. poprzez rozbudowany program partnerski. W pewnym momencie projekt dochodzi do punktu samowystarczalności i zaczyna przynosić zyski. Bezpośredni znak, że organizator planuje dalsze wsparcie programu to działania strategiczne, np. poprawienie funkcjonalności portalu.

W tym momencie grupy na facebooku i stories na instagramie zaczynają huczeć na temat innowacyjnego rozwiązania. To chyba jedyny moment kiedy mówi się o projekcie z nazwy. Jest to bezpieczne, ponieważ nikt nie zaliczył jeszcze wtopy.

OKRES NASYCENIA – STABILIZACJA.

W tym czasie przepływ inwestycji charakteryzuje się stabilnym wzrostem, a projekt przynosi maksymalne zyski. Okres ten jest decydującym etapem determinującym długość życia przedsięwzięcia.

Jeśli projekt radzi sobie w sytuacji kryzysowej i w dalszym ciągu pracuje przynosząc zyski, to jest to poważne przedsięwzięcie biznesowe mające na celu obopólne korzyści. Jeżeli liczba użytkowników zaczyna spadać, a organizator zachęca coraz częściej do spamowania, to zaczyna być to wskaźnikiem budzącym niepokój.

Promocja zaczyna przybierać postać poufną, a ogłoszenia mają charakter typu: „Napisz na piv, a wyślę Ci info…”. Cwaniaki zaczynają się wycofywać, a osoby, które wtopiły kasę jadąc na oparach próbują tłumaczyć się za pakujących walizki pomysłodawców.

OSTATNI CYKL ŻYCIA, CZYLI OKRES ZAMKNIĘCIA.

Charakteryzuje się tym, że użytkownicy tracą zainteresowanie projektem, a napływ nowych osób zaczyna spadać kończąc w ten sposób rozwój przedsięwzięcia. Admin majstruje przy stronie, wmawiając wszystkim, że jest to atak kosmitów, a finalnie jest wielki wybuch na stronie…




Klikając Przycisk Messengera,
Otrzymasz Codziennie Jedną Metodę
Zdobywania Poleconych.



tegonieuczawszkole.pl

Tomasz M. Pietrzak? Zawodowo na starcie operator szpadla, następnie nauczyciel, później pracownik biurowy z awansem na stanowisko kierownika, a finalnie włodarz gminy. Ponadto bloger i autor poradników oraz książki wydanej przez Złote Myśli pt. „JAK ZOSTAĆ SZEFEM”.

Dziś oddaje Tobie kompendium wiedzy człowieka, który przeszedł wszystkie szczeble zawodowe, podjął dziesiątki prób i przetestował życie oraz marketing. Krótko mówiąc: minimalista, który nauczy Cię jak stworzyć podziemne centrum propagandy…


#produkt #produktonline #cyklżyciaproduktu